عمومی

10 امتیاز قالیشویی

۱۰ امتیاز قالیشویی

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

صنعت قالیشویی در ایالات متحده ارزش داشت تنها در سال ۲۰۲۲٫ اندازه بازار از سال ۲۰۱۱ حدود ۱٫۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

خدمات شستشوی فرش مورد تقاضا هستند. و فرنچایزها در این صنعت دارای مزایایی مانند یک مدل سود اثبات شده و یک تصویر و نام تجاری از قبل تثبیت شده هستند.



چرا باید امتیاز قالیشویی را راه اندازی کنید

فرصت حق رای قالیشویی پرسود و پر زحمت. دستمزدها ۳۰ درصد از درآمد را تشکیل می دهند و فلوریدا با ۴۰۸۰ کسب و کار بیشترین تعداد کسب و کار را دارد.

در اینجا پنج دلیل دیگر وجود دارد که نشان می دهد تمیز کردن فرش یک خدمات ارزشمند و کسب و کار خوب برای یک صاحب امتیاز بالقوه است.

این صاحبان حق امتیاز مورد نیاز هستند

مدارس، محل کار، و مشاغل در حال بازگشایی هستند و یک مرکز تمیز برای یک فضای سالم و ایمن مهم است. فرش‌های تمیز بخش مهمی از یک فضای دوستدار محیط‌زیست هستند، زیرا کارکنان از راه دور به سر کار بازمی‌گردند.

شناسایی برند وجود دارد

فرانچایز فرصت هایی مانند این قبلاً شناخته شده است و برندسازی قابل تشخیصی را ایجاد کرده است.

این فرصت های حق رای پایدار هستند

این کسب و کارها راه اندازی نسبتاً کم و حداقل نیازهای سربار مداوم را ارائه می دهند. نظافت تجاری تقاضای ثابتی دارد.

نرخ شکست Low

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار جدید، در حال پرش هستید هیئت مدیره با یک مدل کسب و کار موفق در حال حاضر. و بازار بزرگی وجود دارد. شرکتی مانند Green Solutions را در نظر بگیرید که تلاش های خود را بر دارایی متمرکز می کند. مدیرانی با چندین هزار ملک اجاره‌ای.

راهنما دریافت خواهید کرد

از طریق کمک های تجاری از طرف امتیاز دهنده، مزیت رقابتی به دست خواهید آورد. از کمک تبلیغاتی گرفته تا آموزش و لوازم.

svg%3E - 10 امتیاز قالیشویی

صنعت قالیشویی در سال ۲۰۲۳

صنعت فرنچایز قالیشویی سودآور است. تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی را با امتیاز جدیدی که شامل فرش می شود، ترکیب کنید. مشتریان مسکونی و تجاری را اضافه کنید و درآمد پیش بینی شده در آمریکا تا سال ۲۰۲۴ معادل ۴٫۹۶۴ میلیارد دلار است.

درآمد این خدمات نظافتی در سال ۲۰۲۳ پیش بینی شده است ۴٫۸۷۶ میلیارد دلار.

اینجا لیستی از قدرت پاک کنندگی برای مراقبت از مشکلات ادرار حیوانات خانگی در سانفرانسیس co.

بهترین امتیازات قالیشویی

این نوع امتیازدهی سودآور است. شما باید الزامات مالی همراه با تجهیزات نظافت را به همراه هزینه حق رای اولیه در نظر بگیرید. افزودن خدمات دیگری مانند تمیز کردن مجرای هوا برای افزایش مقیاس مناسب است.

در ادامه فهرستی از شرکت‌های قالیشویی که چارچوب‌های سیستم امتیازدهی عالی دارند، آمده است.

۱٫ قالیشویی Oxi Fresh

Oxi Fresh به عنوان یکی از بهترین فرنچایزهای نظافتی توسط مجله فوربس انتخاب شده است. الزامات مالی در اینجا شامل هزینه اولیه بین ۳۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار است. این پیشرو صنعت همچنین برای شروع به ۴۱۹۰۰ دلار سرمایه نقد و ۵۰۰۰۰ دلار برای راه اندازی نیاز دارد. خدمات Oxi Fresh شامل تمیز کردن اثاثه یا لوازم داخلی مسکونی و تجاری است.

۲٫ COIT

خدمات تمیز کردن کویت بیش از ۷۰ سال تجربه دارد. آنها خدمات ترمیم و تمیز کردن فرش را با استفاده از راه حل های سبز ارائه می دهند. فرصت‌های حق امتیاز شامل مناطق انحصاری است.

۳٫ Zerorez

این شرکت از روشی به نام Powered Water استفاده می کند. عاری از مواد شیمیایی خشن و موثر مانند روش های فرش خشک شیمیایی است. آنها یک پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فرنچایزها ارائه می دهند. تجربه آنها از صنعت نفت و گاز می آید.

۴٫ بهترین قالیشویی Heaven’s Best

شرکت تمیز کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی Heaven’s Best خدمات مختلفی از جمله رنگرزی فرش را ارائه می دهد. بهترین قالی‌شویی Heavens از سال ۱۹۸۳ در اختیار شما قرار گرفته است.

<. span class="ez-toc-section" id="5_milliCare"/>۵٫ milliCare

این شرکت خدمات نظافت تجاری را ارائه می دهد. این فرنچایز از سال ۱۹۹۶ آغاز شده است و دارای ۶۱ مکان است. آنها همچنین مراقبت های محافظتی را برای فرش های جدید و خدمات سخت مانند منسوجات ارائه می دهند. هزینه حق رای دادن ۴۵۰۰۰ دلار است.

۶٫ قالیشویی استنلی استیمر

این زنجیره متعلق به خانواده به داشتن مشتریان راضی افتخار می کند. این شامل تکنسین های آموزش دیده و پاسخگویی ۲۴ ساعته است. آنها می‌توانند فرش‌های جدید و سایر سطوح سخت را برای مشتریان مسکونی و تجاری سرویس کنند.

یک بخش تحقیقاتی در مورد حق امتیاز امتیاز و سند افشای حق امتیاز وجود دارد اینجا.

۷٫ نظافت فرش و اثاثه یا لوازم داخلی شیمی خشک

این شرکت سال ها پیشرو در زمینه شستشوی مبل فرش بوده است. کیفیت محصول مبتنی بر فرآیندی است که ۸۰ درصد آب کمتری نسبت به رقبا مصرف می کند. آنها خدمات نظافت دیگری مانند تمیز کردن دوغاب را ارائه می دهند. آنها همچنین در رفع بو با محلول های پاک کننده طبیعی قدرتمند تخصص دارند. می‌توانید فرصت خدمات نظافت تجاری آنها را اینجا بررسی کنید.

هزینه حق رای دادن در اینجا ۲۳۵۰۰ دلار است. تامین مالی در دسترس است.

۸٫ تمیز کردن فرش JDOG

سرمایه گذاری اولیه در اینجا بین ۳۸۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ دلار است. هزینه های حق امتیاز ۲٪ و هزینه حق رای دادن بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار است. این امتیازی است که بر فرصت هایی برای کهنه سربازان بازگشته تمرکز دارد.

۹٫ KWIK DRY

Kwik Dry یک سیستم تمیز کننده اکسیژن ارائه می دهد که در عرض یک ساعت خشک می شود. مراقبت از نساجی و گزینه‌هایی برای سطوح دیگر مانند کفپوش لمینت گنجانده شده است.

هزینه حق رای دادن ۳۰۰۰۰ دلار است. این وب سایت رشد سریع ۳٪ را از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ نشان می دهد.

۱۰٫ Servpro

این فرنچایزها در پاکسازی و تعمیرات و همچنین بازسازی بلایا تخصص دارند. این شامل تمیز کردن فرش و اثاثه یا لوازم داخلی و اصلاح قالب است. در اینجا شناخت برند یک امتیاز بزرگ است. Servpro توسط مجله Entrepreneur در بین هشت فرنچایز برتر قرار گرفته است.

نحوه انتخاب بهترین فرصت‌های حق رای قالی‌شویی

نظافت فرش می‌تواند سودآور باشد. ابتدا از خود بپرسید: “آیا یک فرنچایز مقرون به صرفه است؟” چیزی بیشتر از ارائه قیمت های پایین و یک سیستم تمیز کردن فوق العاده وجود دارد.

کتاب یک متخصص به نام جان در این زمینه توسعه داده است. و نکات زیر.

یک نمای کلی خوب دریافت کنید< /h3>

کمیسیون تجارت فدرال یک راهنمای عالی برای شروع شما ارائه کرده است. سند افشای حق امتیاز< /a> ابتدا.

به میانگین درآمد و سود نگاه کنید

Oxi Fresh یک شرکت برتر است و می‌توانید اطلاعات رایگان از جمله سود و درآمد را با روی برگه کلیک کنید.

بررسی هزینه ها و هزینه ها

فرانچایز می تواند گران باشد. اگر در یک بازار شلوغ در یک شهر بزرگ مکانی باز می کنید، ممکن است به سرمایه گذاری بزرگتری نیاز داشته باشید. به خاطر داشته باشید که هزینه های فرانشیز راه اندازی می تواند شما را از ۲۰۰۰۰ دلار به ۱ میلیون دلار بازگرداند.

تعیین تامین مالی

وقتی امتیاز خوبی پیدا کردید که شامل چندین راه است برای کسب درآمد مانند تمیز کردن مجرای تهویه، باید به دنبال تامین مالی باشید. چندین احتمال مختلف شامل خط اعتباری تجاری، تامین مالی تجهیزات، وام‌های مدت دار تجاری و حتی وام های SBA. در اینجا برخی اطلاعات بیشتر وجود دارد..

هزینه باز کردن حق رای قالیشویی چقدر است؟

از جمله هزینه حق رای اولیه، باز کردن یکی از این مشاغل ممکن است هزینه کمی داشته باشد به مبلغ ۳۵۰۰ دلار و تا پایان بیش از ۱ میلیون دلار. تمیز کردن الیاف فرش و ایجاد محیط های کاری سالم ارزان نیست. هزینه های مختلفی وجود دارد که شامل هزینه های مواد شیمیایی، سوخت، وسایل نقلیه و حتی تجهیزات می شود. اینها را می توان با هزینه های حق رای در نظر گرفت.

آیا حق امتیاز قالیشویی سودآور است؟

نظافت برای مشتریان مسکونی و تجاری سودآور است. برخی تحقیقات سریع گزارش می دهند که امتیازدهندگان می توانند بیش از ۱۵۰ دلار در ساعت درآمد داشته باشند.

SERVGROW مسیری را شرح می دهد که در آن می توانید تا سال سوم ۷۵۰۰۰ دلار کسب کنید. ارزش افزوده می تواند در مورد جمع آوری بسته هایی باشد که مشتریان می توانند استفاده کنند. مانند مواردی که کف و سطوح با لمس بالا را ضد عفونی می کنند.

شما هم ممکن است بپسندید:

< p class="sbt-amazon-message">در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: فرانچایز فرصت

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی