عمومی

سود غیرمنتظره تورم: کارآفرینان بیشتر

سود غیرمنتظره تورم: کارآفرینان بیشتر

حداکثر چهار میلیون کارگر لاتین تبار در فکر انجام کارآفرینی برای کمک به مقابله با record-high inflation. 

این بر اساس مطالعه جدیدی از نظرسنجی دسامبر از QuickBooks, Intuit’s fintech software arm, which was collected as the nation’s inflation gauges به سرعت در حال افزایش بودند. این نظرسنجی نشان می دهد که ۱۵ درصد از پاسخ دهندگان لاتین و اسپانیایی تبار برای کارآفرین شدن در سال ۲۰۲۲ ابراز علاقه کرده اند. اداره آمار کار ایالات متحده تعداد کارگران لاتین و اسپانیایی تبار در ایالات متحده را ۲۷٫۱ میلیون تخمین می زند.

<. div class="standardText" readability="37.696335078534">

نظرسنجی جدیدتر QuickBooks در ماه می نشان می‌دهد که ۴۴ درصد از کارآفرینان لاتین تبار (۱۲۹۵ پاسخ‌دهنده) مشتاق اضافه کردن به جریان درآمد خود بودند با راه اندازی یک کسب و کار در کنار شغل فعلی خود. مطالعه ماه مه در مجموع ۲۶۷۹ نفر را مورد بررسی قرار داد که از میان آنها ۱۶۷۹ پاسخ‌دهنده لاتین یا اسپانیایی تبار بودند، اگرچه حجم نمونه بسته به سؤالات نظرسنجی متفاوت بود.

البته، شکاف بین علاقه و اقدام می‌تواند گسترده باشد. برای انجام این جهش، صاحبان مشاغل مورد بررسی گزارش می دهند که استفاده حداکثری از فناوری کلیدی است. اکثر پاسخ‌دهندگان نظر خود را بیان کردند که اینترنت و سایر فناوری‌های جدید، از نرم‌افزار گرفته تا تجارت الکترونیک، چشم‌اندازی را ایجاد کرده‌اند که برای راه‌اندازی سرمایه‌گذاری‌های جدید مساعدتر است.

پاسخ‌دهندگان به‌طور خاص به فناوری با تسهیل فرآیند یافتن مشتریان جدید، بهره‌برداری از ابزارهای مدیریت کسب‌وکار و دسترسی به توصیه‌های تجاری اعتبار می‌دهند. آنها اضافه می‌کنند که فناوری دیجیتال هزینه‌های راه‌اندازی را کاهش داده و به رفع موانع زبانی نیز کمک کرده است.

یک امتیاز: سرمایه گذاری در فناوری جدید به حفظ ارتباط تجاری در دنیای مصرف کننده در حال تکامل کمک می کند – و این چیزی است که صاحبان کسب و کار فعلی تازه واردها را تشویق کنید که زودتر این کار را انجام دهند. طبق مطالعه ماه می، از یک نمونه از ۳۸۴ مالک کسب و کار لاتین، بیش از نیمی (۵۷ درصد) از استفاده نکردن از فناوری دیجیتال در اولین شروع خود ابراز پشیمانی کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی