عمومی

اگر آیفون خود را به درگاه های USB در کافی شاپ ها وصل کنید یا فرودگاه ها، FBI هشداری برای شما دارد

اگر آیفون خود را به درگاه های USB در کافی شاپ ها وصل کنید یا
فرودگاه ها، FBI هشداری برای شما دارد

از یک طرف، این واقعیت که پورت های شارژ USB همه جا حاضر شده اند تغییر مفیدی نسبت به روزهای جستجوی وحشتناک برای یک outlet to آیفون خود را شارژ کنید. یادم می آید به فرودگاه ها رسیدم با آیفون مرده و چالش پیدا کردن مکانی برای اتصال، حتی برای چند دقیقه، برای داشتن باتری کافی برای هتل من را جستجو کنید یا یک Uber دریافت کنید. این واقعیت که اکنون فضاهای عمومی با قابلیت شارژ آسان طراحی شده اند. به طور کلی چیز خوبی است.

از سوی دیگر، هر زمان که فناوری را به راحتی در دسترس قرار دهید، به یک هدف تبدیل می شود. به همین دلیل FBI به مردم هشدار می دهد که دستگاه های خود را به درگاه های شارژ USB در هتل ها، فرودگاه ها، مراکز خرید یا کافی شاپ ها وصل نکنند. چرا؟ زیرا هکرها راه هایی را برای استفاده از پورت ها برای انتقال بدافزار به دستگاه ها کشف کرده اند. این یک یادآوری مهم برای رهبران تجاری است زیرا تعداد بیشتری از اعضای تیم آنها دوباره در حال سفر هستند.

هفته گذشته، دفتر میدانی FBI در دنور یک یادآوری توییت کرد:

مشکل این است که USB فقط برق را تامین نمی کند. همچنین می‌تواند داده‌ها را انتقال دهد به و از دستگاه شما. به همین دلیل است که مثلاً در لپ تاپ خود پورت های USB دارید. وقتی یک هارد دیسک یا دستگاه را به پورت USB وصل می‌کنید، می‌توانید فایل‌ها را انتقال دهید یا از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

کانکتورهای USB. اساساً رایانه های کوچک کوچکی هستند که با دستگاه شما ارتباط برقرار می کنند تا مواردی مانند میزان جریان ارسال یا سرعت ارسال داده را تعیین کنند. از آنجایی که آنها فقط رایانه هستند، می توان آنها را برای اهداف پلیدتری مانند سرقت اطلاعات نیز ربود.

ببینید، ساده ترین راه حل است. این است که همیشه از آجر شارژ استاندارد خود که به پریز برق AC متصل است استفاده کنید. اگر تلفن شما همراه آن نبود، من Anker Powerport PD Nano را توصیه می‌کنم، که یک شارژر USB نوع C بسیار کوچک ۲۰ واتی است که فقط ۱۵ دلار قیمت دارد. آنقدر کوچک است که بتوان آن را داخل کوله پشتی انداخت، اما همچنان قدرت کافی برای شارژ سریع دستگاه شما را دارد.

علاوه بر این، اگر آیفون را به درگاهی که می‌خواهد به دستگاه شما دسترسی داشته باشد وصل کنید، یک پنجره بازشو از شما می‌پرسد که آیا به دستگاهی که به آن متصل هستید اعتماد دارید. اگر به سادگی آیفون خود را به یک درگاه شارژ عمومی وصل می کنید، پاسخ همیشه باید «نه» باشد.

حقیقت این است که نسخه‌های فعلی iOS در iPhone و Android برای محافظت از اطلاعات شما طراحی شده‌اند. و، شایان ذکر است که FBI می گوید هیچ گزارش خاصی از آنچه به عنوان “جک آب میوه” شناخته می شود، ندارد. با این حال، این یک نبرد دائمی برای جلوتر از افرادی است که دوست دارند به دستگاه شما دسترسی داشته باشند.

اگر میزان اطلاعات شخصی را در آیفون‌های خود ذخیره می‌کنیم، تعجب آور نیست. علاوه بر ایمیل‌ها و پیام‌های ما، احتمالاً رمزهای عبور برای حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری خود ذخیره کرده‌اید. این اطلاعات معمولاً در دستگاه شما رمزگذاری شده است، اما همچنان باید از تهدیدات احتمالی آگاه باشید و از ریسک‌های غیرضروری اجتناب کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی