عمومی

15 فرصت حق رای تغییر روغن

۱۵ فرصت حق رای تغییر روغن

چهار هزار مالک شرکت در صنعت حق رای نمی‌توانند اشتباه کنند. این همان مقداری است که حق رای دادن، تعویض روغن را در فهرست خدمات مراقبت از خودروی خود گنجانده است.

و با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان به وسایل نقلیه قدیمی وابسته هستند، حق امتیازهایی که شامل خدمات اولیه تعمیر و نگهداری هستند، شلوغ تر از همیشه هستند. هر مشتری به طور متوسط ​​حدود ۱۵۰۰۰ مایل در سال رانندگی می کند و هر ۵۰۰۰ مایل روغن را تعویض می کند. این امر مسئول ایجاد درآمد یا ۷ میلیارد دلار برای صنعت تعویض نفت در سال است.

تعداد کمی از فرنچایزها فقط با تعویض روغن کار می کنند. خدمات اضافی ارائه شده توسط فرنچایزها، مانند تعویض لاستیک، پولساز هستند. اگر یک کارآفرین ماهری هستید اما چیزی در مورد وسایل نقلیه نمی دانید، حق امتیاز تعویض روغن را حذف نکنید. همه آنها شامل آموزش و پشتیبانی فشرده می‌شوند.

فرانچایزهای تعویض روغن تلفن همراه در آستانه رونق هستند، به‌ویژه وقتی افراد بیشتری از خانه کار می‌کنند. برای مردم بسیار راحت است که سرویس خودکار به محل آنها بیاید، چه در خانه یا محل کارشان باشد.

چرا باید حق رای تعویض روغن را راه اندازی کنید

svg%3E - 15 فرصت حق رای تغییر روغن

  • < قوی>تقاضای مکرر: وسایل نقلیه دائماً به تعویض روغن در فواصل زمانی معین نیاز دارند که از جریان ثابت مشتریان اطمینان حاصل می کند. تا زمانی که مردم رانندگی کنند، همیشه نیاز به این خدمات تعمیر و نگهداری ضروری وجود دارد.
  • شناسایی برند : با پیوستن به یک فرنچایز شناخته شده، از اعتماد تثبیت شده برند و وفاداری مشتری بهره مند می شوید. این می تواند زمان و منابعی را که معمولاً برای ساختن یک برند از ابتدا لازم است، کاهش دهد.
  • آموزش و پشتیبانی جامع: حق امتیازها اغلب آموزش های گسترده ای را برای فرنچایزهای جدید ارائه می دهند. این به این معنی است که حتی اگر تجربه عمیقی در صنعت خودرو ندارید، می‌توانید با بهترین شیوه‌ها و دستورالعمل‌های عملیاتی به سرعت به سرعت برسید.
  • مدل کسب‌وکار کلید در دست: بسیاری از حق رای دادن‌ها یک مدل کسب و کار کامل، از جمله استراتژی های بازاریابی، روابط فروشنده و رویه های عملیاتی را ارائه دهید. این رویکرد کلید در دست می تواند فرآیند راه اندازی را ساده کرده و احتمال موفقیت را افزایش دهد.
  • پتانسیل برای رشد: همانطور که اولین مکان خود را ایجاد می کنید، مدل حق رای می تواند فرصت هایی را برای گسترش ارائه دهد. با وجود یک سیستم اثبات‌شده، تکرار موفقیت در مکان‌های مختلف یا حتی تنوع بخشیدن به سایر خدمات مرتبط ارائه شده توسط این امتیاز آسان‌تر است.

بهترین فرصت های حق رای تعویض روغن

بیایید با مدل کسب و کار امتیاز تعویض روغن موبایل، Luby Dudes شروع کنیم. و اسپیفی گرین. این نسبتاً جدید در صنعت است، اما با توجه به اینکه افراد بیشتری به دنبال راحتی هستند، در حال رشد است.

svg%3E - 15 فرصت حق رای تغییر روغن

تغییر روغن موبایل

svg%3E - 15 فرصت حق رای تغییر روغن

۱٫ Luby Dudes

Luby Dudes آن را ساده نگه دارید. تجارت فیلتر و روغن را عوض می کند. روغن با استفاده از سیستم خلاء تعویض می شود و Luby Dudes کار دفع روغن مصرف شده را انجام می دهد. این میزان خدمات مراقبت از خودرو است که ارائه می‌شود.

مشتریان می‌توانند هم مسکونی و هم تجاری باشند. Luby Dudes همچنین با چندین وسیله نقلیه یا ناوگان وسایل نقلیه به مشتریان تجاری خدمات خواهد داد. مشتریان بدون نیاز به پیاده کردن خودرو یا صبر کردن، از تعویض فوری روغن لذت می برند. راحتی این سرویس قوی‌ترین نقطه فروش آن است.

برای یکی از این امتیازات به حداقل ۳۰۰۰۰ دلار پول نقد به عنوان هزینه راه‌اندازی نیاز دارید.

۲٫ Spiffy Green

اسپیفی گرین همچنین در تعویض فوری روغن تخصص دارد. فرنچایزهای Spiffy Green دارای برخی از افزودنی‌ها به خدمات تغییر و فیلتر جدید هستند. مشتریان همچنین می توانند یک کارواش اسپیفی گرین (ایمن برای محیط زیست) و جزئیات داخلی داشته باشند. جزئیات داخلی می تواند شامل ضدعفونی و ضدعفونی شود.

این شرکت همچنین تعمیر تایر، تعویض و بازیافت لاستیک های استفاده شده را ارائه می دهد. لاستیک ها در یک فرآیند سازگار با محیط زیست بازیافت می شوند. همه مواد استفاده شده توسط Spiffy Green سازگار با محیط زیست هستند.

به حداقل ۵۰۰۰۰ دلار پول نقد به عنوان هزینه راه اندازی نیاز دارید.

۳٫ تعویض سریع روغن Victory Lane

این شرکت تعویض سریع روغن و فیلتر جدید را ارائه می دهد. Victory Lane شامل بررسی‌های اساسی تعمیر و نگهداری مانند شستشو و پر شدن، ضدیخ و برف پاک کن مایعات همانطور که حق رای دادن در صنعت پیش می رود، Victory Lane آن را ساده نگه می دارد.

این یک مدل تجاری نسبتاً ساده است. این کسب و کار قبلاً به عنوان روغن کاری سریع پیت استاپ شناخته می شد.

تعویض روغن و خدمات اضافی خودرو

svg%3E - 15 فرصت حق رای تغییر روغن

 

این فرنچایزها اشتراکاتی دارند. همه فرنچایزها آموزش های گسترده ای را در مراکز ویژه ارائه می دهند و شامل پشتیبانی میدانی می شوند. صاحب امتیاز جدید می تواند انتظار داشته باشد حداقل ۶ هفته را در آموزش سپری کند.

هزینه حق رای دادن از حدود ۳۰۰۰۰ دلار شروع می شود، اما هزینه نقدی قابل توجهی به دنبال دارد. برای خرید موجودی و تجهیزات این امتیازات به طور متوسط ​​حداقل به ۱۰۰۰۰۰ دلار پول نقد نیاز دارید.

۴٫ Fleet Services International, Ltd

به نام تجاری Richard Petty معروف است. این یک فرنچایز واقعی با هزینه حق رای نیست. در عوض، خدمات ناوگان از متقاضی می خواهد که حداقل ۵۰۰۰۰ دلار پول نقد به عنوان «هزینه قلمرو» داشته باشد.

خدمات ناوگان شامل خدمات تعویض روغن و تعمیرات خودرو و سنگین (کامیون) است. جنبه کامیون های سنگین خدمات ناوگان شامل ناوگان تجاری و دولتی است. کار ناوگان تجاری و دولتی ستون فقرات این حق رای دادن است.

۵٫ Merlin 200,000 Mile Shops

Merlin مراقبت کامل از خودرو را ارائه می دهد. هزینه فرنچایز برای مرلین جدید ۳۰۰۰۰ دلار به اضافه ۱۱۰۰۰۰ دلار پول نقد است. این شرکت برنامه های انگیزشی و پیشرفت ویژه ای برای کارمندان دارد.

۶٫ برادران استریکلند

این شرکت به خدمات ده دقیقه‌ای و در مسیر رانندگی معروف است. شما به ۵۰۰۰۰ دلار حق امتیاز و حداقل ۲۰۰۰۰۰ دلار پول نقد نیاز دارید.

Strickland کمک زیادی در زمینه بازاریابی، به ویژه کمپین های حفظ مشتری ارائه می دهد. Strickland همچنین به مالکان فعلی Quick Lube در تبدیل به Strickland Brothers کمک خواهد کرد.

۷٫ مهندسان تعویض روغن اکسپرس و تایر

همانطور که از نام آن پیداست، مهندسین تعویض روغن اکسپرس و تایر تعویض روغن و مجموعه ای کامل از لاستیک ها تمرکز دوگانه منجر به عملیات ساده‌تری برای این فرنچایزها می‌شود.

هزینه حق رای ۵۰۰۰۰ دلار است، اما اگر می‌خواهید اکسپرس جدید بیشتری باز کنید، هزینه حق رای هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار است. در صورت امکان تبدیل ساختمان موجود ممکن است هزینه های راه اندازی کاهش یابد. ساختمان موجود باید دارای حفره های عبوری باشد.

۸٫ Grease Monkey

Grease Monkey یک مرکز خدمات خودرویی است که تعویض روغن و موارد دیگر را ارائه می دهد. مالکان می توانند کارواش Monkey Shine را به این مجموعه تعویض روغن اضافه کنند.

هزینه حق رای دادن ۳۵,۰۰۰ دلار است، با هزینه های اضافی راه اندازی از ۱۵۰,۰۰۰ دلار تا ۳۵۰,۰۰۰ دلار.

۹٫ Brakes for Less

فرانچایزهای Brakes for Less تعویض روغن و خدمات تعمیر با محدوده محدود و ثابت را ارائه می دهند. . هزینه امتیاز ۲۵۰۰۰ دلار است و خریداران باید ۵۰۰۰۰ دلار پول نقد داشته باشند.

Brakes for Less در ۴ ایالت آلاباما، تنسی، لوئیزیانا و کارولینای جنوبی قرار دارد.

۱۰٫ مرکز مراقبت Meineke

همچنان در این صنعت قوی است و ۳۸ فرنچایز جدید در سال ۲۰۱۹ افتتاح می شود. پس از هزینه ۳۵,۰۰۰ دلاری حق امتیاز، متقاضیان به حداقل ۱۱۰,۰۰۰ دلار پول نقد نیاز دارند.

Meineke تعویض روغن و اگزوز انجام می دهد. سیستم ها، ترمزها، لاستیک ها و موارد دیگر. این شرکت دارای یک سیستم مدیریت کسب و کار متمرکز بر فناوری است که شامل حسابداری، گردش کار، زمان‌بندی، سفارش و تدارکات است.

۱۱٫ Midas

هزینه حق امتیاز از ۱۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار متغیر است. این محدوده به دلیل یک برنامه ویژه Midas تبدیل فروشگاه است. پس از هزینه حق رای دادن، مالک جدید باید حداقل ۷۵۰۰۰ دلار پول نقد داشته باشد.

هزینه حق رای برای کهنه‌سربازان و اولین پاسخ دهندگان لغو می‌شود.

۱۲٫ تعویض فوری روغن والولاین

تعویض فوری روغن Valvoline شامل خدمات اضافی مانند کلیه تعمیرات و لاستیک می باشد. این کسب و کار شامل یک سیستم نقطه فروش تخصصی است که سابقه خدمات و سوابق تعمیر و نگهداری مشتریان را ردیابی می کند.

۱۳٫ همه Tune and Lube

در صنعت تعویض روغن حق رای دادن، All Tune and Lube همچنین به عنوان متخصص انتقال All Tune شناخته می شود. این شرکت از برنامه های خرید ملی، تبلیغات چند رسانه ای و کمپین های بازاریابی استفاده می کند. همچنین دارای یک تجزیه و تحلیل سایت و فرآیند انتخاب گسترده برای فرنچایزهای خود است.

هزینه حق رای ۳۰,۰۰۰ دلار با سرمایه گذاری کل از ۱۱۲,۰۰۰ تا ۱۴۶,۵۰۰ دلار است.

۱۴٫ تعویض روغن و خدمات خودکار SpeeDee

SpeeDeeاز سال ۱۹۸۰ در صنعت فرنچایز فعالیت داشته است. هزینه فرنچایز ۳۰۰۰۰ دلار است. . SpeeDee با خدمات اولیه شروع کرد، اما گسترش یافت تا منوی کاملی از تعمیرات، از جمله ترمزها و سایر خدمات تعمیر و نگهداری را شامل شود.

۱۵٫ Jiffy Lube

SpeeDee را دوست داشته باشید، Jiffy Lube از سال ۱۹۸۰ در صنعت فرنچایز فعالیت داشته است. Jiffy Lube در ۴۷ ایالت حق امتیاز دارد.

هزینه حق رای دادن است ۳۵۰۰۰ دلار فرنچایزهای Jiffy Lube می توانند انتظار یک نامه الکترونیکی هفتگی فرنچایز را داشته باشند که به فرنچایزها اجازه می دهد از آنچه در سراسر فرنچایزهای شرکت اتفاق می افتد مطلع شوند. فرنچایزهای Jiffy Lube می توانند از بین طیف گسترده ای از فروشندگان انتخاب کنند.

مقایسه امتیاز تغییر روغن

< td class="column-3">۵۰۰۰۰$

< /tr>

متغیر

< tr class="row-10 even" readability="3">

هزینه شروع در صنعت خدمات تعویض روغن چقدر است؟

فرانچایزها به طور متوسط ​​۳۰۰۰۰ دلار هزینه حق رای دارند. مالکان برای خرید موجودی کالا به همراه ابزار/تجهیزات مورد نیاز صنعت از ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ دلار نیاز دارند.

برخی از تجهیزات می تواند شامل تعویض لاستیک باشد. ابزار، آچار هوا و کمپرسور هوا، و همچنین تجهیزات گران قیمت تشخیصی کامپیوتری. مکانیک ها به زرادخانه ای از ابزارهای دستی نیاز دارند و تجارت به یک جریان ثابت از موجودی، از جمله تسمه، فیلترها، شیلنگ ها، شمع ها و همه مایعات مختلف مورد نیاز خودروها نیاز دارد.

هزینه های اضافی برای حق رای دادن می تواند متفاوت باشد. . ممکن است هزینه برای فرنچایزهایی که قبلاً دارای املاک و ابزار و تجهیزات هستند کمتر باشد. ممکن است بتوانید ساختمان موجودی را که قبلاً مالک آن هستید، تبدیل کنید. همه فرنچایزها اجازه چنین تبدیلی را نمی دهند.

آیا امتیازهای تعویض روغن سودآور هستند؟

درآمد فرنچایزها سالانه حدود ۷ میلیارد دلار است که بین ۴۰۰۰ فرنچایز تقسیم می شود. یک فرنچایز فردی معمولاً حدود ۶۰۰۰۰۰ دلار درآمد ناخالص سالانه دریافت می کند. از این میان، مالک امتیاز باید شش رقم یا بیشتر را به خانه ببرد و حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد خالص داشته باشد.

این ارقام بر اساس یک رقم قوی و مستحکم هستند. برنامه کاری چالش برانگیز این اعداد بر اساس یک ماه معمولی در یک حق امتیاز خدمات خودرو، شامل ۱۲۰۰ تعویض روغن در ماه است. بله، این خیلی است. با ریاضیات ساده، این ۴۰ عدد در روز است.

به عبارت دیگر، شما این کار را نخواهید کرد. بیرون آوردن یک صندلی چمن از کیف و بررسی سیستم صوتی خودروی مشتری. این صنعت بر اساس کار سخت، خدمات به موقع و تعمیرات است. شما مسئول هستید که آن وسایل نقلیه را در جاده ها و در داخل و خارج از کسب و کار خود نگه دارید.

شما چطور هستید. کسب و کار تعویض روغن را شروع کنید؟

شروع کسب و کار با تحقیقات شما در بازار این حق رای دادن ها، از جمله فن آوری جدید، تجهیزات، روندهای صنعت آغاز می شود. و موارد دیگر.

به همین دلیل است که بسیاری از مالکان مشتاق حق امتیاز را در نظر می گیرند زیرا اعداد می توانند توسط فرنچایز ثابت شوند. کلید موفقیت آمیز بودن حق امتیاز تعویض روغن، بازاریابی و مکان است. اگر تجربه خودرویی ندارید، هیچ نگرانی ندارید، آموزش برای فرنچایزها ارائه شده است.

تصویر: Depositphotos.com


اطلاعات بیشتر در: فرانچایز فرصت‌ها
نام فرانچایز خدمات اصلی هزینه فرانشیز نیاز به پول نقد راه اندازی ویژگی های قابل توجه/اضافی
لوبی دوستان تعویض روغن و فیلتر ۳۰۰۰۰ دلار ۳۰۰۰۰ دلار خدمات فوری برای منازل مسکونی و تجاری
اسپیفی گرین تعویض روغن، کارواش، جزئیات، تعمیر/تعویض لاستیک ۵۰۰۰۰$ ضدعفونی داخلی، سازگار با محیط زیست
تعویض سریع روغن Victory Lane تعویض روغن , نگهداری اولیه حدود ۳۰۰۰۰ دلار میانگین ۱۰۰۰۰۰ دلار. قبلاً با نام Pit Stop Quick Lube شناخته می شد
Fleet Services International, Ltd تعویض روغن و تعمیرات خودرو و کامیون هزینه قلمرو ۵۰۰۰۰ دلار< /td> خدمات ناوگان تجاری و دولتی
Merlin 200,000 Mile Shops مراقبت کامل از خودرو ۳۰۰۰۰$ ۱۴۰,۰۰۰ دلار برنامه های انگیزشی کارکنان
برادران استریکلند خدمات درایو ۵۰۰۰۰ دلار ۲۵۰۰۰۰ دلار کمپین های بازاریابی و حفظ، تبدیل
تعویض روغن اکسپرس و مهندسان تایر تعویض روغن، خدمات تایر ۵۰۰۰۰ دلار تمرکز دوگانه، پتانسیل کاهش هزینه ها با تبدیل
میمون گریس تغییر روغن و موارد دیگر ۳۵۰۰۰$ ۱۵۰۰۰۰$ – ۳۵۰۰۰۰$ کارواش اختیاری میمون شاین
ترمزهای کمتر تعویض روغن، طیف وسیعی از خدمات تعمیر< /td> ۲۵۰۰۰$ ۷۵۰۰۰$ مکان های ایالتی محدود
مرکز مراقبت Meineke مراقبت جامع خودرو ۳۵۰۰۰$ ۱۴۵۰۰۰$ سیستم مدیریت متمرکز بر فناوری< /td>
میداس مراقبت خودکار خدمات ۱۰۰۰۰$ – ۳۵۰۰۰$ ۷۵۰۰۰$ – ۱۱۰۰۰۰$ کارمزد معافیت برای کهنه سربازان/اولین پاسخ دهندگان
تغییر فوری روغن Valvoline تعویض روغن، تعمیرات، لاستیک مشخص نشده مشخص نشده سیستم POS برای ردیابی خدمات
همه تنظیم و روغن تعویض روغن، خدمات انتقال ۳۰۰۰۰ دلار $۱۱۲,۰۰۰ – $۱۴۶,۵۰۰ کمپین های ملی خرید و بازاریابی
تعویض روغن و سرویس خودکار SpeeDee تعویض روغن، منوی کامل تعمیر ۳۰۰۰۰ دلار مشخص نشده خدمات گسترش یافته از زمان شروع آن
جیفی لوب گستره وسیعی از خدمات خودرو $۳۵,۰۰۰ مشخص نشده پشتیبانی حق رای، انتخاب گسترده فروشنده
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی