عمومی

5 قانون طلایی که باید هنگام فروش شرکت خود رعایت کنید

۵ قانون طلایی که باید هنگام فروش شرکت خود رعایت کنید

ما به دلایل مختلف کارآفرین می شویم. برای کسب درآمد، انعطاف پذیری بیشتر و داشتن یک حرفه ای کامل. صرف نظر از دلایلی که چرا در وهله اول وارد کارآفرینی می شوید، روزی می رسد که به فروش کسب و کار خود فکر می کنید.

با این حال، فقط به این دلیل که شما به تجارت خود علاقه دارید، به این معنا نیست که خریداران بالقوه نیز همین احساس را خواهند داشت. از این گذشته، همه مثل شما نسبت به تجارت شما احساس نمی کنند. در واقع،. علاوه بر این، اکثریت آن ۸۰ درصد موفق به فروش کسب و کار خود در یک سال نمی شوند.

۵ راه برای جذاب کردن تجارت شما برای خریداران

در اینجا چند نکته برای کسب و کار خود را برای خریداران جذاب کنید، و شانس شرکت خود را برای فروش به حداکثر برسانید.

۱٫ ارزش را نشان دهید: بسته به نقشی که در کسب و کار به عنوان مالک بازی می کنید، باید نشان دهید که کسب و کارتان بدون شما می تواند موفق باشد. این مهم است که به خریداران بالقوه نشان دهیم که کسب و کار می‌تواند بدون یک شخص واحد اجرا شود.

من با کوسی استوبز، مدیر عامل شرکت‌های گروه جغد، که چندین شرکت هشت رقمی را اداره می کند. کوسی به اشتراک گذاشت که این یکی از اولین چیزهایی است که یک خریدار هوشمند هنگام ارزیابی ارزش خرید کسب و کار شما در نظر می گیرد.

این می تواند باشد. زمانی که از نظر عاطفی به تجارت خود وابسته هستید، سخت باشید، اما باید خود را به جای خریدار قرار دهید.

۲ . اعداد خود را نشان دهید: سرمایه‌گذاران از یک داستان قدرتمند قدردانی می‌کنند. اما آنها به صورت اعداد ارتباط برقرار می‌کنند.

وقتی صاحبان کسب‌وکار سعی می‌کنند از صحبت در مورد شماره‌هایشان اجتناب کنند، این یک پرچم قرمز برای خریداران است. برای پاسخ به سؤالات خریداران بالقوه در مورد هزینه ها و حاشیه ها آماده باشید و در جزئیات غوطه ور شوید.

احتمالاً شخصی است که شما صحبت مجدد با شما بهتر از شما مسائل مالی را درک می کند. در مورد بخش های خوب و بد عملیات خود شفاف باشید. بهتر است با به اشتراک گذاشتن همه چیز از قبل، اعتماد ایجاد کنید تا اینکه خریدار در طول بررسی دقیق از آن مطلع شود.

اگر اعتماد وجود نداشته باشد، معامله ای وجود ندارد.

۳٫ پایگاه مشتری خود را متنوع کنید: نمی خواهید یک مشتری بیش از ۱۵ درصد از کل درآمد شما را تشکیل دهد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما محصولات و خدمات متفاوتی ارائه می دهد، مطمئن شوید که آن محصولات و خدمات را به طور مساوی بفروشید.

علاوه بر این، کار می کند. با ترکیب و پایگاه مشتری متنوع با پروفایل‌ها، نیازها و بودجه‌های مختلف، نه تنها کسب‌وکار شما را برای مشتریان ارزشمندتر می‌کند، بلکه برای خریداران بالقوه نیز ارزشمندتر می‌کند.

۴٫ مقدار زمانی را که صرف می‌کنید در نظر بگیرید: هرچه زمان کمتری برای راه اندازی کسب و کار صرف کنید، بهتر است. مالکان نمی‌خواهند تعداد زیادی از زمان خود را صرف اجرای کسب‌وکار کنند، به‌ویژه اگر شرکت‌های متعددی مانند Kosi را مالک و اداره می‌کنند.

به همه روش هایی فکر کنید که می توانید بخش هایی از کسب و کار را ساده یا خودکار کنید. این می تواند استفاده از ابزارهای اتوماسیون یا آموزش نیروی کار ارزان تر برای انجام همان کارهایی باشد که امروز انجام می دهید.

یک بار دیگر، محافظه کار باشید. هنگام به اشتراک گذاشتن میزان زمانی که واقعاً برای کسب و کار صرف می کنید.

۵٫ زنده ماندن! در اقتصاد رکودی که همه ما با آن روبرو هستیم، فقط زنده ماندن، انعطاف‌پذیری کسب‌وکار شما را برای عبور از زمان‌های سخت به خریداران نشان می‌دهد.

این که آیا شما به مدت ۱۰ سال یا ۱۰ ماه صاحب کسب و کار بوده اید، مطمئن شوید که اهداف نهایی خود را در ذهن خود نگه دارید. برنامه و استراتژی کسب و کار شما باید شامل اهداف بلند مدت باشد که ممکن است به معنای یک استراتژی خروج باشد.

صرف نظر از اینکه می خواهید بفروشید یا نه، تمرکز بر اجرای این نکات باید کسب و کار شما را بهبود بخشد. علاوه بر این، هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است یک خریدار بالقوه در خانه شما را بزند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی