عمومی

سرمایه اولیه می خواهید؟ چرا سرمایه گذاران می خواهند 72 میلیون دلار سرمایه داشته باشند؟ درآمد بر اساس سال 10

سرمایه اولیه می خواهید؟ چرا سرمایه گذاران می خواهند ۷۲ میلیون دلار سرمایه داشته باشند؟
درآمد بر اساس سال ۱۰

چه چیزی شرکت شما را در مراحل اولیه پشتیبانی پذیر؟ سرمایه گذاران معمولاً در مورد سه عامل تصمیم گیری خود صحبت می کنند: تیم، محصول و بازار. اما یک جزء اصلی وجود دارد که هر سه را پوشانده است. یعنی شرکت شما چقدر می تواند برای سرمایه گذاران بازدهی ایجاد کند. زمانی که هر سه عامل مطابق با انتظار هستند. به گفته آگوستین سایر از نیوفند، یک شرکت سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری، اگر این بازده به اندازه کافی بزرگ نباشد، سرمایه گذاران نمی خواهند وارد شوند.

شنیدن VCها معمول است بیانیه جامعی را بیان کنید که برای توجیه سرمایه‌گذاری باید مسیری را برای افزایش درآمد ۱۰۰۰ برابری و ارزش‌گذاری ۱۰۰ برابر نشان دهید. سایر جزئیات پشت این مانع را در مجموعه لینکدین باز کرد. پست‌ها.

مثال خاص Sayer یک شرکت SaaS را تصور می کند که یک دور اولیه را با ۳۰۰۰ دلار درآمد ماهانه افزایش می دهد و در نهایت با ارزش گذاری ۱۰ برابر درآمد خارج می شود. او پیشنهاد می‌کند که برای توجیه سرمایه‌گذاری اولیه ۱ میلیون دلاری با ارزیابی ۴ میلیون دلاری، یک شرکت باید مسیری را برای دستیابی به ۷۲ میلیون دلار درآمد سالانه تا سال دهم پس از سرمایه‌گذاری اولیه نشان دهد. واقعیت برای شرکت شما می تواند بسته به چندگانه استاندارد اعمال شده در ارزش گذاری برای نوع شرکت شما (که VCها و برخی از بنیانگذاران همکار باید بتوانند به شما بگویند)، برخی از ویژگی های مسیر رشد شما، و جزئیات پشت جمع آوری کمک مالی متفاوت است. اما پیش‌بینی‌های Sayer تا حد زیادی با این فرضیه کلی صنعت سازگار است که VCها هنگام سرمایه‌گذاری به دنبال تک‌شاخ‌های بالقوه هستند.

هدف برای سرمایه گذاری VC در شرکت شما پتانسیل “بازگرداندن صندوق” است، که به معنای ایجاد خروجی برابر با اندازه کلی صندوق است. برای صندوقی که ۱۰۰ سرمایه گذاری انجام می دهد، امید این است که تعداد کمی از آنها بازدهی برابر با اندازه کل صندوق داشته باشند تا این واقعیت را جبران کنند که اکثریت قریب به اتفاق سرمایه گذاری های مرحله اولیه هرگز نخواهد بود. خروجی سودآور ایجاد کنید سایر نشان می دهد که یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری که سرمایه گذاری اولیه ۱ میلیون دلاری را با ارزش گذاری ۴ میلیون دلار انجام می دهد، باید احتمال ۲۰ درصد کاهش در هر یک از دو دور بعدی تأمین مالی را در نظر بگیرد، به این معنی که صندوق اولیه می خواهد خروجی معادل ۱۴۴ برابر را ببیند. ارزش گذاری در مرحله اولیه سرمایه گذاری.

بنابراین اگر در تلاش برای دریافت سرمایه اولیه هستید، بدانید که VCها به جلسات خواهند آمد. با اینکه قبلاً این ریاضی را انجام داده اید. و آنها از شما انتظار دارند نشان دهید که از محاسبات آگاه هستید — و برنامه ای برای ایجاد این بازده برای وجوه خود دارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی