عمومی

چگونه باهوش ترین کارآفرینان از وبلاگ ها برای رشد خود استفاده می کنند کسب و کار

چگونه باهوش ترین کارآفرینان از وبلاگ ها برای رشد خود استفاده می کنند
کسب و کار

وبلاگ یکی از قدیمی ترین اشکال ارتباطی در اینترنت است، اما کاملاً اشتباه گرفته شده است. مورد سوء استفاده قرار گرفته و توسط مشاغل مورد استفاده قرار نمی گیرد. به همین دلیل، فرصتی بی‌نظیر برای کسانی است که از آن به درستی استفاده می‌کنند.

برای اینکه بفهمید وبلاگ نویسی واقعاً چیست، سعی کنید به آن نگاه کنید. چه وب سایت و واقعا اینترنت از منظری متفاوت چیست. اینترنت ابزاری است که امکان تبادل اطلاعات را فراهم می کند. و در قلب این اطلاعات، تبادل، مکالمه است.

یک وب سایت، به طور پسوندی، مکانی است که در آن مکالمه انجام می شود. تمرکز انحصاری روی شما و شما مشتری بالقوه. این آواتار شما در یک دنیای آنلاین و به هم پیوسته است. بیشتر صفحات وب سایت شما بر روی یک چیز تمرکز دارند: فروش. صفحه اصلی شما، صفحات مربوط به صفحه، محصولات یا خدمات، و صفحات تماس، همگی مانند ارائه فروش صیقلی شما با سرعت، جریان و فرآیند از پیش تعریف شده هستند.

به عبارت دیگر، آن صفحات یک هدف دارند: گفتگوی فروش. اما به وضعیت خود در زندگی واقعی فکر کنید. آیا هر مکالمه ای که دارید یک مکالمه فروش است؟ آیا مشتریان و مشتریان بالقوه شما همیشه در حالت «اکنون بخر» هستند و آماده گفتگوی فروش هستند؟ البته، شما فقط در زندگی واقعی گفتگوهای فروش ندارید. این همه فروش همیشه نیست. و اگر همیشه فروش است، دلیلی وجود ندارد که مشتریان با شما صحبت کنند، مگر اینکه کسی در حال حاضر آماده خرید باشد.

فقط بر فروش تمرکز نکنید

مشکل اکثر وب‌سایت‌ها این است: تنها دلیل بازدید، زمان خرید است. فرصت های کمتری برای به دست آوردن مشتری در اختیار شما قرار می دهد. پست‌های وبلاگ را باید به‌عنوان مکالمه در نظر گرفت.

یک وبلاگ به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از مکالمات داشته باشید تا مشتریان دلیلی داشته باشند. به شرکت خود به عنوان یک منبع ارزشمند اشاره کنید. یا حداقل، آشنایی آن‌ها با شما و برندتان را افزایش می‌دهد.

گاهی اوقات آن مکالمه می‌تواند به یک سؤال خاص در مورد پاسخ دهد. محصول یا صنعت شما برای مثال، در صفحه اصلی شما، مکان مناسبی برای پرداختن به عمق و جزئیات درباره پاسخ به یک سؤال خاص نیست. شما می خواهید مروری گسترده و قدرتمند در آنجا داشته باشید. اما، در یک پست وبلاگ، می‌توانید به کسی در مورد یک چیز خاص آموزش دهید و به یک سؤال خاص با جزئیات پاسخ دهید تا به کسی کمک کنید.

مواقع دیگر، آن مکالمه می تواند به اشتراک گذاشتن یک فلسفه یا بینشی در مورد اینکه چرا کسب و کار شما کاری را به روش خاصی انجام می دهد، باشد. این می تواند محتوایی باشد که مربوط به هر چیزی است که از راه دور به صنعت شما مربوط می شود و ارتباط مستقیمی با آنچه می فروشید ندارد، اما همچنان ارزش و بینش را به مشتریان ارائه می دهد.

با پاسخ دادن در زمان صرفه جویی کنید. سوالات متداول

با ارائه دلایلی به افراد برای بازدید از وب سایت شما فراتر از یک گفتگوی فروش خالص، به آنها این فرصت را می دهید که خود را بهتر واجد شرایط کنند. مشتریان، در توضیح مشکلات و موقعیت‌های رایجی که محصول یا خدمات شما حل می‌کند، در زمان صرفه‌جویی کنید، یا با صحبت کردن با شخص دیگری، دوست‌داشتنی و اعتماد ایجاد کنید.

به‌عنوان مثال، در کسب‌وکارم، متوجه شدم که دائماً سؤالات خاصی دریافت می‌کنیم، مانند «طولانی محتوا چقدر باشد؟»، «چگونه محتوا بنویسیم؟»، یا در صفحات محصولشان درباره چه چیزی صحبت کنند. . ما قبلاً برای پوشش دادن این موضوعات با افراد مکالمه‌های چند ساعته داشتیم، که منجر به ناامیدی برای مشتریانمان می‌شد که این فرآیند را طی می‌کردند و زمان زیادی از ما برای داشتن یک مکالمه تکراری می‌گرفت.

بنابراین، در عوض، همان مکالمه را انتخاب کردیم و آن را به یک پست وبلاگ تبدیل کردیم. اکنون چیزی داریم که می‌توانیم مشتریان فعلی را به آن ارجاع دهیم و می‌توانیم مشتریان جدیدی را جذب کنیم که سؤالات مشابهی نیز دارند. با دادن دلیل به افراد برای بازگشت دوباره و دوباره به وب‌سایت، ترافیک و میانگین زمانی را که صرف خواندن محتوای خود می‌شود افزایش دادیم — دو مورد از مهمترین و سخت‌ترین معیارهای دستیابی به رتبه‌بندی طبیعی در موتورهای جستجو.

با محتوا خلاق شوید

من متوجه شده ام که چند راه آسان وجود دارد برای ساخت محتوای وبلاگ معنی دار ابتدا، راهنماهایی بنویسید که به پرسش‌ها و نگرانی‌هایی که مشتریانتان اغلب می‌پرسند پاسخ دهید. خودتان را فقط به سؤالات پیش از فروش محدود نکنید.

همچنین می‌توانید دیدگاه یا شیوه تفکر جدیدی را به افراد آموزش دهید. نشان دادن تخصص اغلب در مورد معرفی ایده ها یا افکار جدید و بدیع است. نشان دادن تخصص به این روش یک اعتبار ساز شگفت انگیز است و بسیار قدرتمندتر از اینکه فقط بگویید “یک متخصص” هستید.

Take از رسانه های اجتماعی خود پست کنید و آنها را در مقالات جدید ادغام کنید، به خصوص اگر محبوب باشند. درباره محصولات، خدمات یا مفاهیم مرتبط دیگری صحبت کنید که نمی‌فروشید، اما با آنچه می‌فروشید به خوبی کار می‌کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی