عمومی

6 راه برای غلبه بر اضطراب کارآفرینی

۶ راه برای غلبه بر اضطراب کارآفرینی

در جامعه ما، کارآفرینانی که آن را بزرگ می کنند تمایل دارند به مقام قهرمان دست یابند. مردم به آنها نگاه می کنند و فکر می کنند همه چیز را با هم دارند. اما بسیاری از موفق ترین رهبران در کسب و کار با چالش هایی مشابه بقیه ما روبرو هستند. داشتن یک کسب و کار می تواند بسیار استرس زا و خسته کننده باشد و در نتیجه اضطراب می تواند برای یک کسب و کار فلج کننده باشد.

معمولاً عقب نشینی و قطع ارتباط از مسائل بزرگ برای آرام شدن مفید است. این راهکارها را برای خنک کردن اعصاب خود امتحان کنید:

۱٫ Braindump

مغز شما دوست دارد آنچه را که فکر می کند مهم است نگه دارد، که به راحتی باعث فرسودگی و خستگی. ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید – نگرانی هایتان، انجام لیست ها و کارهای روزمره. فکر نکنید، فقط آنچه در سرتان است را پاک کنید.

۲٫ مدیتیشن

بعد از ایجاد فضایی در مغز خود از هر چیزی که روی آن نگه داشته است، به آن استراحت کوتاهی از تمام تفکرات بدهید. یک مدیتیشن هدایت شده انتخاب کنید—یک روش واضح چارچوبی برای افکار شما می تواند در حالی که ذهن شما را آرام می کند بسیار مفید باشد.

۳٫ تغییر دیدگاه

تغییر نحوه نگاه شما به یک موقعیت می تواند به شما تسکین باورنکردنی از استرس بدهد. از خود بپرسید که چند سال آینده چگونه به وضعیت زندگی خود نگاه خواهید کرد. بدترین چیزی را که ممکن است رخ دهد تصور کنید و با آن کنار بیایید. سپس یک استراتژی در مورد نحوه مدیریت آن موقعیت ایجاد کنید.

۴٫ جشن بگیرید

به‌جای تمرکز بر هر چیزی که اشتباه پیش می رود، رویکرد خود را تغییر دهید و فهرستی از تمام بردهای گذشته و فعلی خود تهیه کنید.

۵٫ ساده کردن

مغز شما برای حل مشکلات اساسی طراحی شده است. اساساً باید بین پاسخ جنگ یا گریز تصمیم بگیرد. یک برنامه اقدام ساده اما کارآمد برای ۳۰ روز آینده ایجاد و بنویسید که حس کنترل و اطمینان را در شما به وجود می آورد.

۶٫ اقدام کنید

پس از روشن شدن برنامه اقدام خود، آن را اجرا کنید. روی فرایند استراتژی خود تمرکز کنید در سطح خرد، به جای تصویر و چشم انداز بزرگتر، که ممکن است دست نیافتنی و ترسناک به نظر برسد.

این مقاله در اصل در شماره پاییز ۲۰۱۸ مجله SUCCESSو به روز شد. عکس از @natabene/Twenty20

23ac05358ed7e81c61f6b7e4cf1c6112?s=100&d=mp&r=g - 6 راه برای غلبه بر اضطراب کارآفرینی

کتی تراست یک مربی حرفه‌ای است که دارای گواهینامه فدراسیون بین‌المللی مربی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی