عمومی

آیا می خواهید شرکت شما موفق باشد؟ مارک کوبان می گوید A.I. است کلید

آیا می خواهید شرکت شما موفق باشد؟ مارک کوبان می گوید A.I. است
کلید

مارک کوبان کمی درباره فناوری های نوظهور می داند و به او همه راه‌ها به هوش مصنوعی منتهی می‌شود. او در کنفرانس رهبری اخیر Harvard Business Review گفت، دو نوع شرکت در جهان وجود دارد، “کسانی که با هوش مصنوعی و دیگران عالی هستند.”

ستاره Shark Tank به خاطر خوش بین بودن در ادغام فناوری های جدید، از جمله رمزنگاری و NFT، اما او به ویژه به هوش مصنوعی علاقه مند است. اگر شرکت‌ها می‌خواهند سازمان‌های خود را مقیاس‌بندی کنند، باید ابتدا به هوش مصنوعی بپردازند، با این فرض که قبلاً این کار را نکرده‌اند. کوبان در ایمیلی به Inc نوشت: “اگر به بزرگترین شرکت‌های دارای ارزش بازار نگاه کنید، همه به جز شاید برکشایر هاتاوی پیشروان صنعت در هوش مصنوعی باشند.” آنها در سرمایه گذاری هوش مصنوعی بیش از حد شاخص هستند و این برای آنها نتیجه داده است.

دانش هوش مصنوعی چیزی است که کوبایی هنگام سرمایه‌گذاری به دنبال آن می‌گردد و اگر می‌خواهد از آن جلوتر بماند، لازم می‌داند که بر آن تسلط پیدا کند. رقابت.

تعدادی از برنامه‌ها برای استقرار هوش مصنوعی در سازمان وجود دارد: اتوماسیون، تعامل با مشتری، و تجزیه و تحلیل داده‌های گسترده تنها چند مورد هستند. استقرار هوش مصنوعی همچنین می‌تواند زمان قابل‌توجهی را که اکنون کارمندان صرف انجام آزمایش‌های دستی می‌کنند، کاهش دهد، زمانی که می‌توان آن را در جاهای دیگر دوباره سرمایه‌گذاری کرد. اگر نگران این هستید که خیلی زود تصمیم بگیرید، کوبان می‌گوید هنوز بهتر است این ریسک را بپذیرید، حتی اگر برخی معتقدند، دستاوردهای حاصل از یکپارچه سازی هوش مصنوعی لزوماً فوری نیست.

اما کوبان تاکید می‌کند که بازده حاصل از هوش مصنوعی تابعی از تجربه است، تجربه‌ای که در طول زمان و با ادامه فناوری‌های جدید بر روی خود ساخته می‌شود. توسعه یابد. بنابراین شروع به کار باعث می شود یک کسب و کار جلوتر از منحنی باشد. با این اوصاف، نمی‌توانید برای همه چیز فقط به هوش مصنوعی تکیه کنید – حتی فناوری‌های جدید هم از این کار خارج می‌شوند. او می‌گوید: «تقریباً به همان اندازه که درست است اشتباه خواهد بود، اما چیزهایی را آشکار می‌کند که در غیر این صورت ممکن است از آن‌ها آگاه نباشید، و می‌توانید به طور مداوم آن را برای هوشمندتر کردن آن آموزش دهید».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی