عمومی

اشتراک آمار کسب و کار هر صاحب کسب و کار کوچک باید بدونی

اشتراک آمار کسب و کار هر صاحب کسب و کار کوچک
باید بدونی

مدل‌های اشتراک روند رو به رشدی در میان کسب‌وکارهای مستقر در ایالات متحده است و داده‌ها نشان می‌دهند که آنها ۳٫۷ برابر سریع‌تر از کسب‌وکارهای S&P 500 رشد می‌کنند.

کارشناسان راه‌حل‌های خرده‌فروشی Lexmark گردآوری کردند. داده‌های کسب‌وکارهای مبتنی بر اشتراک، با آژانس طراحی Nowsourcing که به ایجاد یک اینفوگرافیک مدل اشتراک با جزئیات آخرین حقایق و ارقام. مطالعه جالبی است، به ویژه برای کسب و کارهای کوچکی که به فکر معرفی گزینه اشتراک برای محصولات یا خدمات خود هستند.

در اینجا برخی از نکات برجسته تحقیقات Lexmark آمده است.

svg%3E - اشتراک آمار کسب و کار هر صاحب کسب و کار کوچک
باید بدونی

انواع مدل اشتراک

با ۲۲۵ میلیون اشتراک و ۶۱ میلیون مشترک تنها در ایالات متحده، به وضوح یک مدل تجاری است که می تواند پاداش های بزرگی را درو کند. Lexmark کشف کرد که با ۵۵٪، بیشترین سهم از این بازار اشتراک تحت سلطه اشتراک های نظارت شده، مانند اشتراک های رسانه ای و محصولات فیزیکی است.

بزرگترین سهم بعدی مربوط به اشتراک های تکمیلی برای اقلامی مانند خواربار، لوازم آرایش و لوازم اداری است که ۳۲ سال طول می کشد. % از بازار.

اشتراک‌های عضویت و دسترسی ۱۳ درصد از کل بازار اشتراک را تشکیل می‌دهند و آمازون با ۶۶ درصد مصرف‌کنندگان در این زمینه تسلط دارد.

راحت و مقرون به صرفه

رشد اشتراک ها بیشتر به راحتی مدل در کنار سادگی آن این یک رسانه جذاب برای مصرف کنندگان، و همچنین برای کسب و کارهای کوچک و اپراتورها است.

Lexmark دلایلی را بررسی کرد که چرا مصرف کنندگان اشتراک های خود را انتخاب می کنند. ، و دریافتند که ۴۰٪ راحتی را به عنوان دلیل خود ذکر کرده اند. مقدار کمی کمتر نیز مقرون به صرفه بودن اشتراک ها را دلیل اصلی استفاده از آنها ذکر کرده است.

اولویت های نسلی

کسب و کارهای کوچکی که عموماً برای جوانان جذاب هستند. نسل‌ها از شنیدن این موضوع خوشحال خواهند شد که این مدل کسب‌وکار در میان افراد جوان‌تر از افراد مسن‌تر محبوبیت بیشتری دارد. تنها ۹٫۴ درصد از بیبی بومرها احتمالاً مشترک یک سرویس اشتراک فیزیکی یا دیجیتالی هستند، در حالی که ۳۹٫۳ درصد از Millenials احتمالاً مشترک می شوند.

به میزان کمتری، نسل X نیز به اشتراک، با ۲۷٫۲٪ احتمال دارد مشترک شوند. در همین حال، احتمال ۲۱٫۹٪ اشتراک نسل Z وجود دارد، اگرچه پیش بینی می شود که این تعداد با بلوغ گروه به طور قابل توجهی رشد کند.

بازار به وضوح برای مشاغل کوچک وجود دارد تا پیشنهادات خود را با یک مدل اشتراک گسترش دهند، و به نظر می رسد این بازار همچنان به رشد خود ادامه دهد.

svg%3E - اشتراک آمار کسب و کار هر صاحب کسب و کار کوچک
باید بدونی

تصویر: Lexmark


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی