عمومی

کمک هزینه های بهبود ویترین در دسترس برای مشاغل کوچک در انتخاب شهرها

کمک هزینه های بهبود ویترین در دسترس برای مشاغل کوچک
در انتخاب شهرها

کمک هزینه های بهبود ویترین می تواند به بازسازی فیزیکی یک مکان کمک کند، که اغلب برای مشاغل کوچک پرهزینه است. بنابراین، برنامه های کمک هزینه می تواند به واقعی تر شدن این ارتقاها کمک کند. در حال حاضر، چندین شهر و سازمان در سراسر کشور چنین برنامه هایی را برای حمایت از مناطق تجاری و اقتصادی مرکز شهر اجرا می کنند. این فرصت‌های کمک مالی و چند عنوان دیگر را بخوانید.

کمک هزینه بازسازی مشاغل کوچک ناحیه هفتم شیکاگو

کمک هزینه بازسازی مشاغل کوچک ناحیه هفتم شیکاگو در حال حاضر پذیرش برنامه های کاربردی از مشاغل محلی. این برنامه کمک هزینه های کوچک ۱۰۰۰۰ دلاری یکباره را به مشاغل کوچک با مکان های آجر و ملات در منطقه ارائه می دهد. این به طور خاص مشاغلی را هدف قرار می‌دهد که فرصت‌های تامین مالی قبلی را از دست داده‌اند، کارآفرینانی که از لحاظ تاریخی ضعیف هستند و آن‌هایی که با مشکلات مالی مواجه هستند یا در خطر تعطیلی هستند. منطقه ۷ با وزارت بازرگانی و فرصت های اقتصادی ایلینوی برای تأمین مالی این برنامه همکاری می کند. و پنج سازمان محلی وظیفه تسهیل روند برنامه و درخواست را دارند. این سازمان ها عبارتند از: اتاق بازرگانی اندرسونویل، اتحاد تجاری راجرز پارک، اتاق بازرگانی اج واتر، میدان یونایتد لینکلن بالا شهر و اتاق بازرگانی ریونسوود. کسب‌وکارهای واجد شرایط باید تا ۲ فوریه درخواست دهند تا در نظر گرفته شوند.

کمک هزینه توسعه تجاری Decatur

کسب و کار در Decatur، گرجستان، اکنون می‌تواند اعمال کند برای سه برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک. اداره توسعه مرکز شهر Decatur در حال حاضر درخواست هایی را برای کمک هزینه بهبود ساختمان تجاری، کمک هزینه بازاریابی و اتصال دیجیتال، و کمک هزینه بهبود نمای تجاری می پذیرد. DDA 50000 دلار به کمک هزینه بهبود ساختمان تجاری، ۲۵۰۰۰ دلار به کمک هزینه بازاریابی و اتصال دیجیتال و ۱۰۰۰۰۰ دلار به کمک هزینه بهبود نمای تجاری اختصاص می دهد. همه این برنامه‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند که هر سه ماه یک بار با یک پنجره درخواستی ۲۱ روزه در هر سه ماهه درخواست دهند. هنگامی که کمیته نظارت DDA پنجره درخواست را ببندد و پیشنهادات را بررسی کند، به کسب و کارها اطلاع می دهد، که پس از آن باید پروژه های خود را ظرف شش ماه شروع کنند و آنها را در مدت ۱۸ ماه تکمیل کنند. ۳۱ ژانویه آخرین مهلت درخواست برای چرخه کمک مالی فعلی است.

Grant Upfit Storefront Raleigh

اتحاد Downtown Raleigh در رالی، کارولینای شمالی، در حال حاضر ارائه کمک های بلاعوض به کارآفرینان اقلیت و زنان از طریق کمک هزینه فروشگاهی Upfit. این سازمان تقریباً ۹۰۰۰۰ دلار را به این برنامه اختصاص می دهد که به ۹ کسب و کار در منطقه مرکز شهر اهدا می کند. شارلوت، کارولینای شمالی، همچنین در حال برنامه‌ریزی برنامه‌ای مشابه به نام صندوق نوآوری کسب‌وکارهای کوچک است که انتظار می‌رود در اواخر سال درخواست‌ها را بپذیرد. ۱ فوریه آخرین مهلت کسب‌وکارهای Downtown Raleigh برای ارسال درخواست‌ها و اسناد پشتیبانی برای Grant Upfit Storefront است.

برنامه کمک هزینه تشویقی کسب و کارهای کوچک جدید اولم

نیو اولم، مینه سوتا، ایجاد تغییرات متعدد در آن برنامه کمک مالی تشویقی کسب و کارهای کوچک. اولین تغییر شامل کاهش مبلغ کمک مالی به ۷۵۰۰ دلار است که به شهر اجازه می دهد به جای پنج کمک هزینه در طول چرخه کمک مالی سال ۲۰۲۵، ده کمک هزینه اعطا کند. تغییر دیگری که شامل باز کردن برنامه برای برنامه های کاربردی به صورت فصلی بود نیز مورد بحث قرار گرفت اما در نهایت رد شد. برنامه کمک مالی تشویقی کسب و کار کوچک از سال ۲۰۱۹ اجرا می شود و به مشاغل محلی کمک می کند تا هزینه های راه اندازی را پوشش دهند. از آنجایی که شرکت‌ها قبل از اعلام تغییرات برای چرخه کمک مالی ۲۰۲۴ درخواست داده‌اند، نیو اولم تصمیم گرفته است که تمام ۱۴ درخواست ارسالی را برای سال تأیید کند. بنابراین، مبالغ و قوانین کمک مالی جدید تا سال ۲۰۲۵ اجرایی نخواهد شد.

U.S. جوایز SBIR و SBTT وزارت انرژی

وزارت انرژی ایالات متحده اخیرا اعطا کمک های بلاعوض بالغ بر ۲۴ میلیون دلار به مشاغل کوچک در ۳۰ ایالت و ناحیه کلمبیا. در طول این چرخه بودجه، جوایز تحقیقات نوآوری کسب و کارهای کوچک (SBIR) و انتقال فناوری کسب و کارهای کوچک (STTR) DOE 111 پروژه را تامین مالی کردند. هدف این برنامه ها حمایت از توسعه فناوری ها و محصولات جدید است که از اکتشافات علمی پشتیبانی می کنند. علاوه بر این وجوه کمک مالی فدرال، بسیاری از ایالت‌ها برنامه‌های کمک مالی مشابهی را نیز ارائه می‌کنند که دریافت‌کنندگان می‌توانند برای تأثیر بیشتر بر نوآوری‌ها و عملیات‌های خود درخواست دهند.

Chatham WCEC Women’s Business Center Grant

مرکز تجارت زنان WCEC در چتم، نیوجرسی، اخیرا دریافت شد کمک مالی از گروه شرکت خدمات عمومی برای حمایت از برنامه تجارت الکترونیک آن. این برنامه خدمات آموزشی را به زنان کارآفرین در ۱۴ شهرستان در شمال نیوجرسی که می‌خواهند تجارت الکترونیکی را راه‌اندازی یا افزایش دهند، ارائه می‌دهد. این جایزه بخشی از برنامه شرکای همسایگی بنیاد PSEG است که به سازمان هایی که از عدالت اجتماعی، برابری و توانمندسازی اقتصادی حمایت می کنند کمک های مالی ارائه می دهد. امسال، این سازمان به ۳۰۱ سازمان اجتماعی، از جمله مرکز تجارت زنان WCEC، مبلغ ۱,۰۴۰,۳۰۰ دلار اهدا کرد.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی