عمومی

کووید آینده بانکداری مشاغل کوچک را تغییر داد. چی این یعنی برای شرکت شما

کووید آینده بانکداری مشاغل کوچک را تغییر داد. چی
این یعنی برای شرکت شما

بر اساس به بن والتر، مدیر عامل بانکداری تجاری چیس، مالکان بر سر دوراهی قرار دارند.

“تعداد زیادی وجود دارد. والتر می‌گوید، صنایعی که در طول همه‌گیری به خوبی عمل کردند و بهتر از همیشه کار می‌کنند. به عنوان مثال، من با جو کروز جونیور از YaVe Tequila صحبت کردم که در سال ۲۰۲۱ رکورد فروش داشت و ما “روزانه شاهد تعداد بی‌سابقه‌های جدیدی هستید که راه‌اندازی می‌شوند. اما پس از آن، صنایعی مانند سالن‌های ورزشی و خدمات غذایی دارید که هنوز در تلاش برای بهبود هستند.”

این “دنیای دوشاخه”، او توضیح می‌دهد، اختلافی در بین اینکه چه کسی موفق می‌شود و چه کسی شکست می‌خورد، ایجاد می‌کند. والتر تاکید می‌کند که کسب‌وکارهایی که موفق می‌شوند، تعادل یکنواختی از سرمایه‌گذاری در ستون فقرات دیجیتال خود خواهند داشت، در حالی که بر ارتباط انسانی تأکید می‌کنند. او ادامه داد که درست کردن این تعادل مستلزم دسترسی به دانش و سرمایه است — و اعداد پشتیبان او هستند.

A نظرسنجی اخیر Chase نشان داد که کمتر از نیمی از صاحبان کسب‌وکار یک مربی دارند و ۷۱ درصد علاقه‌مند به یافتن مربی برای بهبود کسب‌وکار خود هستند. علاوه بر این، داده ها را از ۶۰۰۰۰۰ کارآفرین جدا کنید در Hello Alice دریافتند که دسترسی به سرمایه همچنان یک مشکل اصلی است، به طوری که ۸۹ درصد از مالکان می گویند که جریان نقدی محدود پتانسیل رشد و توانایی آنها را برای مدیریت عملیات روزانه آنها محدود می کند.

اینها مشکلات دائمی و وجودی برای مالکان هستند و رهبران مالی انگیزه ای برای توسعه پیشنهادات خود برای برآورده کردن لحظه و ارتقای بزرگترین مشتریان خود دارند. در نتیجه، بانک‌ها و سایر موسسات مالی در حال تبدیل شدن به چیزی بیش از مکانی برای نگهداری وجوه نقد توسط مالکان با تمرکز بیشتر بر فناوری و خدمات مشتری هستند.

در اینجا سه ​​مثال وجود دارد که نشان می‌دهد آینده بانکداری مشاغل کوچک برای کارآفرینانی که در همه جا به دنبال پایان افسانه‌ای خود هستند چه خواهد بود.

اعتبار تجاری برای آینده خیابان اصلی ضروری است

بانک ها و شرکت های فین تک باید به طور یکسان کار بهتری را برای آموزش مصرف کنندگان در مورد وجود و مزایای اعتبار تجاری انجام دهید. یک گزارش نشان داد که ۴۵ درصد از مالکان نمی دانستند که دارای امتیاز اعتبار تجاری هستند. جدیدترین داده های Hello Alice نشان می دهد که حتی در میان کسانی که قبلاً از اعتبار تجاری استفاده می کردند، ۶۲ درصد مطمئن نبودند که چگونه امتیاز فعلی خود را بررسی کنند.

این شکاف دانش فرصتی عظیم برای صادرکنندگان کارت و صاحبان مشاغلی که به آنها خدمت می‌کنند ارائه می‌کند. به گفته والتر، رهبران صنعت باید از رویکرد “بیشتر، بیشتر” برای خدمات پیرامون اعتبار حمایت کنند. در پایان روز، او توضیح می‌دهد که اعتبار اعتباری است — شخصی یا غیر آن — و بهبود دسترسی به اعتبار تجاری ابزار مهمی را به زرادخانه مالی مالکان اضافه می‌کند. او می‌گوید: «برای کسب‌وکارهای کوچک مهم است که به یاد داشته باشند که اعتبار شخصی و اعتبار تجاری در هم آمیخته شده‌اند. “کسب و کارها باید به دقت در مورد نحوه استفاده از بخش های مختلف پشته سرمایه برای اداره تجارت خود فکر کنند.”

من می دانم که چگونه دسترسی به اعتبار می تواند راه نجاتی برای یک تجارت کوچک باشد. قطعا برای ما بود. اعتبار انعطاف پذیری را برای شناور کردن حقوق و دستمزد، پوشش هزینه ها، و پاسخ به شرایط اضطراری در حالی که منتظر هجوم بعدی پول نقد هستید، فراهم می کند. یک دنیای ایده آل این ابزار حیاتی را در دست هر کسی که آن را بخواهد قرار می دهد.

آینده به ترکیبی از ارتباط دیجیتال و انسانی نیاز دارد

داده‌ها مدت‌هاست که جنبه منفی مهم “شکاف دیجیتالی” که بسیاری از کارآفرینان را عقب می‌اندازد، به ما نشان داده است. برخی ممکن است تعجب کنند که چگونه در عصری که ظاهراً همه چیز آنلاین اتفاق می‌افتد، این موضوع همچنان وجود دارد. با این حال، یک پاسخ واضح وجود دارد: ابزارهای دیجیتال هنوز به راحتی در دسترس و در دسترس نیستند.

همان نظرسنجی چیس دریافتند که ۸۲ درصد از مالکان خواهان یک پلتفرم آنلاین آسان برای رسیدگی به نیازهای خود هستند. اگر سؤالی داشته باشند، ۸۱ درصد گفتند که محصولات و خدمات را با پشتیبانی زنده آسان برای تماس در اولویت قرار می دهند. کارآفرینان پرمشغله زمان کافی برای شکست دادن منحنی یادگیری راه‌حل‌های دیجیتال را ندارند، یک مانع قابل درک و ناامیدکننده برای کسانی که می‌دانند پتانسیل رشدی که می‌توانند باز کنند.

به‌عنوان بنیان‌گذار یک شرکت فین‌تک، این را فرصتی بزرگ برای ساخت ابزارهایی می‌دانم که صاحبان را در جایی که هستند ملاقات می‌کنند. خیابان اصلی تشنه راه حل هایی است که فرآیندها را خودکار می کند و زندگی کاری را آسان تر می کند. اگر چیس نشانه‌ای باشد، بانک‌های بزرگ نیز با فشار برای راه‌حل‌های دیجیتال در حال حرکت در این مسیر هستند، به‌علاوه مالکان پشتیبانی یک به یک باید از این مزیت استفاده کنند.

“راهی که ما برای دو سال آینده آماده می‌شویم، دیجیتالی کردن همه جانبه است.” “ما به طور فزاینده ای در مشاوره دیجیتال سرمایه گذاری می کنیم. پاسخ عالی ترکیبی سنجیده از انسان و دیجیتال است. مربیگری، مربیگری و آموزش برای کمک به مردم برای دریافت اعتبار ضروری هستند.”

نظرسنجی چیس نقشه راهی را برای این ترکیب ارائه می دهد: ردیابی هزینه، بینش شخصی مشتری، خدمات هوش تجاری، و دسترسی به مشاوران و مربیان مالی. چیس از طریق یک برنامه راهنمایی جدید برای کارآفرینان اقلیت، ۴۰ مشاور ارشد کسب و کار را در ۲۱ شهر ایالات متحده استخدام کرده است تا به کارآفرینان سیاه پوست، اسپانیایی تبار و لاتین تبار مربیگری، کمک های فنی و خدمات مشاوره رایگان را ارائه دهند. تا به امروز، بیش از ۱۰۰۰ صاحب کسب و کار از این مزیت استفاده کرده اند و هزاران نفر دیگر در آینده خواهند آمد.

ملاقات با مشتریان با این خدمات پیچیده که هم راحت و هم مفید هستند، عنصر مخفی است که مؤسسات مالی اگر امیدوارند در حین ایجاد تمایل به برند، رشد کسب و کارهای کوچک را شعله ور کنند، باید از آن استفاده کنند.

موسسات باید کارآفرینان را برای آینده ای نامطمئن آماده کنند

شرایطی مانند “عدم اطمینان کلان اقتصادی” کمک چندانی به مشاهده کنید که چقدر این چشم انداز برای صاحبان مشاغل کوچک ناآرام است. بین مسائل جاری زنجیره تامین و تورم تاریخی، نبرد دشوار دسترسی به سرمایه برای شروع یک تجارت بیشتر شبیه به یک داستان ترسناک شده است. با این حال، هزینه کلی راه اندازی یک کسب و کار به لطف دیجیتالی شدن خدمات تجاری کاهش یافته است.

” والتر درباره اقتصاد کنونی می‌گوید: ما در سرزمین‌های ناشناخته‌ای هستیم — از دهه ۷۰ این اتفاق نیفتاده است. “ما باید برای هر نتیجه ای آماده باشیم.”

به نوبه خود، کارآفرینان در حال جستجو برای ملاقات هستند. بادهای مخالف بالقوه اقتصادی داده‌های چیس نشان داد که ۷۳ درصد از صاحبان مشاغل کوچک نسبت به آینده بلندمدت خود خوش‌بین هستند و تقریباً نیمی از مالکان از آغاز سال ۲۰۲۲ نسبت به کسب‌وکار خود احساس مثبت بیشتری دارند. ، آموزش و افزایش دستمزد. همه اینها منجر به مشاغل با درآمد بهتر و اقتصاد کسب و کار کوچک سالم می شود — اگر آنها بتوانند سرمایه لازم را به دست آورند.

آینده نامشخص است، بله، اما من طرفدار کارآفرینان و والتر هستم و به سمت پایان افسانه ای حرکت می کنیم. کسب و کارهای کوچک بی کیفیت و نوآور هستند و آماده اند تا از هر فرصتی استفاده کنند و با آن اداره کنند. اگر رهبران مالی ابزارهای دیجیتالی مناسبی را ارائه دهند و سیاست‌های هوشمندی را وضع کنند، می‌توانیم صاحبان مشاغل کوچک را برای «خوشبختانه همیشه» آماده کنیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی