عمومی

گوئینت پالترو از Goop شاهد تحول صنعت سلامتی است در یک جهت کلید

گوئینت پالترو از Goop شاهد تحول صنعت سلامتی است
در یک جهت کلید

صنعت سلامتی در شرف شخصی‌تر شدن است.

این نکته کلیدی از بازیگر تبدیل به کارآفرین است گوئینت پالترو که در اوایل این هفته در اجلاس ۱۰۰۰۰ کسب و کار کوچک گلدمن ساکس سخنرانی می کرد. بنیانگذار Goop پیش‌بینی می‌کند که صنعت سلامت ترسیم خواهد شد تمرکز بیشتر بر شخصی سازی در ۱۰ سال آینده. پالترو می‌گوید آنچه به نظر می‌رسد، می‌تواند هر چیزی باشد، از جزئیات عمیق در میکروبیوم فرد گرفته تا آزمایش‌های فردی آلرژی غذایی و پیشرفت‌های بیشتر در دستگاه های پوشیدنی.

“من فکر می کنم که ما به عنوان یک گونه بسیار باهوش می شویم و می دانیم که چیزهای خاصی وجود دارد که ما باید انجام دهیم تا طول عمر داشته باشیم.” “بسیاری از ما آن را به عنوان یک [شاخص عملکرد کلیدی] داریم و بنابراین فکر می‌کنم، برخلاف ایده‌ها یا مدهای معمولی، روش‌های سفارشی‌سازی‌شده‌تری را خواهید دید.”

در حالی که پالترو به خودی خود یک متخصص نیست، از زمان تأسیس شرکت سبک زندگی و سلامتی خود در سانتا مونیکا، کالیفرنیا در سال ۲۰۰۸، به یک ناظر بازار تبدیل شده است. مردم در مورد تصمیم گیری روزانه خود با استفاده از داده های بیشتری در مورد خود آگاه تر می شوند. بنیانگذار Goop می گوید که حلقه Oura Ring او (حلقه ردیابی تناسب اندام که قیمتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار دارد) به او کمک می کند خیلی بهتر بخوابد و برای خواب زودتر آماده شود. پوشیدنی‌هایی مانند Oura بینش سلامتی را برای کاربران فراهم می‌کند، که می‌تواند به تصمیم‌گیری روزانه سلامت کمک کند.

البته، تفکرات پالترو این امکان را دارد. قبلا او را به آب گرم انداخته بود. گوپ زمانی گفت که برچسب‌های درمانی فرکانس زیستی آن از همان ماده کربن رسانایی استفاده می‌کنند که ناسا برای پوشاندن لباس‌های فضایی‌اش استفاده می‌کند. با این حال، ناسا این ادعا را رد کرد و توضیح داد که لباس‌های فضایی آن از هیچ ماده کربن رسانا استفاده نمی‌کنند. و پالترو سال گذشته ۱۴۵۰۰۰ دلار جریمه نقدی به دلیل ادعاهای بدون پشتوانه شرکت در مورد مزایای سلامتی ادعایی در استفاده از تخم مرغ یشم به صورت واژینال دریافت کرد.

پالترو وقت گذاشت و به این بحث‌ها پرداخت و گفت که گوپ “سعی نمی‌کند به خاطر تحریک‌آمیز تحریک‌آمیز باشد.”

او می گوید که کارآفرینان باید شجاع باشند و خودشان، طرز فکرشان را به چالش بکشند و به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیتی ندهند.

” ما باید کاری را انجام دهیم که می دانیم درست است و باید ریسک کنیم – و اینگونه است که شما کسب و کاری را ایجاد می کنید که تأثیرگذار باشد و از سایر مشاغل متمایز شود.” “بهترین کسب و کارها ریسک می کنند.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا