عمومی

محروم از خواب؟ شما ممکن است در معرض خطر یک قلب مرگبار باشید مسئله

محروم از خواب؟ شما ممکن است در معرض خطر یک قلب مرگبار باشید
مسئله

فراتر از مزایای دیگر کیفیت خواب ارائه می دهد، اکنون با بهبود سلامت قلب نیز مرتبط است.

انجمن قلب آمریکا (AHA) در اواخر ژوئن sleep duration به چک لیست سلامت قلب و عروق خود، که توسط سازمان غیرانتفاعی مستقر در دالاس ابداع شده است، “Life’s Essential 8” در تحقیقات قلب و عروق این فهرست در سال ۲۰۱۰ آغاز شد، زمانی که AHA در ابتدا هفت دسته را مشخص کرد که فاکتورهای سلامت و فعالیت هایی را که به سلامت قلب کمک می کنند، مشخص می کند.

علاوه بر مدت زمان خواب، این لیست شامل رژیم غذایی، فعالیت بدنی، قرار گرفتن در معرض نیکوتین، شاخص توده بدن، چربی خون، خون می شود. گلوکز و فشار خون بر اساس AHA، میانگین میزان خوابی که یک بزرگسال باید برای آن در نظر بگیرد بین هفت تا نه ساعت است.

اگر می خواهید بخوابید. استراحت کافی ندارید، شما تنها نیستید. یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ از آکادمی پزشکی خواب آمریکا نشان داد که تقریباً ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان همچنان با مشکلات خواب در نتیجه همه گیری مبارزه می کنند. کارآفرینان به سوزاندن روغن نیمه شب بدنام هستند.

اگر در آن اکثریت خسته هستید، یکی از سه روش خواب زیر ممکن است برای شما مناسب باشد:

روش ۴-۷-۸

روش ۴-۷-۸ افراد را ملزم به تنفس می‌کند از طریق بینی (به مدت چهار ثانیه)، نفس خود را (هفت ثانیه)، بازدم (هشت ثانیه) – و در صورت لزوم، تا چهار بار تکرار کنید. این تکنیک از سنت‌های یوگا سرچشمه می‌گیرد، اما توسط علم نیز تأیید شده است زیرا به فعال شدن سیستم عصبی پاراسمپاتیک کمک می‌کند، که به آرام شدن بدن کمک می‌کند.

بیرون بروید (صبح‌ها). )

کار کردن در خانه می تواند ماندن افراد در خانه را برای مدت طولانی تری نسبت به حالت عادی آسان کند، به ویژه در مقایسه با زمانی که در رفت و آمد هستند. به دفتر مایکل برووس، روانشناس بالینی، می‌گوید: «مایکل برووس، روان‌شناس بالینی، حتی فقط برای ۱۵ دقیقه، صبح‌ها بیرون از خانه بروید، بسیار مهم است.» com/article/how-to-sleep-better.html”> به نیویورک تایمز گفت.

ملاتونین هورمونی است که توسط مغز تولید می شود و چرخه خواب و بیداری را در بدن تنظیم می کند. . برووس به نیویورک تایمز گفت که بیرون بودن در زیر نور خورشید سیگنالی به مغز می‌فرستد که تولید ملاتونین را متوقف کند.

در اواسط قهوه روز

مدت زمانی که بدن شما طول می کشد تا از شر کافئین خلاص شود، بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید: آکادمی آمریکا Sleep Medicine می گوید نیمه عمر کافئین تا پنج ساعت است، به این معنی که پاکسازی کامل کافئین از سیستم شما می تواند بیش از ده ساعت طول بکشد. اگر متوجه شدید که می‌خواهید یک فنجان قهوه در اواسط روز مصرف کنید، آن را با قهوه بدون کافئین یا چای گیاهی جایگزین کنید.

برای توصیه‌های بیشتر درباره خواب، در اینجا نحوه ارتقا سطح روال شبانه.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی