عمومی

فرم 1099 قوانین برای کارفرمایان در سال 2024

فرم ۱۰۹۹ قوانین برای کارفرمایان در سال ۲۰۲۴

فرم ۱۰۹۹ چیست و چگونه استفاده می شود؟ اکثر صاحبان مشاغل مستقر در ایالات متحده ۱۰۹۹ فرم مالیاتی را برای پیمانکاران مستقل صادر کرده اند و آنها را مطابق با خدمات درآمد داخلی نگه می دارند. اما چندین سناریو دیگر وجود دارد که در آن یک صاحب یک کسب و کار کوچک یک نوع ۱۰۹۹ را صادر یا دریافت می کند.

آیا کنجکاو هستید که چه کسی باید فرم ۱۰۹۹ را دریافت کند، چگونه باید آن را صادر کند، یا چه قوانینی در سناریوهای مختلف اعمال می شود. ? در این مقاله، پاسخ این سوالات را در مورد ۱۰۹۹ فرم و موارد دیگر ارائه خواهیم کرد.

فرم ۱۰۹۹ چیست؟

svg%3E - فرم 1099 قوانین برای کارفرمایان در سال 2024

فرم ۱۰۹۹، صادر شده توسط خدمات درآمد داخلی (IRS) در ایالات متحده، ارائه می شود چندین هدف خاص، که هر کدام دارای انواع متفاوتی از فرم هستند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • Form 1099-MISC قوی>: این نسخه زمانی صادر می شود که یک کسب و کار به یک غیرکارمند بیش از ۶۰۰ دلار در سال پرداخت کند. این اغلب برای پیمانکاران مستقل، مشاغل آزاد یا سایر کارگران غیرکارمند استفاده می شود.
  • فرم ۱۰۹۹-INT: این نسخه برای گزارش درآمد بهره است، به عنوان مثال از یک بانک یا موارد دیگر. موسسه مالی.
  • فرم ۱۰۹۹-DIV: این نسخه پرداخت سود سهام شرکت ها را به سهامداران خود گزارش می دهد.

همانطور که کسب و کارها از W2 استفاده می کنند. فرم هایی برای گزارش دستمزد، انعام و سایر غرامت های پرداخت شده به کارکنان، ۱۰۹۹ فرم برای گزارش انواع مختلف درآمد دریافتی توسط افراد یا نهادها استفاده می شود.

استفاده از این فرم ها به IRS کمک می کند تا از گزارش و پرداخت دقیق اطمینان حاصل کند. مالیات‌ها، در حالی که به افراد و نهادها اجازه می‌دهد بدهی‌های مالیاتی خود را بر اساس کل درآمد سالانه خود به درستی محاسبه کنند.

علی‌رغم شباهت‌ها با W2، یک تمایز کلیدی این است که ۱۰۹۹ فرم هیچ گونه کسر مالیاتی را در نظر نمی‌گیرد، زیرا مالیات معمولاً از آن کسر نمی‌شود. انواع درآمدی که این فرم ها گزارش می کنند.

 

چه نوع پرداخت‌های درآمد در فرم ۱۰۹۹ گزارش می‌شوند؟

svg%3E - فرم 1099 قوانین برای کارفرمایان در سال 2024

در حالی که ۱۰۹۹ اغلب فرم می گیرند با درآمد پرداخت شده به پیمانکاران مستقل همراه است، همچنین می توان از آنها برای گزارش انواع پرداخت های درآمدی دیگر و درآمدهای متفرقه استفاده کرد. برخی از رایج‌ترین انواع پرداخت‌های درآمد گزارش‌شده در ۱۰۹۹ عبارتند از (اما محدود به این موارد نیست):

  • غیر -غرامت کارمند
  • پرداخت اجاره یا حق امتیاز
  • بازپرداخت مالیات دولتی یا محلی
  • برنده قمار
  • سود یا زیان دلالی
  • پرداخت سود و بهره
  • کمیسیون
  • غرامت معوق غیرمجاز
  • پرداخت های پزشکی و درمانی
  • جوایز و جوایز
  • درآمدهای بیمه محصول
  • درآمد قایق ماهیگیری

 

انواع ۱۰۹۹ فرم چیست؟

< td class="column-1">۱۰۹۹-MISC
نوع فرم هدف
۱۰۹۹-NEC غرامت غیرکارمند را گزارش می‌کند، مانند درآمدی که به‌عنوان یک پیمانکار مستقل، مترجم آزاد یا خوداشتغال به دست می‌آید.
پرداخت های متفرقه مانند اجاره، حق امتیاز، جوایز و جوایز، پرداخت های جایگزین به جای سود سهام، پرداخت های پزشکی و مراقبت های بهداشتی را گزارش می کند. و درآمد بیمه محصول.
۱۰۹۹-INT پرداخت بهره از بانک ها، شرکت های کارگزاری و سایر موسسات مالی را گزارش می دهد.
۱۰۹۹-DIV پرداخت سود سهام نقدی به سرمایه گذاران را گزارش می دهد.
۱۰۹۹-G پرداخت های دولتی مانند غرامت بیکاری یا بازپرداخت مالیات محلی را گزارش می کند.
۱۰۹۹-R گزارش های توزیع از حقوق بازنشستگی، مستمری، برنامه های بازنشستگی یا مشارکت در سود، IRA، قراردادهای بیمه و غیره.
۱۰۹۹- B درآمد حاصل از معاملات مبادله کارگزار و مبادله مبادله ای را گزارش می دهد.
۱۰۹۹-S درآمد حاصل از معاملات املاک را گزارش می‌کند.

A 1099 ممکن است یک فرم رایج IRS باشد، اما در چندین نسخه موجود است. تعدادی از رایج ترین انواع فرم های ۱۰۹۹ عبارتند از:

  • ۱۰۹۹-NEC گزارش های غیرکارمند غرامتی مانند درآمدی که به عنوان یک پیمانکار مستقل، مترجم آزاد یا خوداشتغال به دست می آید.
  • ۱۰۹۹-MISC پرداخت هایی مانند اجاره، حق امتیاز، جوایز و جوایز، پرداخت های جایگزین را گزارش می دهد. سود سهام، پرداخت‌های پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی و درآمدهای بیمه محصولات کشاورزی.
  • ۱۰۹۹-INT پرداخت‌های بهره از بانک‌ها، شرکت‌های کارگزاری و سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری را گزارش می‌کند.۱۰۹۹-DIV پرداخت ها به سرمایه گذاران از جمله سود نقدی را گزارش می دهد.
  • ۱۰۹۹-G پرداخت های بیکاری یا بازپرداخت مالیات محلی را گزارش می دهد.
  • ۱۰۹۹-R پرداخت ها را از برنامه های بازنشستگی مشمول مالیات یا حساب های بازنشستگی انفرادی (IRA) و همچنین برنامه های بیمه عمر و سنوات خاص گزارش می کند.
  • ۱۰۹۹-B. > درآمد حاصل از کالاها، فروش سهام، انواع خاصی از مبادله و سایر اوراق بهادار را گزارش می‌کند.
  • ۱۰۹۹-S معاملات املاک و مستغلات را گزارش می‌کند که باعث کسب درآمد می‌شود، از جمله فروش زمین، املاک مسکونی. و دارایی های تجاری یا صنعتی.

۱۰۹۹ برای پرداخت های دیجیتال

با ظهور پرداخت دیجیتال پلتفرم هایی مانند PayPal و Venmo، کسب و کارها باید از الزامات گزارش دهی ۱۰۹۹ برای تراکنش های انجام شده از طریق این خدمات آگاه باشند. IRS برای پرداخت‌های دیجیتالی مرتبط با کسب‌وکار که از آستانه‌های خاص فراتر می‌رود، نیاز به گزارش دارد.

برای مثال، اگر تراکنش‌ها از ۶۰۰ دلار فراتر رود، ممکن است نیاز به فرم ۱۰۹۹ داشته باشند. این الزام از کسب‌وکارها می‌خواهد که در مورد پیامدهای مالیاتی تراکنش‌های دیجیتال به‌روز بمانند و از پیروی از این دستورالعمل‌های در حال تحول IRS اطمینان حاصل کنند.

صاحب کسب‌وکار چه قوانین ۱۰۹۹ رایجی را باید رعایت کند؟

مانند بسیاری از جنبه های دیگر ثبت مالیات بر درآمد در در ایالات متحده، ۱۰۹۹ فرم در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند، بنابراین برای صاحب یک کسب‌وکار کوچک مهم است که از جدیدترین قوانین قابل اجرا مانند موارد زیر مطلع باشد:

فرم‌های جدید

با شروع سال مالیاتی ۲۰۲۰، IRS 1099-NEC را که برای چندین دهه استفاده نشده بود، دوباره معرفی کرد. قبل از سال ۲۰۲۰، پرداخت ها به افراد غیرکارمند مانند پیمانکاران مستقل، که مشمول مالیات خوداشتغالی بودند، در ۱۰۹۹-MISC گزارش شده بود. چنین درآمدی اکنون در یک NEC 1099 گزارش شده است.

آستانه ۶۰۰ دلار

کسب و کارها موظفند در صورت پرداخت ۶۰۰ دلار یا بیشتر، رونوشتی از فرم ۱۰۹۹-NEC را به IRS و پیمانکاران ارسال کنند. غرامت. آستانه ۶۰۰ دلار همچنین برای ۱۰۹۹ فرم دیگر برای گزارش پرداخت‌هایی مانند غرامت معوق غیرمجاز، درآمدهای بیمه محصول، اجاره، جوایز و موارد دیگر اعمال می‌شود.

مالیات‌دهندگانی که معمولاً کمتر از ۶۰۰ دلار درآمد دارند، هنوز هم هستند. باید درآمد را همراه با تعهدات مالیاتی خود گزارش کنند، حتی اگر ۱۰۹۹ دریافت نکرده باشند.

svg%3E - فرم 1099 قوانین برای کارفرمایان در سال 2024

تاریخ ها و مهلت ها

کسب و کارها باید تا ۳۱ ژانویه ۱۰۹۹ را به پیمانکاران و فروشندگان ارائه کنند و همچنین یک نسخه از آن را با IRS ارسال کنند. اما اگر این تاریخ به آخر هفته برسد، سررسید تاریخ دوشنبه بعد است. برخی از انواع فرم های ۱۰۹۹ نیاز به تشکیل پرونده IRS تا ۲۸ فوریه دارند، اما نسخه های آن همچنان باید تا ۳۱ ژانویه به گیرندگان ارائه شود.

کارگران خارجی

اگر شهروند غیر آمریکایی را استخدام می کنید که از راه دور از طریق اینترنت از یک کشور دیگر کار می کند، به طور کلی، شما نیازی به ثبت ۱۰۹۹ برای آن شخص ندارید. با این حال، اگر کارگر خارجی کاری را در داخل ایالات متحده انجام می‌دهد، باید ۱۰۹۹ را ثبت کنید.

پرداخت‌ها به شرکت‌ها

تجار معمولاً نیازی به صدور ۱۰۹۹ فرم برای پرداخت ندارند. برای شرکت ها ساخته شده است. برای مثال، اگر به شرکتی که خدمات طراحی وب یا خدمات تجاری دیگری ارائه می‌کند، پول پرداخت می‌کند، نیازی به صدور ۱۰۹۹ ندارد.

این می‌تواند شامل قراردادهای مستقلی نیز باشد که به‌عنوان S Corp فعالیت می‌کنند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که یک LLC یا شرکت با مسئولیت محدود، مشابه یک شرکت نیست. به طور کلی، از یک نهاد انتظار می‌رود که ۱۰۹۹ فرم را برای اکثر شرکت‌های تجاری کوچک LLC ارسال کند.

svg%3E - فرم 1099 قوانین برای کارفرمایان در سال 2024

پرداخت‌های PayPal و کارت اعتباری

در بیشتر موارد، کسب‌وکارها مجبور نیستند ۱۰۹۹ فرم را برای پیمانکاران مستقل یا مشاغل غیرشرکتی ارسال کنند. به صورت الکترونیکی از طریق پی پال یا کارت های اعتباری. درعوض، شرکت‌های کارت اعتباری و شرکت‌های پرداخت، گزارش‌های مورد نیاز را انجام خواهند داد.

پرداخت‌های شخصی

فرم‌های ۱۰۹۹ برای پرداخت‌های شخصی لازم نیست. نهادها موظفند گزارش های ۱۰۹۹-MISC را فقط برای پرداخت های انجام شده در جریان انجام یک تجارت یا تجارت صادر کنند. با این حال، اگر یک سازمان غیرانتفاعی را اداره می‌کنید، برای اهداف ۱۰۹۹s یک کسب‌وکار در نظر گرفته می‌شود.

۱۰۹۹ خطا

پرداخت‌کننده‌ای که بعداً متوجه خطا می‌شود، باید ۱۰۹۹ اصلاح‌شده را دوباره صادر کند. به آن گیرنده پرداخت فرم دهید و پرونده را با IRS تصحیح کنید. اگر گیرنده ۱۰۹۹ با خطا دریافت کرد، گیرنده باید برای تصحیح فرم با پرداخت کننده تماس بگیرد. اگر نمی توانند فرم را تصحیح کنند، باید توضیحی را به اظهارنامه مالیاتی خود ضمیمه کنند و درآمد را به درستی گزارش کنند.

نگهداری و رعایت سوابق

نگهداری سوابق دقیق برای پایبندی به آن ضروری است. مطابقت با ۱۰۹۹ کسب‌وکارها باید تمام پرداخت‌های پیمانکاران، مشاغل آزاد و سایر افراد غیرکارمند را در طول سال ردیابی کنند.

اسناد مناسب، از جمله گزارش‌های دقیق پرداخت‌ها و حفظ نسخه‌های قراردادها و سفارش‌های کاری، کلیدی است. پر کردن به موقع ۱۰۹۹ فرم و گزارش دقیق مبالغ پرداخت برای پردازش مالیات روان و اجتناب از هرگونه جریمه از سوی IRS بسیار مهم است.

نحوه صدور و تشکیل فرم های ۱۰۹۹

صدور و تشکیل پرونده هنگامی که پرداخت کننده اطلاعات مناسب را داشته باشد، فرم ۱۰۹۹ ساده است. برای پر کردن فرم ۱۰۹۹، یک کسب و کار به چهار اطلاعات نیاز دارد:

  • اطلاعات پرداخت کننده
  • اطلاعات گیرنده وجه
  • مبلغ غرامت غیرکارمند
  • اطلاعات مالیاتی، مانند شماره تامین اجتماعی یا شماره شناسه مالیاتی

اولین کادر ۱۰۹۹-NEC حاوی اطلاعات کسب و کار پرداخت کننده است. فقط یک کادر برای این اطلاعات وجود دارد، و شما باید نام و نام تجاری، آدرس خیابان و شماره تلفن خود را وارد کنید.

بخش دوم ۱۰۹۹-NEC برای اطلاعات پیمانکار پولی است. برای به دست آوردن این، پرداخت کننده فرم W-9 را برای دریافت کننده ارسال می کند و نام، آدرس و شماره شناسایی مالیات دهندگان را درخواست می کند. با این حال، اگر پیمانکار مقیم ایالات متحده نیست، با پرداخت کننده به W-8BEN یا W-8BEN برای تأیید اینکه آنها در خارج از کشور اقامت دارند، نیاز دارد.

بعد از اینکه یک کسب و کار این بخش ها را پر کرد، فقط به آن نیاز دارد. برای وارد کردن مبلغ غرامتی که پیمانکار در طول سال مالیاتی دریافت کرده است.

پس از تکمیل فرم ۱۰۹۹، فرم ۱۰۹۹ الزامات. برخی از ایالت ها نیاز به ارسال فرم به آنها دارند، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کنند. برای برآورده کردن الزامات فدرال، کسب و کار باید دو نسخه، یکی به IRS و دیگری به گیرنده پرداخت ارسال کند، که باید تا ۳۱ ژانویه به محل خود برسد. مراحل دقیق برای ثبت هر یک از این موارد در صفحه اول فرم ۱۰۹۹٫

یک جدید پورتال آنلاین IRS که به کاربران امکان می دهد ۱۰۹۹ فرم را ایجاد و تشکیل دهند، معروف به سیستم دریافت بازگشت اطلاعات، تا ۱ ژانویه ۲۰۲۳ در دسترس قرار می گیرد.

۱۰۹۹ مجازات های مرتبط

کسب و کار کسانی که با مهلت ارسال مهلت ارسال ۱۰۹۹-NEC یا ۱۰۹۹-MISC نتوانند با جریمه هایی از ۵۰ تا ۲۸۰ دلار در هر فرم برای سال مالیاتی ۲۰۲۲ مواجه شوند، بسته به اینکه فرم چقدر دیر ارسال شده است.

کسب و کارهایی که عمداً درخواست گیرنده پرداخت برای تصحیح ۱۰۹۹ با خطا را نادیده می گیرند، می توانند مشمول حداقل جریمه ۵۷۰ دلار برای هر فرم یا ۱۰ درصد شوند. از درآمد گزارش شده در فرم، بدون حداکثر.

خودکار ۱۰۹۹ فرآیند

ظهور فناوری مدیریت ۱۰۹۹ فرم را کارآمدتر کرده است. بسیاری از نرم‌افزارهای حسابداری مدرن ویژگی‌هایی را برای خودکارسازی تولید، تشکیل پرونده و ردیابی ۱۰۹۹ فرم ارائه می‌کنند. این اتوماسیون دقت را افزایش می‌دهد، در زمان صرفه‌جویی می‌کند و بارهای اداری را کاهش می‌دهد.

هنگام انتخاب یک ابزار اتوماسیون ۱۰۹۹، عواملی مانند ادغام با سیستم‌های حسابداری موجود، قابلیت‌های پرونده الکترونیکی، و مدیریت امن داده‌ها را در نظر بگیرید.

این تغییر فن‌آوری نحوه مدیریت ۱۰۹۹ فرآیندهای کسب‌وکار را تغییر می‌دهد و رویکرد ساده‌تری برای مدیریت مالی ارائه می‌دهد.

اگر ۱۰۹۹ دریافت نکنید چه می‌شود؟

درآمد مالیات دهندگان چیست؟ درآمد واجد شرایط باید فرم ۱۰۹۹ را حداکثر تا اوایل فوریه از پرداخت کننده دریافت کند، اما اگر این کار را نکنند چه اتفاقی می افتد؟ در صورت عدم دریافت ۱۰۹۹ اولین قدم این است که با پرداخت کننده تماس بگیرید. اگر هنوز تا ۱۵ فوریه دریافت نشد، طرف باید با شماره ۱-۸۰۰-
۸۲۹-۱۰۴۰-۱-۸۰۰ برای کمک تماس بگیرد.

چه ۱۰۹۹ دریافت شود یا نه، مؤدی همچنان موظف است درآمد را در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش کند، که گاهی اوقات می توان با استخراج داده ها از منابع دیگر مانند صورت‌حساب‌های بانکی.

آستانه درآمد نویسنده برای حق امتیاز کتاب چیست؟

حقوقی که به یک هنرمند، مانند نویسنده، موسیقی‌دان، ترانه‌سرا یا خواننده پرداخت می‌شود، درآمد مشمول مالیات محسوب می‌شود. اینکه آیا این حق‌الامتیاز مشمول مالیات بر خوداشتغالی می‌شود یا خیر، تا حد زیادی به حرفه‌ای بودن یا علاقه‌مند بودن هنرمند بستگی دارد.

کد مالیاتی ایالات متحده ناشران را ملزم می‌کند حق امتیاز پرداختی بیش از ۱۰ دلار را در فرم ۱۰۹۹-MISC گزارش کنند.

دیگر پرداخت‌های درآمدی در ۱۰۹۹ چه مواردی در نظر گرفته می‌شوند؟

<. فرم 1099-MISC پرداخت‌های «غیر از غرامت غیرکارمند» را که توسط یک تجارت یا کسب‌وکار به دیگران انجام می‌شود، گزارش می‌کند. نمونه‌هایی از این درآمد «سایر» شامل پرداخت‌های اجاره، حق امتیاز، جوایز و جوایز، و همچنین پرداخت‌های جایگزین به‌جای سود سهام است.

۱۰۹۹-MISC حتی شامل منطقه ای برای پرداخت هایی می شود که در دسته بندی های تعریف شده آن قرار نمی گیرند، با عنوان “درآمدهای دیگر.”

این جایی است که یک کسب و کار پرداخت های ۶۰۰ دلاری یا بیشتر را برای فعالیت هایی از جمله شرکت در یک مطالعه تحقیقاتی پزشکی، جوایز یا جوایز پولی، خاتمه فروشندگان بیمه خوداشتغال و خسارات تنبیهی، خسارت گزارش می کند. برای جراحات غیر فیزیکی یا بیماری و هر گونه خسارت مشمول مالیات دیگر.

چگونه درآمد بهره را به IRS گزارش می کنید؟

بیشتر سودی که می تواند توسط مالیات دهندگان بدون جریمه برداشت شود، درآمد مشمول مالیات محسوب می شود. توسط IRS، به استثنای برخی موارد.

دریافت‌کنندگان سود باید کپی B از فرم ۱۰۹۹-INT یا فرم ۱۰۹۹-OID را دریافت کنند، که پرداخت‌های سود مشمول مالیات یا معاف از مالیات ۱۰ دلار یا بیشتر را گزارش می‌کند.

این فرم ها معمولاً توسط یک کارگزار به عنوان بخشی از یک بیانیه ترکیبی صادر می شوند. بهره گیرندگان باید همه سود مشمول مالیات و معاف از مالیات را در اظهارنامه مالیات بر درآمد فدرال خود گزارش دهند، خواه فرم ۱۰۹۹ را دریافت کنند یا نه.

از کجا می توانید ۱۰۹۹ فرم را دریافت کنید؟

Blank 1099 فرم ها از انواع مکان های مناسب در دسترس هستند. کسب‌وکارها می‌توانند نسخه‌های کاغذی را در بسیاری از دفاتر پست، کتابخانه‌های عمومی و حتی فروشگاه‌های لوازم اداری دریافت کنند.

آنها همچنین می‌توانند ۱۰۹۹ فرم را از سازمان امور مالیاتی درخواست کنید، که می تواند برای آنها پست شود. فرم کاغذی یا دانلود شده برای چاپ. با این حال، دانستن فرم صحیح ۱۰۹۹ برای درخواست بسیار مهم است.

یک پورتال آنلاین جدید IRS، معروف به سیستم دریافت بازگشت اطلاعات، قرار است تا ۱ ژانویه ۲۰۲۳ در دسترس باشد و به کاربران این امکان را می دهد. برای ایجاد و تشکیل الکترونیکی ۱۰۹۹ فرم. برخی از خدمات نرم افزاری حسابداری و تهیه مالیات نیز ۱۰۹۹ فرم خاص مانند ۱۰۹۹-NEC را تهیه، چاپ و بایگانی می کنند.

یک حسابدار یا تهیه کننده مالیات همچنین می تواند ۱۰۹۹ فرم را به همراه فرم های خود یک تجارت الکترونیکی تشکیل دهد. مالیات. لازم به ذکر است که اگر کسب و کاری نیاز به ثبت بیش از ۲۵۰ ۱۰۹۹ داشته باشد باید به صورت الکترونیکی تشکیل پرونده دهد. کسانی که رعایت نمی کنند و معافیت تایید شده ندارند، ممکن است مشمول جریمه هایی تا سقف ۱۰۰ دلار در هر بازگشت شوند.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی