عمومی

گام‌هایی برای دادن صدایی که شایسته آن است به برند شما

گام‌هایی برای دادن صدایی که شایسته آن است به برند شما

اگر لوگوی خود را به بالای صفحه ای که محتوای خود را در آن پست کرده اید اضافه نکرده اید، آیا مخاطبان شما آن را می دانند. از برند شما آمده است؟ آیا شخصی که محتوای شما را از کانال‌های مختلف مشاهده می‌کند، می‌داند که همه آن‌ها از یک برند هستند؟

متاسفانه، تعداد زیادی از مشاغل و بازاریابان به یک بخش مهم (اما اغلب نادیده گرفته شده) از استراتژی برند – صدای خود فکر نکنید.

اگر فکر نمی کنید در این مورد، ممکن است مجموعه‌ای از لحن‌ها و صداها داشته باشید که سازگار نیستند، یا چیزی ایجاد نمی‌کنند که به دیگران اجازه دهد بدانند برند شما چیست.

Why Does. صدای برند مهم است؟

شاید تعجب کنید که چرا صدای برند واقعا مهم است. به هر حال، آیا هدف نهایی این نیست که محتوای شما مرتبط و «انسانی» به نظر برسد؟ صدای برند یک عنصر غیرانسانی نیست. در عوض، این بیشتر در مورد ثبات است که به دیگران اجازه می دهد تشخیص دهند که چیزی از برند شما به راحتی آمده است. همچنین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص در موضوعی که در مورد آن پست می کنید، تثبیت کنید.

همچنین، داشتن صدای برند ثابت و استفاده از همان کلمات و واژگان به شما کمک می کند تا استراتژی های محتوای هوشمند و محتوای محلی تر.

اکنون که می دانید چرا زمان یادگیری فرا رسیده است چگونه آن را پیدا کنید.

نمونه بزرگی از محتوای خود دریافت کنید

برای جمع آوری انواع محتوایی که پست کرده اید زمان بگذارید. هر کدام را ارزیابی کنید. آیا ممکن است برخی از مطالب توسط مسابقه نوشته شده باشد؟ اگر چنین است، آنها را حذف کنید. محتوای خود را به چند قطعه محدود کنید که برای شما منحصر به فرد است و صدای برند شما را نشان می دهد.

از سه کلمه برای توصیف صدای برند خود استفاده کنید

به نمونه کوچک محتوای خود نگاه کنید و بفهمید که چگونه “شخصیت” آن را توصیف می کنید. به عنوان مثال، آیا صدای برند شما خنده دار، جذاب و منحصر به فرد است؟ یا صدای برند حرفه ای، ساده و مختصرتری دارید؟ فرقی نمی کند که چیست؛ شما باید آن را به سه کلمه محدود کنید، که می تواند به عنوان راهنمای ایجاد محتوا در آینده باشد.

به نویسندگان خود آموزش دهید که چگونه با صدای نام تجاری خود بنویسند.

این نویسندگان شما هستند که محتوایی را که پست می کنید ایجاد می کنند. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که صدای برندی که توضیح داده‌اید را دریافت می‌کنند و درک می‌کنند که چگونه آن را در محتوای شما ایجاد کنند. این مرحله مهمی است که نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید.

یافتن و نمایش صدای برند خود

شما باید زمان و تلاش خود را صرف پیدا کردن و نمایش صدای برند خود کنید. در صورت عدم انجام این کار محتوای شما تبدیل می شود. و کل حضور آنلاین به نظر قطع شده است. استفاده از نکات و اطلاعات اینجا به شما کمک می کند صدای برند خود را کشف کنید و از آن در تمام محتوای آنلاین خود استفاده کنید. در پایان، این به سود کسب و کار و برند شما خواهد بود و به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان به راحتی آن را تشخیص می دهند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی