عمومی

پیشنهاد ترمز خودکار در خودروهای سنگین دارای پیامدها برای مشاغل کوچک

پیشنهاد ترمز خودکار در خودروهای سنگین دارای
پیامدها برای مشاغل کوچک

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی وزارت حمل و نقل ایالات متحده (NHTSA) و اداره ایمنی حمل و نقل موتور فدرال (FMCSA) اعلامیه ای درباره قوانین پیشنهادی (NPRM) اعلام کرده اند. پیشنهاد جدید الزام می کند که وسایل نقلیه سنگین باید به سیستم های ترمز اضطراری خودکار (AEB) مجهز شوند. هدف از معرفی چنین سیستم‌هایی کاهش وقوع و تأثیر تصادفات از عقب است.

مشاور ارشد NHTSA، آن کارلسون، نسبت به پتانسیل نجات این سیستم‌های کمک راننده پیشرفته امیدوار است و اظهار داشت: «پیشرفته سیستم های کمک راننده مانند AEB قدرت نجات جان افراد را دارند. اعلامیه امروز گام مهمی در جهت ارتقای ایمنی در جاده‌های کشورمان با کاهش و در نهایت حذف فجایع قابل پیشگیری است که به آمریکایی‌ها آسیب می‌رساند.”

یک سیستم AEB از چندین فناوری حسگر برای شناسایی وضعیت تصادف قریب‌الوقوع استفاده می‌کند. اگر راننده نتواند این کار را انجام دهد، به طور خودکار ترمز را اعمال می کند یا در صورت لزوم نیروی ترمز را افزایش می دهد. استاندارد پیشنهادی عملکرد فناوری را در سرعت‌های مختلف، از کم (۶ مایل در ساعت) تا زیاد (تقریبا ۵۰ مایل در ساعت) مشخص می‌کند.

برای کسب‌وکارهای کوچکی که به وسایل نقلیه سنگین متکی هستند، این قوانین جدید می تواند هزینه های اولیه اضافی را به همراه داشته باشد اما نویدبخش افزایش قابل توجه ایمنی در دراز مدت است. برای شرکت‌هایی در بخش‌هایی مانند حمل‌ونقل بار، خدمات پیک، و ترانزیت مسافر، معرفی AEB می‌تواند هزینه‌های مسئولیت مرتبط با حوادث را کاهش دهد، ایمنی راننده را بهبود بخشد و درک عمومی از تعهد آنها به ایمنی را افزایش دهد.

مدیر FMCSA، رابین هاچسون، به نقش حیاتی این فناوری در استراتژی ایمنی جاده ملی وزارتخانه اشاره می‌کند و بیان می‌کند: «این فناوری می‌تواند اثربخشی استراتژی‌های کاهش تصادف وسایل نقلیه موتوری تجاری را افزایش داده و جاده‌ها را کاهش دهد. تلفات.»

طبق آمار NHTSA، تقریباً ۶۰۰۰۰ تصادف از عقب در سال شامل یک وسیله نقلیه سنگین به عنوان وسیله نقلیه ضربتی است. NHTSA تخمین می زند، اجرای قانون پیشنهادی می تواند از ۱۹۱۱۸ تصادف جلوگیری کند، جان ۱۵۵ نفر را نجات دهد و سالانه از ۸۸۱۴ صدمه جلوگیری کند.

NHTSA و FMCSA قانون پیشنهادی را پس از دریافت بازخورد از جامعه حامی ایمنی، نمایندگان صنعت، و سایر ذینفعان این قانون بخشی از دستور قانون زیرساخت دو حزبی است و «وسایل نقلیه سنگین» را به عنوان خودروهایی با وزن ناخالص وسیله نقلیه بیش از ۱۰۰۰۰ پوند، از جمله کامیون‌های سنگین و اتوبوس‌ها دسته‌بندی می‌کند.

این پیشنهاد جدید بر اساس قانون پیشنهادی استوار است. توسط NHTSA، که به سیستم های AEB در وسایل نقلیه مسافربری و کامیون های سبک نیاز دارد. در ژانویه ۲۰۲۲، DOT راهبرد ملی ایمنی راه (NRSS) را منتشر کرد، یک طرح جامع برای مبارزه با بحران ملی در تلفات وسایل نقلیه موتوری و صدمات شدید.

صاحبان کسب و کارهای کوچک در بخش حمل و نقل باید آماده باشند. این تغییرات نشان دهنده گام بعدی در تلاش های وزارت حمل و نقل برای بهبود ایمنی جاده ها است. با استقبال از این پیشرفت‌ها، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند تعهد خود را به ایمنی نشان دهند و به طور بالقوه اعتماد مشتری و شهرت تجاری را بهبود بخشند.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.

تصویر: NHTSA


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی