خبر

نوسان تولید کننده انواع سینی و نردبان کابل و لوله فولادی برق و فلکسی + لیست قیمت

نوسان تولید کننده انواع سینی و نردبان کابل و لوله فولادی برق
و فلکسی + لیست قیمت

تولید انواع سینی کابل و لوله فولادی برق در ایران

مدیریت کابل توسط سینی کابل و لوله فولادی برق، شامل نحوه نصب و نگهداری کابلها در ساختمان یا تاسیسات الکتریکی هر پروژه ای می باشد. تقریباً همه مشاغل و صنایع از نوعی سیستم سازماندهی کابل استفاده می‌کنند. در صنعت از انواع کابل برای احداث شبکه، انتقال نیرو و ارتباطات استفاده می شود. بنابراین جهت انتقال و هدایت و محافظت از آنها می بایست از سینی برق یا لوله برق استفاده شود.

 

سینی کابل چیست؟

سیستم سینی کابل یک واحد یا مجموعه‌ای از شاخه ها و اتصالات می باشد، که یک ساختار محکم برای نگهداری و پشتیبانی از کابلهای برق، دیتا و شبکه فراهم می کند. سینی برق امکان انتقال ایمن کابلها را در محیط های داخلی و بیرونی فراهم می‌کند و در واقع جز سازه‌ یا اسکلت سیستم برق هر پروژه ای محسوب می شود.

کاربرد سینی کابل

به منظور حفاظت از کابلهای عبوری، انتخاب بهترین مسیر برای کابل‌کشی، سهولت تعمیر، طول عمر بیشتر کابلها در سیستم های انتقال انرژِی و همچنین به منظور رساندن نیروی الکتریسیته از تابلو های برق، به تجهیزات صنعتی که در تمام کارخانه های صنعتی وجود دارند و سایر نقاطی که به جریان برق نیاز دارد، از کاربرد های سینی کابل در صنعت می باشد.

همچنین از سینی کابل در تاسیسات الکتریکی صنایع مختلف استفاده می شود و می توان گفت که در امور صنعتی و تولیدی الزامی است که از سینی های کابل استفاده نمایند.

مرتب سازی و حفظ ایمنی کابل ها توسط سینی کابل

سینی کابل سیم و کابلها را در خود جای داده و علاوه بر مرتب سازی، باعث حفظ ایمنی سیم کشی ساختمان می‌شود. سینی کابل گالوانیزه را می‌توان در محیط‌ ها و مکان های مختلفی نصب کرد (فضای بسته، فضای باز، محیط های مرطوب، محیط های پرخطر و همچنین محیط هایی که دارای نویز الکتریکی و یا لرزش می باشند).

سینی های برق مانند هر ابزار دیگری، باید دارای استاندارد های خاص و تاییدیه معتبر باشد. شرکت سینی کابل نوسان به عنوان تولید کننده سینی کابل دارای تمامی استاندارد ها و تاییدیه های مربوطه در خصوص تولید این محصول می باشد و همواره جزو برترین تولیدکنندگان این محصول در کشور به شمار می آید.

 

لوله فولادی برق چیست؟

 

لوله فولادی برق وسیله‌ای است که به عنوان یک پوشش محافظ هادی‌ هایی که از داخل آن عبور داده شده‌اند، به منظور جلوگیری از آسیب سیم یا عایق آن و نیز محافظت افراد در برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود. لوله فولادی برق بسته به شرایط محیطی که قرار است نصب شود، جنس متفاوتی دارند. به طور مثال، اگر در محیطی رطوبت وجود دارد می بایست از پی ‌وی سی یا لوله برق گالوانیزه گرم استفاده شود. هنگامی که قرار است از عایق کابل در برابر آسیب محافظت کرده و خطر خطاها را کاهش دهند، از لوله فولادی برق می‌توان برای کل سیستم ها یا کابلهای ترموپلاستیک با عایق پایه استفاده کرد.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - نوسان تولید کننده انواع سینی و نردبان کابل و لوله فولادی برق
و فلکسی + لیست قیمت

شرکت سینی کابل نوسان به عنوان تولید کننده لوله فولادی برق با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار شناخته می شود. محصولات تولیدی این مجموعه عبارتند از : لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی گالوانیزه سرد و لوله فولادی مشکی (رنگی). این لوله ها هر کدام دارای کاربرد های متفاوتی می باشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

کاربرد لوله فولادی برق

استفاده از لوله‌ فولادی برق در ساختمان های تجاری و صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها، تاسیسات زیرزمینی و … مرسوم می باشد. اما ممکن است در سیم‌ کشی ساختمان ها و آپارتمان های کوچک مقیاس به کار گرفته نشود. این لوله ها عمدتا برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی و به منظور جلوگیری از ضربه، آسیب به عایق کابل و هادی ها مورد توجه قرار می گیرد که اجرای آن می تواند به صورت داخلی و یا روی کار انجام پذیرد.

به طور مثال از لوله فولادی گالوانیزه در محیط هایی که دارای رطوبت می باشد و یا محیط هایی که می بایست نصب در محیط خارجی انجام پذیرد استفاده می گردد. همچنین لوله فولادی برق مشکی (رنگی) را می توان در فضای داخلی ساختمان ها، در زیر بتن و گچکاری های دیوار مورد استفاده قرار داد.

لوله فولادی مشکی در محیط هایی که در معرض عوامل خوردگی شدید ممکن است قرار گیرد نباید مورد استفاده قرار گیرد. اما در فضاهایی که مسیر انتقال در معرض دید قرار می گیرد استفاده از لوله فولادی برق مشکی (رنگی) بیشترین کاربرد را دارد.

خرید سینی کابل و لوله فولادی

به طور کلی سینی کابل نوسان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات مدیریت سیم و کابل (سینی برق، لوله فولادی برق، نردبان کابل) در کشور به شمار می آید. این مجموعه همواره برای تولید محصولات خود از بهترین ورق بازار و مواد اولیه با کیفیت استفاده می کند. همچنین تمامی محصولات گالوانیزه گرم این شرکت مطابق با استاندارد ASTM A۱۲۳ می باشد. برای ثبت سفارش و خرید محصول مورد نیاز و همچنین اطلاع از لیست قیمت سینی کابل و لوله فولادی برق می توانید به وب سایت سینی کابل نوسان این مجموعه مراجعه نمایید.

موارد کاربرد نردبان کابل چیست؟

 

نردبان کابل یکی از اجزای مهم سیستم کابل‌کشی در ساختمان‌ها و صنایع است. این نردبان‌ها به‌منظور نصب و حفاظت از کابل‌ها به کار می‌روند.

جمع‌آوری کابل‌ها: نردبان کابل به‌عنوان یک ابزار جمع‌آوری کابل‌ها به کار می‌روند. با نصب کابل‌ها درون نردبان کابل، این کابل‌ها در سطح بالاتری از زمین قرار می‌گیرند و در این صورت کابل‌ها از آسیب‌های محتملی مانند تصادفات و دیگر خطرات که در سطح زمین وجود دارند، محافظت می‌شوند.

161689 - نوسان تولید کننده انواع سینی و نردبان کابل و لوله فولادی برق
و فلکسی + لیست قیمت

حفاظت و حفظ عمر کابل: با نصب کابل درون نردبان کابل، کابل‌ها در مقابل آسیب‌های مختلف مانند ضربه، فشار و گره‌خوردن محافظت می‌شوند و عمر آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رعایت استانداردهای ایمنی: نردبان کابل به‌منظور رعایت استانداردهای ایمنی در نصب کابل‌ها به کار می‌روند. این استانداردها به‌منظور جلوگیری از خطرات حاصل از نصب کابل‌ها در محیط کار و ساختمان‌ها تدوین شده‌اند.

دسترسی آسان: با نصب کابل درون نردبان کابل، دسترسی به کابل‌ها در آینده برای تعمیر و نگهداری آسان‌تر خواهد بود. ازآنجاکه کابل‌ها درون نردبان کابل قرار می‌گیرند، نیاز به خراب‌کردن دیوار یا سقف برای دسترسی به کابل‌ها نخواهد بود.

: آدرس دفتر فروش

تهران – لاله زار جنوبی – کوچه باربد – پاساژ سرای لاله زار – ضلع غربی  پلاک ۲۸

۰۲۱۳۳۹۰۴۰۹۷

۰۲۱۳۳۹۵۰۶۴۶

۰۲۱۳۳۹۵۰۶۴۷

۰۲۱۳۳۹۹۷۷۳۶

۰۹۱۲۱۱۸۱۱۷۹

۰۹۱۲۹۰۰۹۳۹۷

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی