عمومی

کسب و کارهای کوچک 61000 شغل را در ماه فوریه از دست دادند

کسب و کارهای کوچک ۶۱۰۰۰ شغل را در ماه فوریه از دست دادند

پس از به دست آوردن ۱۹۵۰۰۰ شغل در دسامبر ۲۰۲۲، کسب و کارهای کوچک شاهد کاهش مشاغل در ژانویه (از دست دادن ۷۵,۰۰۰) و فوریه (از دست دادن ۶۱,۰۰۰) بوده اند

به طور کلی، اشتغال بخش خصوصی ۲۴۲,۰۰۰ شغل در فوریه افزایش یافته است. طبق گزارش ADP® ملی اشتغال TM فوریه که توسط مؤسسه تحقیقاتی ADP® با همکاری آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد («آزمایشگاه استنفورد») تهیه شده است.

نلا ریچاردسون، اقتصاددان ارشد ADP، گفت که مشاغل کوچک در یک “محیط چالش برانگیز” و تلاش برای رقابت با مشاغل متوسط ​​و بزرگ.



گزارش مشاغل مشاغل کوچک ADP – فوریه ۲۰۲۳

ریچاردسون سای d اینکه مشاغل متوسط ​​و بزرگ تمایلی به رها کردن کارگران ندارند. کسب‌وکارهای کوچک از نظر مالی قادر به مطابقت با حقوق و مزایایی که بخشی از اشتغال است، نیستند.

ریچاردسون گفت: «برخی از چالش‌ها در همین‌جا نهفته است. «به طور کلی، شما نیاز به کمی سستی دارید. با نرخ بیکاری ۳٫۴ درصدی، تعداد زیادی (کارمند) در خط لوله برای جذب کسب و کارهای کوچک وجود ندارد.

ریچاردسون همچنین خاطرنشان کرد که هنگام بررسی، صاحبان مشاغل کوچک از «یافتن کارمندان واجد شرایط» به عنوان عامل یاد می کنند. بزرگترین چالشی که آنها با آن روبرو هستند.

svg%3E - کسب و کارهای کوچک 61000 شغل را در ماه فوریه از دست دادند

خرابی مشاغل کوچک

در ماه فوریه، مشاغل کوچک ۶۱۰۰۰ شغل را از دست دادند. کسب و کارهای ۱-۱۹ کارمند ۵۶۰۰۰ شغل و مشاغل بین ۲۰-۴۹ کارمند ۵۰۰۰ شغل را از دست دادند.

در آن زمان، میانگین سالانه نرخ دستمزد برای مشاغل ۱-۱۹ کارمند ۵٫۵٪ بود. نرخ متوسط ​​دستمزد سالانه برای مشاغل بین ۲۰ تا ۴۹ کارمند – و همچنین برای مشاغل متوسط ​​و بزرگ، ۷٪ یا بیشتر بود.

نلا گفت: “در حال حاضر یک معامله در بازار کار وجود دارد.” ریچاردسون، اقتصاددان ارشد، ADP. ما شاهد استخدام قوی هستیم که برای اقتصاد و کارگران خوب است، اما رشد دستمزد هنوز کاملاً بالاست. بعید است که کاهش متوسط ​​در افزایش دستمزدها به خودی خود باعث کاهش سریع تورم در کوتاه مدت شود.”

گزارش مشاغل

کارفرمایان خصوصی در ماه فوریه ۲۴۲۰۰۰ شغل اضافه کردند. مشاغل متوسط ​​۱۴۸۰۰۰ شغل و مشاغل بزرگ ۱۶۰۰۰۰ شغل ایجاد کردند. کسب و کارهای کوچک ۶۱۰۰۰ شغل را از دست دادند.

از دست دادن شغل در بخش ساخت و ساز

تجارت ساخت و ساز ۱۶۰۰۰ شغل را در ماه فوریه از دست داد. ریچاردسون از دست دادن شغل را “به طور قابل توجهی منفی” توصیف کرد و گفت که صنعت “به نرخ بهره حساس است.”

نرخ های بهره بالاتر برای وام مسکن تعداد مصرف کنندگانی را کاهش می دهد که می توانند خانه های جدید بخرند.

Pay Insights

رشد پرداخت ها در فوریه کند شد. رشد دستمزد برای افرادی که دارای شغل هستند در ماه فوریه به ۷٫۲ درصد کاهش یافت که پایین‌ترین سرعت افزایش در ۱۲ ماه گذشته است. رشد دستمزد برای افراد تغییر شغل نیز کاهش یافت و از ۱۴٫۹ درصد به ۱۴٫۳ درصد کاهش یافت.

تصویر: Envato Elements< /small>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی