عمومیمقالات

همه شوخی‌ها به کنار: عشق بیل موری به گلف و هدیه دادن بازگشت

همه شوخی‌ها به کنار: عشق بیل موری به گلف و هدیه دادن
بازگشت

بیل موری یکی از شوخی‌های بزرگ آمریکایی است، مرد بامزه‌ای که در Saturday Night Live به شهرت رسید. بعدها، این بازیگر در فیلم‌هایی از جمله Caddyshack بازی کرد، جایی که او در نقش یک سبز بان به نام کارل اسپکلر و شکارچیان ارواح ایفای نقش می‌کند که در آن نقش روان‌شناس، فراروان‌شناس و پیتر شکارچی ارواح را بازی می‌کند. ونکمن. و او می داند که چگونه هر جا که می رود توجه را جلب کند، چه در حال بازی گلف در تجهیزات استتار سر تا پا یا چتربازی برای جمع آوری پول برای USO ایلینوی. کوچکترین برادرش، جوئل، می گوید: «او حضور دارد. “او بسته به روحیه ای که دارد می تواند از صفر تا ۶۰ اتاق بگیرد.”

مسابقه گلف خیریه بیل موری Caddyshack®

اما اگر می خواهید جدی شدن مرد بامزه را تماشا کنید، از بیل در مورد بشردوستی بپرسید. او می‌گوید بازپرداخت، کاملاً مستقیم، یک مسئولیت است، نه یک گزینه. و محور تلاش‌های شخصی او، مسابقه خیریه گلف Caddyshack® است، میزبانی بیل و پنج برادرش در سنت آگوستین، فلوریدا، خانه اصلی Murray Bros. Caddyshack Restaurant< /a>.

این مسابقات سالانه به بیل اجازه می‌دهد تا موضوعات مورد علاقه خود را ترکیب کند: خانواده، خیریه و گلف. او به من می گوید: «من عاشق گلف و گذراندن وقت با برادرانم هستم. “برای همه ما عالی است که به فلوریدا بیایم، وقت خود را در رستوران بگذرانیم، این دوره های عالی را با دوستانمان بازی کنیم و چند کار خوب برای این جامعه انجام دهید. ما با این تورنمنت بسیار سرگرم شدیم و معتقدیم که نتیجه نهایی بسیار ارزشمند است.”

ایده این مسابقات حتی قبل از افتتاح رستوران Caddyshack در دهکده جهانی گلف در سنت آگوستین، خانه تالار مشاهیر گلف جهانی مطرح شد (تالار مشاهیر خروج در اواخر سال ۲۰۲۳). برادران در حال قدم زدن در محل بودند که گروهی از راهبه ها نزدیک شدند. جوئل به یاد می آورد: «آنها نزد ما آمدند و گفتند: «شنیدیم شما پسران کاتولیک هستید». “آنها گفتند، “برای ما چه کار خواهی کرد؟” ما گفتیم، “حدس می‌زنم می‌توانیم یک تورنمنت گلف انجام دهیم و همه درآمد را به تو بدهیم.” خوب بود زیرا ما باید به منطقه‌ای که در آن هستیم پس بدهیم. درخواست از مردم برای کسب و کار.”

انسان دوستانه بیل موری از طریق گلف

اکنون در بیست و دومین سال خود، مسابقات گلف خیریه Caddyshack® Bros. Murray بیش از ۴ میلیون دلار برای خیریه ها، از جمله وزارت بهداشت موبایل سنت وینسنت، مدارس کاتولیک نگهبان، خواهران بزرگ برادران بزرگ شمال شرقی فلوریدا و زیر مجموعه های Firehouse جمع آوری کرده است. بنیاد ایمنی عمومی این مسابقات بازیکنان سنگین ورزشی و سرگرمی را به ارمغان می آورد که برخی از آنها به طور منظم تبدیل شده اند: ستاره موسیقی کانتری داریوس راکر. یکی از بازیگران سابق Caddyshack، سیندی مورگان، بازیگر نقش لیسی آندرال. بازیگران ملیسا جوآن هارت و کریستی سوانسون; گلف بازان فازی زولر و جان دالی. و بازیکنان سابق شیکاگو بیرز محبوب بیل، از جمله جیم مک ماهون و تالار مشاهیر ریچارد دنت.

کریس سیلی، دوست قدیمی بیل، می‌گوید: «شما می‌خواهید افراد مشهور خوبی داشته باشید که علت را درک کنند و وقت خود را صرف ملاقات و احوالپرسی با مهمانان کنند». “و البته، آنها باید گلف مناسبی بازی کنند یا حداقل دارای نقص مناسب باشند.”

برعکس، بیل به شوخی می گوید: “من مطمئن می شوم که هیچ یک از دوستانم را که بهتر از من هستند دعوت نمی کنم. این مسابقات من است؛ من می خواهم برنده شوم!»

در واقع، بیل، که معلولیت +۱۷ دارد، در نوع خود یک گلف باز بسیار خوب است. او همچنین یک میزبان کامل است. او به تعامل با هر بازیکن، گرفتن تعداد زیادی عکس، شوخی کردن و ارائه خطوط تک خطی که همه را در بخیه می گذارد، اهمیت می دهد. (در یک تورنمنت قبلی، بیل ارزیابی جالبی از نوسان خجالت‌آور این نویسنده داشت که احتمالاً دورتر از توپ واقعی حرکت می‌کرد. او در آن زمان سوار گاری گلف خود شد و گفت: «از کجا آمده‌ام، ما به آن شات سبوس کشمش می‌گوییم.» پرسیدم: «چی؟» او پاسخ داد: «دو قاشق طول می‌کشد تا آن سوراخ پر شود.)

عشق بیل موری به گلف عمیق است

به نظر می رسد کمدی و گلف بخشی از DNA موری هستند. از ۹ خواهر و برادر، ۴ نفر در تجارت نمایش هستند – بیل، برایان، جان و جوئل دارای نقش های بازیگری هستند. پنج، اگر خواهر نانسی را حساب کنید، راهبه ای که با نمایش یک زن درباره زندگی سنت کاترین سیه نا. برایان فیلمنامه Caddyshack را نوشت که از تجربه برادران در کار تابستانی به عنوان کارمند الهام گرفته شده بود.

بازپرداخت یکی دیگر از سنت های خانواده موری است. بیل می‌گوید: «ما اینگونه بزرگ شده‌ایم. جوئل توضیح می دهد که مادر بیوه آنها، که شش پسر و سه دختر خود را به تنهایی بزرگ کرد، آنها بود. الهام اولیه من نمی دانم چگونه او هر ماه صورت حساب ها را می آورد. اما وقتی می نشست و صورت حساب ها را انجام می داد، چکی برای خیریه می نوشت. حتی اگر ۲۵ دلار بود، برای چیزی چک می نوشت. او تمام تلاشش را می کرد تا کفش هایمان را نگه دارد و همیشه بخشیدن چیزی.”

وقتی صحبت از خیریه به میان می آید، سیلی می گوید که بیل تقریباً هر کاری را انجام خواهد داد. در سال ۲۰۰۸ در پنجاهمین نمایشگاه هوا و آب شیکاگو از هواپیما بیرون پرید. در سال ۲۰۱۱، بیل و راکر به عنوان مربی و کاپیتان تیم در “Slim Down the South” بازی خیریه سافت بال در زادگاه راکر در چارلستون، کارولینای جنوبی. درآمد حاصل از برنامه‌های چاقی کودکان از طریق سازمان غیرانتفاعی Louie’s Kids سود برد.

یک تورنمنت که بیل هر سال برگزار می‌کند، AT&T Pebble Beach Pro-Am. او انکار نخواهد کرد که بازی در ساحل زیبای Pebble بخشی از قرعه کشی است. اما انگیزه اصلی او این است که درآمد حاصل از مسابقات به “موسسات خیریه در سراسر شهرستان های مونتری، سانتا کروز و سن بنیتو” تعلق می گیرد، طبق وب سایت مسابقات. حضور او به تنهایی هر سال تماشاگران را به این رویداد می کشاند. او معمولاً چند لحظه به یاد ماندنی را در طول مسابقه ارائه می دهد – مانند سال ۲۰۱۲، جایی که با لباس استتار ظاهر شد، سعی کرد به عقب ضربه بزند و یک فیلمبردار را قلقلک داد.

اهدای زمان و پول

در طول مسابقات Caddyshack، بیل ۸ تا ۱۰ چهار نفره اهدا می‌کند تا در حراجی‌های بی‌صدا در سایر تورنمنت‌ها مورد استفاده قرار گیرند تا علاقه خود را به اهداف خود جلب کند و مشارکت گسترده‌ای داشته باشد. او همچنین راه‌های دیگری را برای ارائه در مسابقات Caddyshack در نظر می‌گیرد. در سال ۲۰۰۶، او میزبان حراج یک موتورسیکلت سفارشی Caddyshack بود که در نهایت آن را خرید. این اتفاق پس از پیشنهاد Orange County Choppers به ​​یک موتور سیکلت Caddyshack در برنامه تلویزیونی خود که در کانال دیسکاوری پخش می شود ایجاد کنید. بیل از فرصت استفاده کرد، به نیویورک رفت و نمایش را ضبط کرد. سپس او از مجریان برنامه پل تئوتول پدر و پل تئوتول جونیور به مسابقات گلف Caddyshack دعوت کرد تا دوچرخه را به حراج بگذارند.

بیل می‌گوید: «آن دوچرخه یک اثر هنری است، بنابراین من گفتم، «می‌دانی، من همه چیز را می‌روم». بنابراین من دوچرخه را به قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار بردم. آن دوچرخه هنوز در رستوران نشسته است. من هر سال وقتی برمی گردم آن را برای یک چرخش می گیرم، اما به خاطر پول نبود. می‌دانستم که هدف خوبی دارد، بنابراین مشکلی برای خرید دوچرخه‌ام نداشتم.»

در پایان، در حالی که بیل از هدیه‌اش برای کمدی به شهرت رسیده است، هدیه‌اش برای هدیه دادن او را از بسیاری دیگر در هالیوود متمایز می‌کند. سیلی می گوید: «بیل ممکن است دلسوزترین فردی باشد که تا به حال می شناسم. او همیشه به فکر دیگران است. او به افراد زیادی کمک می کند و از مدت ها پشتیبان بسیاری از اهداف ارزشمند بوده است.»

این مقاله در آوریل ۲۰۱۲ منتشر شده و به روز شده است. عکس از تیم جی گری/Shutterstock

f1b81dfd33392affe2dff6afc08896b8?s=150&d=mp&r=g - همه شوخی‌ها به کنار: عشق بیل موری به گلف و هدیه دادن
بازگشت

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی