عمومی

3 روشی که برنامه خرج 80 میلیارد دلاری IRS به آن کمک می کند انجام مالیات برای صاحبان مشاغل کوچک آسان تر است

۳ روشی که برنامه خرج ۸۰ میلیارد دلاری IRS به آن کمک می کند
انجام مالیات برای صاحبان مشاغل کوچک آسان تر است

بعد از ماه‌ها انتظار، کسب‌وکارهای کوچک اکنون نگاهی اجمالی به بازسازی شده خدمات درآمد داخلی ممکن است زمانی به نظر برسد که آژانس شروع به انتقال به رویکرد اول دیجیتال.

IRSپنجشنبه برنامه ۸۰ میلیارد دلاری خود را برای آغاز تلاش های نوسازی آژانس منتشر کرد که ابزارهای دیجیتال جدید را معرفی می کند، فرآیندهای مالیاتی را ساده می کند و کمک های بیشتری به مالیات دهندگان ارائه می دهد. برخی از پیشرفت‌ها به تدریج طی ده سال آینده ارائه خواهند شد، اگرچه IRS تاکید کرده است که در پنج سال اول بر خلاص شدن از دست کاغذهای عقب مانده خود تمرکز خواهد کرد. این یک مسئله کلیدی برای آژانس است: IRS سال ۲۰۲۲ را با ۱۱٫۵ میلیون بازده کاغذ پردازش نشده آغاز کرد که تقریباً یک سوم آن بازده اصلی کسب و کار بود.

وجوه اختصاص یافته از سرچشمه می گیرد قانون کاهش تورم و به IRS کمک می‌کند تا با مالیات‌دهندگان به نحو مؤثرتری معامله کند. به‌عنوان بخشی از تمرکز بر کارایی، آژانس متعهد شده است که به‌سرعت مشکلات مالیات‌دهندگان را در زمان ظهور آنها برطرف کند – که بسیار قابل توجه است، می‌گوید کمیسر سابق IRS، مارک اورسون.

<. div class="standardText" readability="41">

“این هدف خبر خوبی برای همه مالیات دهندگان است، به ویژه برای مشاغل کوچک، که می خواهند توسط IRS با آنها منصفانه رفتار شود اما نمی خواهند مسائل مالیاتی حل نشده باقی بماند. آنها مانند شمشیر داموکلس هستند.” “این سرویس زمان می برد تا پیشرفت های مورد نظر را ارائه کند، اما ما قبلاً عملکردهای تلفن بهتری را در فصل پرونده فعلی مشاهده کرده ایم.”

تعامل با آژانس باید در دهه آینده با اجرای طرح بسیار آسان تر شود. اما سه پیشرفت خاص وجود دارد که تفاوت بزرگی برای صاحبان مشاغل کوچک ایجاد می کند – و برخی از آنها به زودی در سال جاری عرضه خواهند شد.

۱٫ مسیر دیجیتال

به لطف تلاش های دیجیتالی سازی آژانس، کارآفرینان قادر خواهند بود همه موارد را ثبت کنند. اسناد مالیاتی آنها، و به اطلاعیه ها، به صورت آنلاین پاسخ دهند. برای مثال، یک ابزار جدید به مالکان کسب و کار اجازه می‌دهد تا به نه اعلامیه آنلاین پاسخ دهند. معمولاً، اگر یک کارآفرین اخطاری برای تأیید سند دریافت کرده باشد، باید از طریق نامه پاسخ دهد. کسب و کارها اکنون می توانند فرم ۱۰۹۹ خود را به صورت آنلاین نیز ثبت کنند. این اقدامات به تراشه IRS کمک می کند تا از پس مانده کاغذ خود در حالی که آژانس به سمت دیجیتال حرکت می کند، خلاص شود.

این همه چیز نیست. آژانس در حال حاضر تلاش‌هایی را برای ساده‌سازی فرم‌های مالیاتی مانند فرم‌های ۹۴۰، ۹۴۱، و ۹۴۴ انجام می‌دهد، اما IRS همچنین تلاش خواهد کرد تا آن فرم‌ها را برای تلفن همراه سازگار کند.

۲٫ کمک اعتبار مالیاتی

برای مالکان کسب‌وکارهای کوچک بسیار آسان‌تر می‌شود که بخواهند اعتبار مالیاتی را مطالبه کنند. IRS قصد دارد یک برگه جستجوی “اعتبارات و کسرها” را در وب سایت معرفی کند تا به کارآفرینان کمک کند تا آنچه را که متعلق به آنهاست ادعا کنند. برای آگاه کردن مالیات‌دهندگان، آژانس هشدارهای شخصی‌سازی شده را معرفی می‌کند و با سازمان‌های غیرانتفاعی و سایر نهادهای محلی برای گسترش تلاش‌های ارتباطی شریک می‌شود. این اولین باری است که آژانس این نوع کمک را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد.

۳٫ ابزارهای خدمات آنلاین بیشتر

IRS به زودی در سال جاری ابزارهای خدمات آنلاین جدیدی را معرفی خواهد کرد تا روند مالیات را برای کارآفرینان تسهیل کند. در سال ۲۰۲۳، آژانس در حال راه‌اندازی حساب‌های تجاری آنلاین است که با بهبود قابلیت‌های IRS گسترش خواهد یافت. تا سال ۲۰۲۴ برای کارآفرینان امکان ردیابی بازپرداخت و برنامه‌ریزی پرداخت‌ها وجود خواهد داشت. دسترسی به داده ها و سایر سوابق، مانند رونوشت مالیاتی کسب و کار، نیز یک گزینه خواهد بود. یک امتیاز اضافی: مالکان کسب‌وکار می‌توانند هنگام تشکیل پرونده، خطاهای پردازش را اصلاح کنند، که می‌تواند به تسریع بازپرداخت کمک کند.

در حالی که همه اجرای این تغییرات به زمان نیاز دارد، خبر خوب این است که برخی از تلاش ها مانند اسکن دیجیتال در حال حاضر در حال انجام است. در ۸ مارس، IRS به اشتراک گذاشت که از ابتدای سال بیش از ۱۲۰۰۰۰ فرم ۹۴۰ کاغذی را اسکن کرده است که به گفته آژانس نسبت به سال ۲۰۲۲ به طور کامل ۲۰ برابر شده است. و فقط امیدوار است که از آنجا بهبود یابد – که صاحبان مشاغل مطمئناً از آن استقبال خواهند کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی