عمومی

گزارش های تماس مداوم: مشاغل کوچک احتمال بیشتری دارد به موفقیت در استفاده از هوش مصنوعی مراجعه کنید

گزارش های تماس مداوم: مشاغل کوچک احتمال بیشتری دارد
به موفقیت در استفاده از هوش مصنوعی مراجعه کنید

Constant Contact نتایج جدیدترین مطالعه “Small Business Now” خود را اعلام کرد که به درک کسب‌وکارهای کوچک از هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون بازاریابی می‌پردازد و مشخص می‌کند که آنها مهم‌ترین مزایای را در کجا پیش‌بینی می‌کنند. فناوری‌ها.

این مطالعه با برجسته کردن رابطه برجسته بین استفاده از هوش مصنوعی و موفقیت کسب‌وکار، نشان داد که ۹۱ درصد از کسب‌وکارهای کوچکی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، معتقدند که به‌طور چشمگیری میزان موفقیت آن‌ها را افزایش داده است. با استفاده از هوش مصنوعی، این کسب‌وکارها زمان هفتگی ارزشمندی را به دست می‌آورند، خطاهای دستی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند و شاهد رشد سریعی هستند. علاوه بر این، زمانی که هوش مصنوعی با اتوماسیون همراه شود، بازده مالی جذاب‌تر می‌شود. ۲۸ درصد قابل توجه از افراد مورد بررسی پیش بینی می کنند که هوش مصنوعی و اتوماسیون به آنها کمک می کند تا در سال آینده بیش از ۵۰۰۰ دلار صرفه جویی کنند.

لورا گلدبرگ، مدیر بازاریابی Constant Contact، اظهار داشت: “هوش مصنوعی برای سال ها وجود داشته است. ، اما در نهایت به مرحله ای رسیده است که تفاوت واقعی را برای مشاغل کوچک ایجاد می کند. گزارش ما نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای کوچکی که از قدرت هوش مصنوعی و اتوماسیون بازاریابی برای حل بزرگترین چالش‌های خود، مانند به دست آوردن مشتریان جدید و ایجاد تجربیات به یاد ماندنی‌تر استفاده می‌کنند، برای موفقیت در موقعیت بسیار بهتری قرار دارند. Constant Contact با ویژگی‌هایی مانند تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی و محافظت از هرزنامه‌های هوش مصنوعی در اینجا جلوتر بوده است، و ما همچنان به دنبال راه‌های جدیدی برای استفاده از آنها برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک در صرفه‌جویی در زمان ارزشمند، تأثیرگذاری و تبدیل شدن به بازاریاب‌های بهتر هستیم. /p>

زمان برای صاحبان مشاغل کوچک ضروری است و به نظر می‌رسد هوش مصنوعی تقویت بسیار مورد نیاز را فراهم می‌کند. Mary Ginder، یکی از مالکان Gindo’s Spice of Life و یک مشتری افتخار Constant Contact، تجربه شخصی خود را به اشتراک گذاشت. “صاحب یک کسب و کار کوچک بودن به این معنی است که من کلاه های زیادی بر سر می گذارم، بنابراین هر دقیقه و هر دلار مهم است. وقتی به دنبال ایده‌های جدیدی در مورد چگونگی توصیف یک نمایه طعم برای سس‌هایمان هستم، یا زمانی که برای تهیه یک خبرنامه عجله دارم و زمانی برای نوشتن نسخه خودم ندارم، از هوش مصنوعی استفاده می‌کنم. من عاشق این هستم که وقتی احساس می کنم گیر کرده ام ایده های تازه ای به من می دهد، و به من کمک می کند افکارم را فرموله کنم و خیلی سریعتر از آنچه خودم می توانم آنها را اجرا کنم. من می‌توانم بگویم که هوش مصنوعی به کاهش متوسط ​​زمان کار من کمک کرده است.

مزایای ملموس هوش مصنوعی و اتوماسیون پذیرش توسط کسب‌وکارهای کوچک مشهود است:

  • ۶۰ درصد از کسب‌وکارهای کوچک که از هوش مصنوعی یا اتوماسیون برای بازاریابی استفاده می‌کنند، صرفه‌جویی در زمان و کارایی را افزایش داده‌اند.
  • ۷۰ درصد قابل توجه بیان شده است. تمایل به پرداخت حق بیمه برای یک پلتفرم بازاریابی که هوش مصنوعی یا ابزارهای اتوماسیون را ارائه می دهد.
  • حدود ۳۳ درصد ادعا کردند که به دلیل هوش مصنوعی یا اتوماسیون، بیش از ۴۰ دقیقه در هفته در کارهای بازاریابی صرفه جویی می کنند.

اگرچه کسب‌وکارهای کوچک علاقه فزاینده‌ای به هوش مصنوعی نشان می‌دهند – با ۷۴٪ ابراز علاقه و ۵۵٪ شاهد افزایش این علاقه در شش ماه گذشته – شکاف دانشی وجود دارد. تقریباً ۴۶ درصد اذعان دارند که فقط درک ابتدایی از مزایای این فناوری ها دارند. امنیت داده ها، هزینه های درک شده و منحنی یادگیری به عنوان نگرانی های اصلی رتبه بندی می شوند.

با این حال، یک چالش برای همه کسب و کارهای کوچک بزرگ است: به دست آوردن مشتریان جدید. ۶۰٪ قابل توجهی جذب مشتری را به عنوان چالش اصلی خود شناسایی کردند که از نزدیک توسط بازاریابی هدفمند (۳۹٪) و تبدیل سرنخ (۳۵٪) دنبال شد. با توجه به اینکه بازاریابی یک نقطه دردناک مهم است، جای تعجب نیست که ۵۲٪ مایلند بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را در سال آینده ارتقا دهند.

از آنجایی که مشاغل کوچک با چالش های جذب مشتری و بازاریابی دست و پنجه نرم می کنند، هوش مصنوعی ظهور می کند. به عنوان یک ابزار قدرتمند که هم کارایی و هم مزایای مالی ملموس را ارائه می دهد. با توجه به اینکه شرکت‌هایی مانند Constant Contact از این هدف حمایت می‌کنند، این یک افق هیجان‌انگیز برای کسب‌وکارهای کوچکی است که مایل به پذیرش هوش مصنوعی هستند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی