عمومی

4 روند جدید کسب و کار در سال 2023

۴ روند جدید کسب و کار در سال ۲۰۲۳

۲۰۲۳ نزدیک است و اگر منتظر یک کسب و کار جدید را شروع کنید، اکنون زمان شروع آن است.

اولین قدم برای ایجاد یک کسب و کار کوچک موفق این است که خود را از آخرین روندهای صنعت و انطباق با شرایط در حال تغییر.

در این پست، چهار روندی را که صاحبان مشاغل جدید باید در سال ۲۰۲۳ به آنها توجه کنند، به اشتراک می گذاریم.

small business trends new business owners must look out for - 4 روند جدید کسب و کار در سال 2023

#۱ باشند. سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی‌سازی رشد خواهند کرد

اگرچه کسب‌وکارهای کوچک راه درازی را در اتخاذ محصولات دیجیتالی و فناوری طی کرده‌اند، ۵۷٪ از صاحبان مشاغل کوچک معتقدند که هنوز باید زیرساخت فناوری اطلاعات خود را برای ساده‌سازی عملیات خود ارتقا دهند. .

svg%3E - 4 روند جدید کسب و کار در سال 2023

تصویر: financesonline

راه‌حل‌های فنی را پیاده‌سازی کنید که زندگی را آسان‌تر می‌کند و به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا به اهدافش برسد. برای مثال، یک کسب‌وکار SaaS آینده می‌تواند از یک ابزار اختصاصی برای طراحی یک استفاده کند. فرآیند مدیریت محصول و نظارت بر روند پروژه. به طور مشابه، یک تجارت الکترونیکی می تواند از یک پلت فرم بهینه سازی مسیر حمل و نقل برای تسهیل تحویل سریعتر استفاده کند.

#۲٫ بسته بندی پایدار چیزی بیش از یک کلمه کلیدی خواهد بود

با اتخاذ شیوه های تجاری سازگار با محیط زیست در ایجاد آینده ای پایدار کمک می کند. ۳۲٪ از کسب‌وکارهای کوچکی که توسط QuickBooks مورد بررسی قرار گرفته‌اند معتقدند که پایداری زیست‌محیطی برای اقتصاد مهم است.

منبع مواد خام از تامین‌کنندگان محلی برای کاهش حمل‌ونقل و حمایت از اقتصاد محلی است. از بسته بندی سازگار با محیط زیست استفاده کنید و چندین محصول را در یک بسته بندی ارسال کنید تا تعداد بسته ها کاهش یابد. با ارائه تخفیف های اضافی به مشتریان، خرید عمده را تشویق کنید.

#۳٫ تجربیات همهجانبه خریدار، مشتریان را بهتر جذب و درگیر می کند

تجارب مثبت ارزش عاطفی می افزاید که وفاداری مشتری را تقویت می کند و به کسب و کارهای کوچک کمک می کند در میان رقابت برجسته شوند. . ۸۰٪ مشتریان احساس می کنند تجربه ای که یک کسب و کار به مشتریان خود ارائه می دهد به اندازه محصولات یا خدمات آن مهم است.

از فناوری‌های همهجانبه مدرن، مانند AR، VR، و موارد دیگر برای ارائه تجربیات جذاب و پشتیبانی کارآمد به مشتریان استفاده کنید.

#۴٫ مدل کار منعطف به طور گسترده پذیرفته خواهد شد

مدل کار انعطاف پذیر به دلیل مزایای آن در حال محبوبیت است. یک فضای کاری منعطف اولین قدم به سوی اتخاذ این مدل کاری است. فضاهای کار مشترک بهترین راه حل های کاری انعطاف پذیر را برای انواع مشاغل ارائه می دهند. جای تعجب نیست که انتظار می رود بازار کار مشترک جهانی به ۱۳٫۰۳ دلار افزایش یابد. میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ از ۸٫۱۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱٫

برای یک دفتر خصوصی در یک فضای کاری مشترک ثبت نام کنید و در کمتر از یک هفته فعالیت های تجاری خود را شروع کنید. می‌توانید با استفاده از فضای کار مشترک برای راه‌اندازی دفترتان تا ۲۷۰۰ دلار صرفه‌جویی کنید.

svg%3E - 4 روند جدید کسب و کار در سال 2023

تصویر: لباس سرپوش
تصویر: Envato Elements

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی