عمومی

با این 3 نوآوری یک برنامه بازاریابی برجسته ایجاد کنید نکات

با این ۳ نوآوری یک برنامه بازاریابی برجسته ایجاد کنید
نکات

می‌خواهید برند شما متمایز شود؟ از نوشتن پست های خسته کننده ۵۰۰ کلمه ای در وبلاگ خود که ۱۰۰ بازدید کننده در ماه دارد، خودداری کنید. به غیر از دادن یک شات کوچک از “آب سئو” به سایت خود، شما واقعاً هیچ کار مثبتی برای برند خود انجام نمی دهید. کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که خودتان را بیرون بگذارید و کمی سر و صدا کنید.

کپی کردن از دیگران را متوقف کنید

سهولت و سادگی اینترنت یک شمشیر دولبه است. از یک طرف، نوآوری بی نظیر را مجاز می داند. همچنین افراد را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به دسترسی به برخی از منابع و فناوری‌هایی که به شدت محافظت می‌شوند، موفق شوند که فقط شرکت‌های بزرگ در گذشته داشتند. اینترنت اساساً با این امکان را فراهم کرده است که همه و همه به توده‌ها دسترسی پیدا کنند.

از سوی دیگر، اینترنت بسیاری از موانع ورود را که قبلاً در دنیای تجارت وجود داشت از بین برده است. دیگر لازم نیست تمام کارهایی را که برای ساختن یک کسب و کار انجام می شود از پایه انجام دهید. سازندگان وب‌سایت کشیدن و رها کردن، نیروی کار آزاد ارزان، و شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی با صدها میلیون کاربر وجود دارند.

مساله این است که هر دو طرف این «شمشیر» در حال حاضر همزمان در حال بریدن هستند. به ویژه وقتی صنعت بازاریابی دیجیتال را مطالعه می کنید، واضح است که همه چیز بیش از حد اشباع شده است. از آنجایی که موانع ورود برداشته شده است، تعداد افراد، بازاریابان و برندهایی که برای توده های گرسنه محتوا تولید می کنند به طور چشمگیری افزایش یافته است.

svg%3E - با این 3 نوآوری یک برنامه بازاریابی برجسته ایجاد کنید
نکات

شما مدیران بازاریابی از شرکت های Fortune 500 را دارید که ۲۵ سال را صرف مطالعه تجارت کرده اند و با هزاره ها رقابت کرده اند و چیزی جز لپ تاپ و اتصال به اینترنت ندارند. در خانه های شهری خود.

برخی استدلال می کنند که این خوب است – و تا حدی هم همینطور است – اما مشکل این است که اکثریت قریب به اتفاق افراد در صنعت درک اساسی از نحوه بازاریابی ندارند. در واقع کار می کند بنابراین، این به اصطلاح بازاریاب ها به جای خالق بودن، میم هستند. آنها ابزارهای موفقیت آمیز را دارند اما درک واقعی از نحوه استفاده موثر از این ابزارها ندارند. در نتیجه، اکثر کسانی که در این صنعت هستند، در نهایت کارهایی را کپی می‌کنند که تعداد کمی انجام می‌دهند.

هیچ چیز مخربی در کپی کردن وجود ندارد. این فقط یک غریزه طبیعی است. در سطح خرد، حتی ممکن است موثر به نظر برسد. در اینجا چند کلیک و چند تبدیل در آنجا دریافت می کنید. اما وقتی کوچک‌نمایی می‌کنید، ناگهان مشخص می‌شود که ما در یک حباب به اندازه اینترنت کار می‌کنیم که در آن همه کارهای مشابهی انجام می‌دهند. نتیجه این عدم تمایز، ناتوانی برندهایی مانند شما در برجسته کردن بازاریابی شما است.

بازاریابی خود را برجسته کنید

آیا مشکل را می‌بینید؟ در یک بازار بیش از حد اشباع، این بچه های کوچک هستند که تحت فشار قرار می گیرند. برندهای بزرگتر از شهرت کافی برای بقا برخوردارند. وقتی همه در حال ترکیب شدن هستند، ارزش ویژه برند این برندها را به بالاترین سطح می‌رساند. این باعث می‌شود که به دنبال چیزهای باقی مانده بگردید.

وقت آن است که دست از جست‌وجو کردن بردارید و شروع به برتری کنید. یک برنامه بازی ایجاد کنید می تواند پیام های بازاریابی شما را در یک چشم انداز اینترنتی که به شدت اشباع شده است برجسته کند. شما باید خودتان فکر کنید، اما ما چند مفهوم تصویری بزرگ برای شروع شما داریم.

svg%3E - با این 3 نوآوری یک برنامه بازاریابی برجسته ایجاد کنید
نکات

۱٫ یک پذیرنده اولیه باشید

آیا اخیراً متوجه شده‌اید که برخی از کانال‌های اجتماعی که استفاده می‌کنید به نظر بازده کمتری دارند؟ (ممکن است این مورد برای شما صادق نباشد، اما برای خیلی ها مشکلی رایج است.) فیس بوک، توییتر و دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی سنتی خستگی شدید محتوایی را تجربه می‌کنید و این زمان خوبی برای شماست که به‌طور موقت (یا حتی برای همیشه) به جستجوی کانال های جدیدتر.

“برای کارآفرینان و استارت آپ ها ، قرار گرفتن در لبه پیشرو رسانه های اجتماعی و سایر رسانه های بازاریابی سودمند است. رابرت کلینک، وکیل مالکیت معنوی، توضیح می دهد که پذیرندگان اولیه تقریباً همیشه موفق ترین شرکت کنندگان در این راه های بازاریابی هستند. “مطمئناً، شما احتمالاً برای برخی از راه‌ها زمان می‌گذارید که در نهایت به جایی نمی‌رسند، اما یک موفقیت بزرگ برای جبران چندین شکست کافی است.”

در حالی که از نظر فنی در مراحل اولیه پذیرش نیست در مرحله دیگر، پلتفرم هایی مانند اسنپ چت و پریسکوپ راه های بسیار بهتری برای دید ارائه می دهند. آنها همچنین خلاقیت بیشتری را برای موفقیت تشویق می کنند. شما نمی توانید فقط یک پست وبلاگ کلیکی ایجاد کنید و آن را یک روز صدا کنید. شما در واقع باید حفاری کنید و خلاق باشید، که شما را مجبور می کند تا بازاریاب بهتری شوید.

۲٫ درک محتوای سنتی کار نمی کند

محتوای سنتی مرده است. به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید فقط یک تیتر هوشمندانه بنویسید، یک افتتاحیه ایجاد کنید، سه یا چهار پاراگراف را در بدن خود بکوبید، و سپس همه چیز را با یک نتیجه‌گیری زیبا و منظم به هم گره بزنید. میانگین فاصله توجه انسان اکنون به ۸٫۲۵ ثانیه کاهش یافته است . با توجه به اینکه خواندن یک پست وبلاگ متوسط ​​۵۰۰ یا ۶۰۰ کلمه‌ای تقریباً پنج دقیقه طول می‌کشد، این بدان معناست که ما به‌عنوان بازاریاب در هنگام جذب خوانندگان با یک نقطه ضعف مشخص روبرو هستیم.

شما باید یاد بگیرید که چگونه از طریق صفحه نمایش دسترسی پیدا کنید و توجه مخاطبان خود را جلب کنید از صفحه در لحظه ای که آنها در معرض یک قطعه محتوا قرار می گیرند. برای یک پست وبلاگ، این به این معناست که به همان اندازه که برای نوشتن پست صرف می‌کنید، برای سرفصل زمان صرف می‌کنید.

برای یک ویدیو، به این معناست که چارچوب ابتدایی را میخکوب کنید و به بیننده دلیل بدهید از علامت ۱۰ ثانیه عبور کنید. برای اینفوگرافیک، احتمالاً به معنای انتخاب یک رنگ جذاب است. طرحی که از دور متمایز است.

برای ایجاد محتوای برجسته به زمان و انرژی بیشتری از سوی شما نیاز است، اما ارزشی دارد که از چنین سرمایه‌گذاری برداشت می‌شود. کیفیت در فضای بازاریابی اینترنتی امروزی بسیار بهتر از کمیت است.

svg%3E - با این 3 نوآوری یک برنامه بازاریابی برجسته ایجاد کنید
نکات

۳٫ ارتباط با اینفلوئنسرهای اجتماعی

طنز صنعت بازاریابی کنونی این است که برندها نسبت به گذشته دسترسی بیشتری به مشتریان دارند. با این حال، با وجود این، مشتریان کمتر از همیشه به تعامل مستقیم با این برندها علاقه مند هستند (حداقل از نظر بازاریابی). به‌ویژه هزاره‌ها تا حد زیادی به پیام‌رسانی برند بی‌اعتماد هستند و ترجیح می‌دهند از شبکه‌های خودشان برای اثبات اجتماعی و مشاوره استفاده کنند.

هنگامی که توضیح می‌دهیم که چرا مشتریان به توصیه‌های شخص ثالث بیشتر از خود برند اعتماد دارند، کریستن متیوز، بازاریاب، کارش را به خوبی انجام می‌دهد.

«شما معمولاً به کسی که در یک مهمانی کوکتل به سراغ شما می‌آید و در مورد خودش لاف می‌زند و حقایق جالبی را درباره‌اش می‌گوید، اعتماد نمی‌کنید. یا شخصیت او برای متقاعد کردن شما به دوست شدن،” متیوز می گوید. “اما شما اغلب به دوست مشترک خود باور می کنید که برای آن شخص تضمین می کند. اینفلوئنسر متقابل است دوستی که نام تجاری شما را با مصرف کنندگان هدف شما مرتبط می کند.”

نکته ای که در مورد تأثیرگذاران وجود دارد این است که آنها همیشه با قالبی که شما انتظار دارید مطابقت ندارند. آنها معمولاً افراد متوسطی با شخصیت های اجتماعی و شبکه های شخصی بزرگ هستند که علاقه مند به صحبت در مورد موضوعی هستند که مورد علاقه آنهاست. با برقراری ارتباط با این افراد، به دنبال‌کنندگان آنها دسترسی مستقیم پیدا می‌کنید – که اتفاقاً مشتریان شما هستند.

ایجاد روابط با اینفلوئنسرهای اجتماعی مناسب، اما در برنامه روزانه خود زمانی را برای ایجاد حرکت در این زمینه اختصاص دهید. حوزه. این چیزی نیست که از طریق یک ایمیل یا تعامل اتفاق بیفتد. ماه ها کار سخت معمولاً برای ایجاد این روابط صرف می شود.

آنچه را که دیگران مایل به انجام آن نیستند انجام دهید

در کنفرانسی که او در آن سخنرانی می کرد، اخیراً از بازاریاب جان جانچ خواسته شد که توضیح دهد. راز موفقیت در صنعت علیرغم اینکه یانچ از این سوال چشم پوشی کرده بود، می دانست که پاسخش را دارد.

“پاسخ من نه آنقدر که یک حقیقت بود یک راز بود – راز موفقیت این است که مایل به انجام کارهایی باشید که دیگران انجام می دهند. و برای مدت زمان طولانی آماده انجام آنها باشید،” Jantsch توضیح داد.

در حالی که این پاسخ جذاب نیست – و احتمالاً آن چیزی نیست که شرکت کنندگان کنفرانس به آن امیدوار بودند – این حقیقت است. شما نمی‌توانید کارهایی که دیگران انجام می‌دهند را کپی کنید و بعد تعجب کنید که چرا مردم نسبت به آنچه که شما به سمت آنها پرتاب می‌کنید پذیرا نیستند. در واقع، اقدامات شما نشان می‌دهد که شما فقط امیدوار هستید که با هم ترکیب شوید.

می‌خواهید بازاریابی خود را به گونه‌ای برجسته کنید که در بین مردم طنین‌انداز شود و برند شما مورد توجه قرار گیرد؟ کاری را انجام دهید که دیگران حاضر به انجام آن نیستند. به دنبال راه های منحصر به فرد باشید. یاد بگیرید چگونه خود را با افراد مناسب هماهنگ کنید. محتوای فوق العاده ای ایجاد کنید که افتخار می کنید نام خود را به آن ضمیمه کنید. این چیزها ممکن است آسان نباشند، اما کار می کنند. این چیزی است که همه چیز به آن ختم می شود. اگر می‌خواهید متمایز شوید، باید بدانید چه زمانی باید مسیر خود را طی کنید.

svg%3E - با این 3 نوآوری یک برنامه بازاریابی برجسته ایجاد کنید
نکات

شعله ور شدن مسیرهای بازاریابی منحصر به فرد

در دریایی از سر و صدای دیجیتال، برجسته نیاز به خروج از حالت عادی دارد. قالب را بشکنید، فراتر از قراردادها بروید و یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که مخاطب شما را با متمایز بودنش مجذوب خود کند. به این صورت است:

اصیل باشید

  • به جای تقلید از آنچه محبوب است، صدای منحصر به فرد و دیدگاه خود را در خط مقدم قرار دهید. اصالت عمیقاً طنین انداز می شود و به برند شما کمک می کند تا از سایرین متمایز شود.

به کانال های ناشناخته ضربه بزنید

  • فراتر از پلتفرم های جریان اصلی سرمایه گذاری کنید. . به دنبال کانال های نوظهوری باشید که پتانسیل های بکر برای تعامل و خلاقیت را ارائه می دهند.

۱٫ به دنبال جوامع خرد بگردید

روی جوامع کوچکتر و خاص که علاقه مشترکی به صنعت یا محصول شما دارند، تمرکز کنید. عمیقاً و با اصالت در این فضاها مشارکت کنید تا پیروانی وفادار ایجاد کنید.

۲٫ با واقعیت افزوده آزمایش کنید

از واقعیت افزوده (AR) برای ایجاد تجربیات همه جانبه ای که خطوط بین دنیای دیجیتال و فیزیکی را محو می کند، استفاده کنید. کمپین‌های واقعیت افزوده می‌توانند توجه را به خود جلب کنند و تأثیری ماندگار بر جای بگذارند.

۳٫ میزبانی وبینارهای تعاملی

برگزاری وبینارهایی که مشارکت و مشارکت در زمان واقعی را تشویق می کنند. به سؤالات پاسخ دهید، نظرسنجی انجام دهید و مخاطبان را در شکل دادن به بحث مشارکت دهید.

تصویرهای جسورانه را بسازید

  • از تصاویری چشمگیر استفاده کنید که یکنواختی را می شکند. گرافیک‌ها، ویدیوها و اینفوگرافیک‌های جذاب طراحی کنید که نگاهی دوباره به آن می‌طلبد.

۱٫ داستان سرایی بصری

  • داستان برند خود را از طریق روایت‌های جذاب بصری بگویید. نمایش اجمالی از پشت صحنه، تجربیات کاربر، و لحظات تاثیرگذار.

۲٫ اینفوگرافیک های تعاملی

  • اینفوگرافیک های تعاملی ایجاد کنید که به کاربران امکان می دهد اطلاعات را به شیوه ای پویا و جذاب کاوش کنند. عناصر تعاملی تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

۳٫ پخش زنده ویدیو

  • رویدادهای پخش زنده، معرفی محصول، یا جلسات پرسش و پاسخ برای تقویت تعامل مستقیم با مخاطبان. تعامل بی‌درنگ حس اجتماع را ایجاد می‌کند.

شخصی‌سازی رادیکال را در آغوش بگیرید

  • محتوا و پیام‌های خود را با اولویت‌های فردی تنظیم کنید. رفتارها، ایجاد ارتباط صمیمانه تر با مخاطبان شما.

۱٫ محتوای بیش از حد هدفمند

  • محتوای تولید کنید که مستقیماً با بخش خاصی از مخاطبان شما صحبت کند. به نقاط درد و آرزوهای منحصر به فرد آنها بپردازید.

۲٫ توصیه‌های محصول شخصی‌شده

  • موتورهای توصیه شخصی‌شده را پیاده‌سازی کنید که محصولاتی را بر اساس تعاملات و ترجیحات قبلی کاربران پیشنهاد می‌کنند.< span id="ez-clearholder-large-leaderboard-2"/>

۳٫ کمپین‌های ایمیل پویا

  • توسعه کمپین‌های ایمیل پویا که محتوا را بر اساس رفتار کاربر تطبیق می‌دهند و ارتباطات مرتبط و جذاب را تضمین می‌کنند.

Forge. شراکت های معتبر

  • با اینفلوئنسرها، شرکا و سایر برندها همکاری کنید تا پیام خود را تقویت کنید و به یک مخاطبان گسترده تر.

۱٫ اینفلوئنسر مارکتینگ معتبر

  • اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که ارزش‌هایشان با مأموریت برند شما همسو باشد. در کمپین‌هایی که احساس واقعی بودن دارند و با دنبال‌کنندگانشان طنین‌انداز می‌شوند همکاری کنید.

۲٫ کمپین های تبلیغاتی متقابل

  • با مارک های مکمل برای تلاش های تبلیغاتی شریک شوید. اشتراک‌گذاری مخاطبان می‌تواند دامنه دسترسی شما را افزایش دهد و نام تجاری شما را به دنبال‌کنندگان جدید معرفی کند.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1-0" ezaw="250" ezah="250" class="ezoic-ad"/>۳٫ محتوای تولید شده توسط کاربر

  • مشتریان را تشویق کنید تا محتوای مرتبط با برند شما تولید کنند. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید که تجارب معتبر را با محصولات یا خدمات شما برجسته می کند.

جرأت نوآوری داشته باشید

  • مسیری به سوی ایستادگی خارج کردن شامل پذیرش نوآوری، جرأت انجام ریسک های حساب شده، و پیش بردن مرزهای مورد انتظار است.

۱٫ گیمیفیکیشن

  • عناصر گیمیفیکیشن را در تلاش های بازاریابی خود بگنجانید تا مخاطبان خود را درگیر و سرگرم کنید. پاداش مشارکت و ارائه مشوق ها.

۲٫ شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی

  • از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های کاربر و ایجاد تجربیات فوق شخصی در نقاط تماس مختلف استفاده کنید.

۳٫ . بهینه سازی جستجوی صوتی

  • محتوای خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید، زیرا دستگاه های دارای قابلیت صوتی به طور فزاینده ای رایج می شوند. استراتژی سئوی خود را برای پاسخگویی به سوالات مکالمه تنظیم کنید.

< tbody class="row-hover" readability="22.5">

استراتژی توضیحات
معتبر باشید با جلوه دادن صدا و دیدگاه منحصر به فرد خود متمایز شوید. اصالت عمیقاً طنین انداز می شود و به برند شما کمک می کند تا خود را از سایرین متمایز کند.
به Into Unexplored ضربه بزنید. کانال‌ها پلت‌فرم‌های نوظهور فراتر از پلتفرم‌های رایج را برای پتانسیل‌های استفاده نشده کاوش کنید. روی جوامع خرد تمرکز کنید، واقعیت افزوده را آزمایش کنید، و وبینارهای تعاملی را میزبانی کنید تا مخاطبان خود را به روش‌های تازه‌ای درگیر کنید.
تصاویر پررنگ کاردستی با جلوه های بصری چشمگیر، یکنواختی را بشکنید. از داستان سرایی بصری، اینفوگرافیک های تعاملی و پخش زنده ویدیویی برای ایجاد محتوای گیرا که به توجه نیاز دارد و تجربه کاربر را افزایش می دهد، استفاده کنید.
شخصی سازی رادیکال را در آغوش بگیرید محتوای خود را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم کنید. از محتوای بیش از حد هدفمند، توصیه‌های محصول شخصی‌شده و کمپین‌های ایمیل پویا برای جذب مخاطبان خود در سطح شخصی‌تر استفاده کنید.
مشارکت های معتبر Forge برای تقویت پیام خود با اینفلوئنسرها و سایر برندها همکاری کنید. در بازاریابی تأثیرگذار معتبر، کمپین‌های تبلیغاتی متقابل، و محتوای تولید شده توسط کاربر شرکت کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید و اعتماد ایجاد کنید.
جرأت نوآوری را داشته باشید با پذیرش نوآوری و کنار زدن مرزها متمایز شوید. گیمیفیکیشن، شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی و بهینه‌سازی جستجوی صوتی را برای ایجاد تجربیات بازاریابی جذاب و آینده‌نگر ترکیب کنید.
مسیر منحصر به فرد خود را حفر کنید در یک منظره بیش از حد اشباع، تمایز ضروری است. اصالت را در آغوش بگیرید، راه های جدید را کاوش کنید و جرأت کنید متفاوت باشید. اجازه دهید استراتژی بازاریابی شما هویت برند شما را برای تاثیر ماندگار منعکس کند.

مسیر منحصربه‌فرد خود را بسازید

در منظره‌ای بیش از حد اشباع، تمایز فقط یک استراتژی نیست، بلکه یک ضرورت است. با پذیرش اصالت، کاوش در مسیرهای ناشناخته و جسارت متفاوت بودن، می توانید از سر و صدا فراتر رفته و صدای برند خود را به گوش دیگران برسانید. فقط از روندها پیروی نکنید؛ آنها را تنظیم کنید. اجازه دهید استراتژی بازاریابی شما بازتابی از هویت متمایز برند شما باشد و ببینید که نه تنها برجسته می شوید بلکه اثری پاک نشدنی در ذهن مخاطبان خود به جا می گذارید.

مگافون عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: استراتژی بازاریابی
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی