عمومی

حتی درگیرترین کارمندان شما نیز مستعد بودن هستند همین الان استخدام شد

حتی درگیرترین کارمندان شما نیز مستعد بودن هستند
همین الان استخدام شد

هیچکس از کشش استعفای بزرگ.

بر اساس یک نظرسنجی جدید گالوپ امروز منتشر شد. از هر ۴ کارمند، یک نفر می‌گوید در سه ماه گذشته پس از شرکت در نظرسنجی که در اکتبر ۲۰۲۱ انجام شد و حجم نمونه آن ۱۴۱۴۵ بزرگسال شاغل در ایالات متحده بود، استخدام شده‌اند. از این کارگران، ۱ از هر ۱۰ نفر گفتند که فعالانه به دنبال فرصت‌های جدید نیستند – که نشان دهنده افزایش ۵۷ درصدی از سال ۲۰۱۵ در تعداد افراد غیر جویای کار است که به طور فعال جذب می‌شوند.

در حالی که ممکن است رقابت همیشه سعی کرده است بهترین استعداد شما را به دست آورد، بحران مداوم کار مشکل را حادتر کرده است. . این بدان معناست که روسا باید در تدافعی، حتی زمانی که کارمندی که استخدام می شود تصمیم می گیرد شغل فعلی خود را ترک نکند. همانطور که نظرسنجی اشاره می‌کند، تجربه استخدام شدن می‌تواند دیدگاه‌های کارگران را تغییر دهد – آنها ممکن است شروع به سرگرم کردن فرصت‌های دیگر کنند یا ممکن است انگیزه‌های خود را در نقش فعلی خود با چشم‌اندازی به سمت رشد رو به بالا تغییر دهند.

برای جلوگیری از ترک کارمندان متعهدشان، کسب‌وکارها باید مرتباً با کارگران تماس بگیرند از طریق مصاحبه های اقامت برای درک بهتر خواسته ها و نیازهای آنها — از نظر اهداف شغلی، ساختار کاری (اگر به کار انعطاف پذیرتری علاقه مند هستند. ترتیب، به عنوان مثال)، و غرامت. داده‌های گالوپ نشان می‌دهد که استراتژی‌هایی که رهبران برای جذب استعدادهای جدید استفاده می‌کنند، می‌توانند برای حفظ کارگران موجود نیز مورد استفاده قرار گیرند: زمانی را برای یادآوری به کارمندان در نظر بگیرید که چرا در وهله اول به شرکت شما پیوستند، و ممکن است کمتر تحت تأثیر قرار بگیرند.

حتما بخوانید : گوش کن!
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی