عمومیمقالات

نکات و منابع برای افزایش مقیاس کسب و کار کوچک

نکات و منابع برای افزایش مقیاس کسب و کار کوچک

هر کسب و کار بزرگ با یک ایده شروع می شود، اما در واقع آن ایده را به یک شرکت قابل دوام چالش های خود را دارد—مانند دریافت حمایت مالی مورد نیاز. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری می خواهید مقیاس کنید، دسترسی به مشاوران و صاحبان مشاغل با تجربه می توانند یک ابزار ارزشمند.

وقتی لوگان شینهولسر، مالک و مدیر عامل شبکه رشد پیمانکار در شارلوت، کارولینای شمالی، که در سال ۲۰۱۴ از کالج فارغ التحصیل شد، ارائه خدمات بازاریابی را برای کسب و کار ساخت و ساز، تعمیر و نظافت حوضچه پدرش در مریلند آغاز کرد.

Shinholser می‌گوید: «من به سانفرانسیسکو رفتم تا در Indeed کار کنم و در کنار پدرم بازاریابی دیجیتال انجام می‌دادم. «وقتی دوستان پدرم دیدند که کمپین بازاریابی چقدر برای کسب‌وکار او انجام می‌دهد، از من خواستند که برای کسب‌وکارشان بازاریابی دیجیتال انجام دهم.»

مانند بسیاری از کارآفرینان، شینهولسر انتظار نداشت که صاحب کسب و کار باشد، به خصوص چند سالی که از دانشگاه خارج شده باشد. در نهایت، او کار خود را با Indeed رها کرد و به یک بازاریاب دیجیتال تمام وقت تبدیل شد.

«من شش ماه در هزینه‌ها صرفه‌جویی کردم و یک خط لوله از مشتریان ایجاد کردم قبل از ترک شغل تمام وقتم ،” Shinholser می گوید. “اکنون من ۱۵ کارمند دارم و با بیش از ۴۰۰ مشتری در زمینه استراتژی های بازاریابی، طراحی وب سایت، ویدئوها و بازاریابی محتوا کار کرده ام.”

نوشتن یک طرح کسب و کار

در حالی که شینهولسر برای تامین مالی کسب و کار خود به سرمایه گذار یا قرض گرفتن پول نیاز نداشت، پس انداز او عنصر مهم موفقیت او بود.

باب مارشال، مدیر رشد و استراتژی کسب و کار برای گروه توسعه مشاغل کوچک در بانک ولز فارگو. “ابتدا، شما باید بدانید که چه خدمات یا محصولی را می خواهید بفروشید و بفهمید که مشتریان شما چه کسانی هستند. شما باید بدانید که هزینه های شما چقدر خواهد بود و آیا کسب و کار شما مقیاس پذیر است یا خیر.”

مارشال می‌گوید

یک طرح تجاری مکتوب برای شفاف‌سازی برنامه‌ها و امور مالی شما بسیار مهم است.

مارشال می‌گوید: «شما باید بدانید که هزینه کسب‌وکارتان، چگونه پول در کسب‌وکارتان جابه‌جا می‌شود و چگونه سودآور می‌شوید». Wells Fargo یک منبع برنامه ریزی تجاری رایگان در وب سایت ما ارائه می دهد، اما شما همچنین می توانید با CDFI تماس بگیرید [موسسه مالی توسعه جامعه] در منطقه شما. کالج ها و دانشگاه ها اغلب منابع برنامه ریزی کسب و کار رایگان دارند، یا می توانید از اتاق بازرگانی خود بپرسید.”

شین هولسر قبل از ترک شغل تمام وقت خود یک طرح تجاری نوشت.

«پدرشوهرم به من گفت که یک طرح تجاری بنویسم تا اگر به وام نیاز داشتم بانک به من نخندد، که توصیه بسیار خوبی بود زیرا باعث شد در بازارم فکر کنم و کارهایی را که انجام داده‌ام برجسته کند. Shinholser می گوید: «در مورد کسب و کار خود نمی دانم.

شبکه پشتیبانی خود را بسازید

Shinholser می گوید که کسب و کار او به دلیل حمایت مربیان و گروه های Mastermind در حال رونق است. گروه‌های متفکر، که گاهی اوقات به آنها “هیئت مشاوره” نیز می‌گویند گروه های کوچکی از صاحبان کسب و کار هستند که از یکدیگر پشتیبانی و تخصص کسب کرده اند.

در حالی که Shinholser به اندازه کافی خوش شانس بود که پدر و پدرشوهرش در مورد راه اندازی یک تجارت و همچنین گروه های Mastermind به او مشاوره می دادند، همه این حمایت را دریافت نمی کنند – یا موفقیتی پیدا نمی کنند. طبق تقریباً ۲۰٪ از مشاغل معمولاً در سال اول شکست می‌خورند. تجزیه و تحلیل داده‌های LendingTree از اداره آمار کار، و تقریبا ۵۰٪ در سال پنجم شکست می خورند.

مارشال می‌گوید: «برای مدیریت چالش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار خود، به یک رابطه با یک وکیل، یک حسابدار و هر حرفه‌ای دیگر مخصوص کسب‌وکارتان نیاز دارید.» “همچنین هوشمندانه است که با کارآفرینان دیگر از طریق اتاق بازرگانی یا سایر گروه های شبکه تجاری آشنا شوید.”

مارشال توصیه می‌کند یک «کابینت آشپزخانه” یا هیئت مشاوره متشکل از سه تا پنج نفر که به آنها اعتماد دارید تا از شما حمایت کنند و مشاوره ارائه دهند.

مارشال می‌گوید: «برخی ممکن است صاحب کسب‌وکار باشند، اما مجبور نیستند. “اینها باید افرادی باشند که در مورد طرح کسب و کار شما به شما بازخورد بدهند و به شما در تعریف آن کمک کنند.”

کسب و کار خود را خیلی سریع مقیاس نکنید

هیئت مشاوره شما می تواند به شما کمک کند تا استراتژی کسب و کار خود را روشن کنید و با تغییر و رشد کسب و کار خود سازگار شوید. آنها همچنین می توانند شما را به منابع دیگر در شبکه خود متصل کنند و برای کمک به شما در مدیریت اشتباهات بازخورد ارائه دهند.

بزرگترین اشتباهی که شینولسر احساس کرد مرتکب شد این بود که “با دل و روده” خود را در سریع ترین زمان ممکن مقیاس بندی کرد. او به یک گروه Mastermind ملحق شد که بر مربیان و مشاوره متمرکز بود، اما این باعث شد که او خیلی سریع مقیاس را افزایش دهد. اکنون او به گروهی از آژانس‌های بازاریابی Mastermind تعلق دارد که به او کمک می‌کنند تا روی رشد یک تجارت سالم

او می‌گوید: «این فشار زیادی بر کسب‌وکار من وارد کرد و ما به خاطر آن پول از دست دادیم. “ما یاد گرفتیم که راه درست این است که آهسته تر پیش برویم و وقت بگذاریم تا بفهمیم مشتریان ما واقعا به چه چیزی نیاز دارند.”

تامین مالی ایمن برای گسترش کسب و کارتان

بسیاری از کارآفرینان در مراحل اولیه نیاز به حمایت مالی برای تدارکات، بازاریابی یا استخدام کارمندان برای گسترش کسب و کار خود دارید.

مارک مادرید، مدیر وابسته برای دفتر توسعه کارآفرینی در اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA). “مهمترین چیز این است که تفاوت بین محصولات وام و آنچه که ممکن است بسته به کسب و کار خود واجد شرایط آن باشید را بدانید.”

برنامه های SBA مانند SCORE< /a>، که مربیان را برای کارآفرینان فراهم می کند، و مراکز توسعه کسب‌وکارهای کوچک، که پشتیبانی فنی را برای صاحبان مشاغل ارائه می‌کنند، می‌توانند افراد را به منابع مالی از جمله وام‌دهندگان و سرمایه‌گذاران در منطقه خود متصل کنند.

بدانید که انواع مختلف بودجه چیست

مارشال می‌گوید: «این که آیا تصمیم می‌گیرید پول قرض کنید یا کسب و کارتان را با سرمایه سرمایه‌گذاری تأمین کنید، به نوعی بستگی به احساس شما نسبت به بدهی دارد. وام دارای مزیتی است که شرایطی دارد که می‌توانید با نیازهای خود مطابقت دهید. وقتی آن را بازپرداخت کردید، کارتان تمام شد. اما بدون توجه به اینکه کسب و کار شما چگونه است، پرداخت ها باید انجام شود. و در بسیاری از موارد، شما باید دارایی‌های شخصی خود را به عنوان وثیقه قرار دهید، که می‌تواند به این معنی باشد که در صورت نکول، با ضرر و زیان شخصی مواجه می‌شوید و به امتیاز اعتباری خود آسیب می‌رسانید.”

مارشال می‌گوید: اگر سرمایه‌گذارانی را برای کمک به گسترش کسب‌وکار خود انتخاب می‌کنید، مجبور نیستید فوراً سود سهام به آنها بپردازید و می‌توانید از تعهدات محدود به زمان اجتناب کنید.

مارشال می‌گوید: «اگر سرمایه‌گذاران خود در زمینه کسب‌وکارهای دیگر تجربه داشته باشند، می‌توانید بینش خود را به دست آورید. از سوی دیگر، شما از مقداری ارزش در کسب و کار خود و احتمالاً کنترلی بر نحوه مدیریت آن صرف نظر می کنید. هزینه سهام بیشتر از بدهی است زیرا سرمایه گذاران ریسک بیشتری را متقبل می شوند.»

مارشال می‌گوید صاحبان کسب‌وکار نباید به راحتی کنترل را رها کنند.

مارشال می‌گوید: «آنچه به سرمایه‌گذاران خود بازپرداخت می‌کنید ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که آنها در کسب‌وکار شما صرف می‌کنند.

ارتباط با یک بانکدار تجاری و حسابدار برای هر کارآفرینی برای ایجاد یک پایه مالی قوی قدم های مهمی است.

مارشال می‌گوید: «شما ممکن است بخواهید در صورت امکان به ایجاد کسب و کار خود در مراحل مختلف فکر کنید. هنگامی که کارمندان را استخدام می کنید، مسئولیت هایی نیز در قبال آنها دارید. شما باید به مواردی مانند بیمه درمانی برای خود و هر کارمند، همراه با برنامه های بازنشستگی و سایر مزایا فکر کنید.»

راهنمای زیادی برای این تصمیمات از طریق موسسات مالی، سازمان‌های دولتی و سازمان‌های غیرانتفاعی برای هر مرحله از برنامه‌ریزی تجاری در دسترس است.

منابع بیشتر برای کمک به گسترش کسب و کار خود

  • SBA 10 مراحل شروع یک کسب و کار خلاصه تصمیماتی است که باید گرفته شود و از کجا باید پشتیبانی دریافت کرد.
  • تامین مالی کسب و کار شما در وب سایت آنها، گزینه های مختلف تامین مالی را برای کارآفرینان توضیح می دهد.
  • مراکز کسب و کار زنان SBA بر حمایت از کارآفرینان زن و رسیدگی به چالش‌هایی که با آن‌ها مواجه هستند، مانند مراقبت از کودکان تمرکز کنید.
  • کهنه‌کارها به چالش‌های منحصربه‌فرد جانبازانی که می‌خواهند کسب‌وکاری راه‌اندازی کنند، می‌پردازد و با آموزش و مشاوره به آنها کمک می‌کند.
  • مرکز منابع کسب و کار کوچک ولز فارگو< /a> منابعی را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کند تا به شروع، مدیریت و رشد کسب و کار خود کمک کنند.
  • اقدامات بهداشت و درمان | Wells Fargo به پزشکان مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند تا نکات مربوط به تمرین را برای مدیریت کسب‌وکار خود دریافت کنند.
  • منابع کسب و کار متعلق به زنان | Wells Fargo منابعی را برای زنان صاحب مشاغل فراهم می کند تا به آنها در اداره کسب و کار، مدیریت پول و ایجاد شبکه خود کمک کند.
  • منابع متنوع کسب و کار کوچک راهنمایی، منابع و ابزارهایی را برای کمک به شکوفایی صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد.
  • شبکه مالی فرصت یک پایگاه داده قابل جستجو برای یافتن مؤسسات مالی توسعه جامعه ارائه می دهد که پشتیبانی می کنند کسب‌وکارهای کوچک در جوامع کم ثروت با حمایت مالی، مربیگری و مشاوره.
  • گروه‌های متفکر را می‌توانید با جستجوی «گروه‌های متفکر نزدیک من» در گوگل، راه‌اندازی گروه خود از صاحبان کسب‌وکار یا بررسی با سازمان‌های تجاری محلی پیدا کنید.

عکس توسط mavo/Shutterstock

c9d36a8cc7ff8866e93e538c5e749bce?s=150&d=mp&r=g - نکات و منابع برای افزایش مقیاس کسب و کار کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی