عمومی

گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

پسندیدن بالش های کمر یا مانیتورهای کامپیوتر بزرگ، ممکن است تا زمانی که شروع به استفاده از صفحه کلید ارگونومیک نکنید، ندانید که چقدر می تواند برای کار شما مفید باشد.



چرا صفحه کلیدهای ارگونومیک برای مشاغل کوچک مهم هستند؟< /h3>

صفحه کلیدهای ارگونومیک مخصوصاً برای صاحبان مشاغل کوچک که زمان طولانی را روی صفحه کلید خود می گذرانند مفید است. آنها برای کاهش فشار روی ساعد، مچ دست و دست طراحی شده اند. علاوه بر این، صفحه‌کلید ارگونومیک می‌تواند دقت و کارایی تایپ را بهبود بخشد و در نتیجه بهره‌وری بیشتر را به همراه داشته باشد. سرمایه گذاری روی این صفحه کلید می تواند گام مهمی در افزایش بهره وری و حفظ سلامت جسمانی باشد.

آماده ای برای تهیه یک صفحه کلید ارگونومیک هستید؟ در اینجا برخی از بهترین انتخاب های ما آمده است.

بهترین صفحه کلید ارگونومیک

لیست به روز شده ما را برای صفحه کلید ارگونومیک مناسب برای فضای کاری خود بررسی کنید. صفحه‌کلیدها از طرح‌های دو تکه شیک گرفته تا صفحه‌کلیدهایی با فناوری پیشرفته بلوتوث متفاوت هستند.

Logitech ERGO صفحه کلید ارگونومیک بی سیم K860

Logitech Ergo K860 Wireless Ergonomic Keyboard Split Keyboard - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

برترین انتخاب: این یک صفحه کلید و ماوس ارگونومیک چشمگیر است. قاب کلید منحنی تقسیم شده نیاز به خم شدن را از بین می برد، فشار روی دست ها را کاهش می دهد و امکان بهبود فوری وضعیت بدن را فراهم می کند. کلیدهای اسکوپ شده امکان تایپ راحت و دقیق را فراهم می کنند. این کیبورد همچنین با ماوس بلوتوث MX Master 3S عرضه می‌شود که بسیار سریع، دقیق و بی‌صدا است. این صفحه کلید ارگونومیک لاجیتک را دریافت کنید و بهره وری خود را بهبود بخشید.

Logitech ERGO K860 Wire صفحه کلید ارگونومیک

خرید در آمازون

 

صفحه کلید بی سیم ارگونومیک Microsoft Sculpt

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

نفر دوم:صفحه کلید ارگونومیک Microsoft Sculpt یکی از بهترین کیبوردهای ارگونومیک است. تکیه گاه کف دست شما را در تمام طول روز راحت نگه می دارد. طراحی کلیدهای تقسیم شده و کار اسکوپ انگشت شست به شما امکان می دهد از تایپ دقیق در موقعیتی راحت لذت ببرید.

صفحه‌کلید بی‌سیم ارگونومیک Microsoft Sculpt

خرید در آمازون

 

صفحه کلید ارگونومیک موج Logitech K350

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

بهترین ارزش: با Logitech K350 به دستان خود استراحت دهید. از طراحی موجی منحصربفرد، طرح منحنی، و تکیه گاه کف دستی استفاده می کند که به قرارگیری راحت و مناسب دست ها روی صفحه کلید کمک می کند. یک گیرنده Unifying Logitech کوچک، ماوس و صفحه کلید را با فناوری بی سیم قابل اعتماد و دوربرد و رمزگذاری ایمن ۱۲۸ بیتی AES به لپ تاپ شما متصل می کند. این صفحه کلید همچنین دارای عمر باتری طولانی است.

صفحه کلید ارگونومیک موج Logitech K350

خرید در آمازون

 

Kinesis Advantage2 صفحه کلید ارگونومیک

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، اما این صفحه کلید ممکن است به معنای واقعی کلمه شما را تغییر دهد زندگی دارای بالشتک های کف دست و چاه های کلید مقعر است که دسترسی کلید را کوتاه می کند و امتداد بیش از حد را کاهش می دهد تا بتوانید به راحتی برای مدت طولانی تایپ کنید. کلیدها نیز به طرز ماهرانه ای مرتب شده اند تا حرکت طبیعی انگشتان شما را منعکس کنند و سرعت و راحتی را افزایش دهند. Advantage2 به گونه ای طراحی شده است که در تمام سیستم عامل های اصلی به صورت پلاگین و قابل اجرا باشد.

صفحه کلید ارگونومیک Kinesis Advantage2

خرید در آمازون

 

Kensi صفحه‌کلید بی‌سیم ارگونومیک ngton Pro Fit

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

با استفاده از صفحه‌کلید ارگونومیک بی‌سیم Kensington که دارای کلیدهای نرم بدون اختلال، موقعیت‌های تیپ قابل تنظیم است، از حداکثر راحتی تایپ و سرعت تایپ بهبود یافته لذت ببرید. برای راحتی، تراز طبیعی مچ و ساعد، و کلیدهای ضد ریزش نیز بسیار آسان تمیز می شوند. همچنین دارای یک سوئیچ سه حالته صرفه جویی در مصرف انرژی است تا بتوانید بین ۲٫۴ گیگاهرتز، بلوتوث و خاموش برای بهترین عمر باتری یکی را انتخاب کنید.

صفحه کلید بی سیم ارگونومیک Kensington Pro Fit

خرید در آمازون

 

صفحه کلید ارگونومیک مایکروسافت

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

این صفحه کلید ارگونومیک مایکروسافت به طور ویژه برای ارائه راحتی استثنایی طراحی شده است. دارای یک تکیه گاه کف دست تست شده به صورت ارگونومیک و یک بالشتک بهبود یافته برای حالت طبیعی مچ دست. با میانبرهای داخلی که شامل شکلک‌ها، کلیدهای اختصاصی برای آفیس ۳۶۵، کنترل‌های رسانه آسان، و صفحه اعداد اختصاصی می‌شوند، کارآمدتر باشید. همچنین برای سرعت و دقت قابل اعتماد سیم‌کشی شده است.

صفحه کلید ارگونومیک مایکروسافت

خرید در آمازون

 

صفحه کلید طبیعی ارگونومیک مایکروسافت

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

این صفحه کلید برای استفاده تجاری طراحی شده است. دارای یک تکیه گاه کف دست است که موقعیت مچ دست را خنثی می کند و طراحی ارگونومیک تقسیم شده، حرکت و موقعیت طبیعی دست را تشویق می کند. این صفحه کلید را برای راحتی کامل و افزایش سرعت تایپ خود دریافت کنید.

صفحه کلید طبیعی ارگونومیک مایکروسافت

خرید در آمازون

 

Perixx Pe کیبورد تقسیم ارگونومیک riboard-612

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

این کیس ارگونومیک yboard در دو گزینه – سیمی و بی سیم در دسترس است. هر دو گزینه دارای طراحی ارگونومیک کلید تقسیم شده با یک تکیه گاه کف دست هستند که از مچ دست شما پشتیبانی می کند و فشار عصبی متوسط ​​را آزاد می کند. کلیدهای لمسی پاسخگو حس تایپ رضایت بخشی را ایجاد می کنند و تایپ اشتباه را کاهش می دهند. همچنین می‌توانید بین بلوتوث و اتصال بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز در پایین صفحه‌کلید یکی را انتخاب کنید.

صفحه کلید Perixx2 Perigonomic<6 /a>

در آمازون بخرید

 

Perixx Periboard-535RD Wired Argonomic Mechanical Split Keyboard

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023

۵۳۵RD یک مکانیک ارگونومیک با اندازه کامل است. صفحه‌کلید با طراحی کلیدهای تقسیم‌شده و قاب منحنی که با کمک به قرار دادن بازوها و مچ‌ها در طبیعی‌ترین حالت تایپ، وضعیت بهتری را ایجاد می‌کند. این صفحه‌کلید سیمی همچنین دارای کلیدهای قابل برنامه‌ریزی و جای مچ دست قابل تنظیم است و با Windows 7، ۸، ۱۰، و ۱۱، Linux و Mac OS X سازگار است.

شکاف مکانیکی ارگونومیک سیمی Perixx Periboard-535RD صفحه کلید

خرید در آمازون

 

ProtoArc Backlit Wireless Ergonomic صفحه کلید

svg%3E - گزینه های صفحه کلید ارگونومیک برای سال 2023“>با ProtoArc EK01 با اطمینان و طبیعی تایپ کنید. این صفحه کلید تقسیم ارگونومیک دارای تکیه گاه کف دست و کلیدهای قیچی پاسخگو است که فشار مچ را کاهش می دهد و شما را راحت و کارآمد نگه می دارد. این صفحه کلید بی سیم همچنین به شما امکان می دهد تا حداکثر ۳ دستگاه را از طریق بلوتوث یا گیرنده USB 2.4G متصل کنید. نور پس‌زمینه LED سفید ملایم به شما امکان می‌دهد حتی در محیط‌های کم نور به تایپ کردن ادامه دهید.

صفحه‌کلید بی‌سیم با نور پس‌زمینه ProtoArc< Ergonom /p>

خرید در آمازون

 

وقتی Bu به دنبال چه چیزی باشیم کیبوردهای ارگونومیک

انبوهی از کیبوردهای ارگونومیک در بازار وجود دارد، اما چگونه می‌توانید زنگ‌ها و سوت‌ها را غربال کنید تا بهترین را به دست آورید؟ در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • طراحی ارگونومیک: مطمئن شوید صفحه کلید مورد نظر شما از حالت طبیعی پشتیبانی می‌کند و استرس روی بازوها، مچ‌ها و دست‌های شما را کاهش می‌دهد. چیدمان زاویه دار کلید، طراحی تقسیم، ارتفاع و شیب قابل تنظیم، و تکیه گاه کف دست و برخی از ویژگی هایی که باید به آنها توجه کنید.
  • تنظیم پذیری: یک صفحه کلید خوب باید به شما کمک کند تا با آن کار کنید. زاویه، ارتفاع و شیب برای راحت‌ترین موقعیت تایپ.
  • طرح صفحه‌کلید: طرح‌بندی منحنی یا تقسیم‌شده می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر تایپ کنید و همچنین به کاهش فشار مچ کمک می‌کند.< /li>
  • اتصال: صفحه کلیدهای ارگونومیک در دو گزینه سیمی و بی سیم عرضه می شوند. گزینه‌های بی‌سیم انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کنند، اما ممکن است نیاز به شارژ و تعویض باتری داشته باشند.
  • کلیدهای قابل برنامه‌ریزی: برخی از صفحه‌کلیدهای ارگونومیک دارای کلیدهای قابل برنامه‌ریزی هستند که می‌توانید با افزودن میانبرهایی که گردش کار شما را ساده‌تر می‌کنند، آن‌ها را سفارشی کنید. زندگی خود را آسان تر کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

واجد شرایط تخفیف، پیشنهادات ویژه باشید و بیشتر با یک حساب Business Prime از آمازون. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: amazon


اطلاعات بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی