عمومی

NFIB استدلال می‌کند که کارفرمایان می‌توانند لباس‌های فرم را برای کسب‌وکار درخواست کنند لوگوها

NFIB استدلال می‌کند که کارفرمایان می‌توانند لباس‌های فرم را برای کسب‌وکار درخواست کنند
لوگوها

کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور ممکن است به زودی از آزادی درخواست لباس فرم با کسب و کار برخوردار شوند. نشان‌ها در حالی که هنوز به کارمندان اجازه می‌دهد آرم اتحادیه را به روش‌های دیگر نمایش دهند. فدراسیون ملی کسب و کار مستقل (NFIB) در یک پرونده اخیر در دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای حوزه پنجم، یک گزارش کوتاه از تسلا ارائه کرد. این مورد شامل این است که آیا کارفرمایان می توانند کارکنان را ملزم به پوشیدن لباس فرم در محل کار کنند – سیاستی که برای تضمین یکنواختی و حرفه ای بودن کارکنان مهم است.

svg%3E - NFIB استدلال می‌کند که کارفرمایان می‌توانند لباس‌های فرم را برای کسب‌وکار درخواست کنند
لوگوها

طبق گفته بث میلیتو، مدیر اجرایی مرکز حقوقی کسب و کارهای کوچک NFIB، «صاحبان کسب و کارهای کوچک می‌خواهند و سزاوار آزادی نیاز به یونیفرم در محل کار برای تضمین یکپارچگی هستند. متانت و حرفه ای بودن برای کارکنان خود. این با قانون ملی روابط کار (NLRA) ناسازگار نیست. خلاصه NFIB استدلال می‌کند که کارفرمایان می‌توانند یونیفرم‌هایی با آرم‌های کسب‌وکار را بخواهند در حالی که همچنان به کارمندان اجازه می‌دهند آرم اتحادیه را به روش‌های دیگر نمایش دهند.”

خلاصه NFIB استدلال می‌کند که NLRA این سیاست‌ها را مجاز می‌داند، و هیئت ملی روابط کار در وضع استاندارد سخت‌گیرانه‌ای که عملاً کارفرمایان را از اعمال سیاست‌های یکسان منع می‌کند، اشتباه کرد. مرکز حقوقی کسب‌وکارهای کوچک NFIB که از حقوق صاحبان مشاغل کوچک در دادگاه‌های کشور محافظت می‌کند، قبلاً خلاصه‌ای را به NLRB ارسال کرده بود که از موضع تسلا حمایت می‌کرد که کارفرمایان می‌توانند انواع خاصی از یونیفرم‌ها را با آرم‌های تجاری در طول ساعات کاری درخواست کنند.

این خبر برای صاحبان مشاغل کوچک مهم است زیرا به یک مشکل قدیمی در مورد لباس فرم در محل کار می پردازد. بسیاری از کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور برای حفظ ظاهر حرفه ای به یونیفرم نیاز دارند، اما با مخالفت اتحادیه های کارگری که به دنبال نمایش لوگوی خود بر روی لباس هستند، مواجه شده اند. با حمایت از تسلا در این مورد، NFIB استدلال می‌کند که کارفرمایان باید این حق را داشته باشند که از یونیفرم‌هایی با آرم‌های تجاری درخواست کنند، در حالی که همچنان به کارمندان اجازه می‌دهند آرم اتحادیه خود را به روش‌های دیگر نمایش دهند.

در نتیجه موفقیت آمیز بریف amicus NFIB از نظر NLRB، صاحبان مشاغل کوچک ممکن است اکنون این آزادی را داشته باشند که بدون ترس از مخالفت قانونی، یونیفرم هایی با آرم تجاری برای کارکنان خود درخواست کنند. این یک پیروزی قابل توجه برای مشاغل کوچک است و به حفظ یکنواختی و حرفه ای بودن کارکنان در محل کار در سراسر کشور کمک می کند.

آخرین سرفصل ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی