عمومی

39 درصد از کارمندان در طول یک به خواب رفته اند ملاقات

۳۹ درصد از کارمندان در طول یک به خواب رفته اند
ملاقات

آیا تا به حال یک جلسات را تماشا کنند و از خود می‌پرسیدند که آیا همه آن‌جا در تمام طول مسیر بیدار مانده‌اند؟ حداقل بعضی اوقات، احتمالاً این کار را نکردند. بررسی تحقیقات انجام شده توسط سایت رزومه نویسی LiveCareer نشان می دهد که ۳۹ درصد از کارمندان اعتراف می کنند که در طول جلسات کاری به خواب رفته اند.

این تنها یک واقعیت شگفت‌انگیز است که از مطالعه LiveCareer آشکار می‌شود. در اینجا چند چیز دیگر آورده شده است که آنها از مرور تحقیقات از منابع دیگر و انجام نظرسنجی خود از ۱۰۰۰ کارمند ایالات متحده یاد گرفتند. از این بینش ها هنگام برنامه ریزی جلسات کاری خود استفاده کنید تا آنها را برای همه جذاب تر و موثرتر کنید.

۱٫ کارمندان شما زمان زیادی را در جلسات می گذرانند.

طبق تحقیقات Atlassian، میانگین کارمندان هر ماه در ۶۲ جلسه شرکت می کنند و ۳۱ جلسه را در نظر می گیرند. از آنها اتلاف وقت باشد. LiveCareer در نظرسنجی خود از کارمندان پرسید که چقدر در جلسات صرف می کنند، نه اینکه چه تعداد در جلسات شرکت می کنند. پاسخ ها ناامید کننده بود. هشتاد و یک درصد گزارش کردند که حداقل چهار ساعت در هفته را در جلسات صرف کرده اند. این ۱۰ درصد از هر ۴۰ ساعت کاری هفته یا نیمی از روز کاری در هفته است. منطقی است که جلسات به آنها یا دیگران کمک کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند. اگر نه، آن زمان ارزش بازپس گیری را دارد.

و ۴۵ درصد گفتند که حداقل هفت ساعت در هفته را در جلسات صرف می کنند- -این تقریباً یک روز کاری کامل در هر هفته است. پاسخ دهندگان همچنین گزارش دادند که از زمان شیوع بیماری همه گیر و افزایش کار از راه دور، تعداد جلسات آنها به طور متوسط ​​۱۳٫۵ درصد افزایش یافته است.

۲٫ جلسات شما خیلی طولانی است.

به جز چند استثنا، مانند یک کارگاه آموزشی تمام روز، جلسات هرگز نباید بیشتر از یک ساعت. وقتی از او پرسیده شد که چقدر طول می کشد تا توجه افراد به یک جلسه متوقف شود، ۹۶ درصد گفتند که بعد از ۵۰ دقیقه این اتفاق می افتد. و ۵۲ درصد می گویند که مردم بعد از ۳۰ دقیقه یا کمتر توجه خود را متوقف می کنند.

احتمالاً حق با این پاسخ دهندگان است. عصب شناسان به ما می گویند که ذهن انسان طراحی نشده است برای حفظ تمرکز بر روی هر چیز در مدت زمان طولانی. در عوض، تمرکز ما بر روی هر چیزی که در اطراف ما است پراکنده می شود، ویژگی بقای که برای داشتن آن تکامل یافته ایم. بنابراین، در حالی که ممکن است روی ارائه‌ای که می‌سازید یا جلسه‌ای که رهبری می‌کنید بسیار متمرکز باشید، توجه داشته باشید که بعد از نیم ساعت، اکثر شرکت‌کنندگان دیگر این کار را نخواهند کرد. وقتی نوبت به جلسات می رسد، کوتاهتر بهتر است.

۳٫ اکثر افرادی که در جلسات شما شرکت می‌کنند، همزمان کارهای دیگری انجام می‌دهند.

آیا وقتی جلسه‌ای را رهبری می‌کنید، تصور می‌کنید که افراد وجود دارد که توجه خود را به شما جلب می کنند؟ اگر چنین است، بیشتر در اشتباه هستید. سه چهارم پاسخ دهندگان در این نظرسنجی می گویند که کارهای دیگری برای گذراندن وقت در جلسات انجام می دهند. این فعالیت های دیگر چیست؟ محبوب ترین ها شامل خواندن اخبار در اینترنت (۳۹ درصد)، مرور شبکه های اجتماعی (۳۸ درصد) و خواندن کتاب (۳۸ درصد) است. سایر سرگرمی‌های محبوب درون جلسه عبارتند از خرید آنلاین، ارسال پیامک با دوستان، انجام بازی‌های موبایل، و – در آخرین مکان – پیگیری کارهای غیرمرتبط با جلسه.

وقتی جلسه ای را رهبری می کنید، به این فکر کنید که چگونه توجه شرکت کنندگان را جلب کنید و آنها را از نظر ذهنی درگیر نگه دارید. سعی کنید تشریفات و گزارش وضعیت پیش پا افتاده را به حداقل برسانید و تعامل را به حداکثر برسانید. تصور نکنید که مردم به شما گوش می دهند زیرا مجبور هستند – این رویکرد به ندرت جواب می دهد. و ناگفته نماند که تنها افرادی که باید آنجا باشند، کسانی هستند که برای انجام کارهای خود به اطلاعات نیاز دارند یا شما به کمک آنها نیاز دارید. اگر مردم نیازی به حضور ندارند، به خاطر تاسف، اجازه دهید در جای دیگری از زمان خود به نحو احسن استفاده کنند.

۴٫ ارزش واقعی جلسات ممکن است آن چیزی نباشد که شما فکر می کنید.

شاید بر این باور باشید که جلسات به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات یا تصمیم گیری به صورت گروهی ارزشمند هستند. و این درست است که جلسات روش های بسیار مفیدی برای انجام این کارها هستند. اما نظرسنجی LiveCareer دلیل دیگری را نشان داد که مردم برای جلسات ارزش قائل هستند: آنها به تقویت روابطی که یک تیم را گرد هم می‌آورند کمک می‌کنند و باعث می‌شوند کارمندان احساس کنند یک واحد منسجم هستند.

هفتاد و سه درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی با این جمله موافق بودند که “جلسات حضوری روابط قوی ایجاد می کند” و ۷۱ درصد موافق بودند که “جلسات حضوری فرصتی عالی برای دیدن و گفتگو با مردم است.” در مورد جلسات آنلاین، ۷۰ درصد موافق بودند که “جلسات آنلاین فرصتی عالی برای دیدن و صحبت با افراد هنگام کار از راه دور است.”

درباره آن فکر کنید. شما می خواهید که کارکنانتان به عنوان یک تیم با هم کار کنند و به یکدیگر کمک کنند و به یکدیگر اعتماد کنند. شما همچنین می خواهید آنها در شرکت شما بمانند و روابطی که افراد در محل کار دارند انگیزه بزرگی برای انجام این کار است. تعاملات بین فردی راهی عالی برای کمک به تقویت و رشد آن روابط است. بنابراین، هنگام رهبری یک جلسه، به جای تمرکز صرفاً بر روی کسب و کار در دست، به تشویق برخی از تعاملات شخصی فکر کنید. کارمندان شما ممکن است آن را جذاب تر و لذت بخش تر بدانند و ممکن است به آنها کمک کند تا روابط محل کار خود را برای تبدیل شدن به بخشی از یک تیم موفق تشکیل دهند. این یک پیروزی برای آنها و شما نیز خواهد بود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی