عمومی

3 سناریو که در آن روش “صبر کن و ببین” ممکن است صدمه بزند کار شما

۳ سناریو که در آن روش “صبر کن و ببین” ممکن است صدمه بزند
کار شما

dir صاحب کسب و کار، همیشه تصمیماتی وجود دارد که باید گرفته شود. شما مشکلات فروشنده دارید، تامین کنندگان جدیدی برای بررسی، تصمیمات بازاریابی که باید گرفته شوند، مسائل مربوط به خدمات مشتری که نیاز به راه حل دارند و موارد بی شمار دیگری که نیاز به توجه روزانه شما دارند. و گاهی اوقات، می تواند کاملاً طاقت فرسا باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کار در تله “صبر کن و ببین” در بسیاری از تصمیمات آنها می افتند. آنها مهمترین تصمیمات روز را انتخاب می کنند، روی آنها تمرکز می کنند و بقیه باید تا فردا صبر کنند…یا شاید هفته آینده…یا حتی سه ماهه آینده. و در حالی که این روش می تواند به شما کمک کند تا روی تصمیمات سطح بالایی تمرکز کنید که به شما کمک می کند تجارت خود را سریعتر گسترش دهید، چند سناریو وجود دارد که هرگز نباید به روش “صبر کنید و ببینید”. در اینجا سه ​​مکان اصلی وجود دارد که فکر می‌کنم شما باید به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار فوراً به آنها رسیدگی کنید.

در طول رکود فروش.

یک کارآفرین خوب می‌داند که نظارت منظم بر شاخص‌های عملکرد کلیدی خود ایده خوبی است. نگه داشتن در بالای اعداد و ارقام نه تنها به شما امکان می دهد مشکلات را در مراحل اولیه تشخیص دهید، بلکه به شما این فرصت را می دهد که به سرعت در مورد چیزها عمل کنید و در صورت نیاز مسیر خود را اصلاح کنید. بنابراین، وقتی شروع به مشاهده افت فروش خود می کنید، تصمیم را به تاریخ دیگری موکول نکنید. مشکل را به طور جدی حل کنید و یک اقدام در مورد نحوه بازیابی شماره های خود در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهید. این می تواند تجربه خدمات مشتری شما را بهبود بخشد، سفر خرید UX شما را بهبود بخشد، قیمت گذاری خود را به روز کنید، هزینه تبلیغات را افزایش دهید یا کمپین های بازاریابی فعلی خود را تنظیم کنید.

وقتی صحبت از مسائل مربوط به کارمندان می شود.

اگر با یک کارمند مشکل دارید، نمی توانید هزینه کنید. منتظر بمانیم و ببینیم که آیا خود به خود درست می شود یا خیر. اگر مشکلی وجود دارد، آن را مستقیماً در منبع حل کنید. نادیده گرفتن یک موضوع یا رها کردن آن برای تاریخ آینده نه تنها در کوتاه مدت به کسب و کار شما آسیب می زند، بلکه می تواند تأثیری ماندگار بر فرهنگ شرکت، سایر اعضای تیم و نتایج نهایی برای ماه ها، اگر نه سال های آینده، داشته باشد. بنابراین امروز گفتگوی سختی داشته باشید تا آسیب های موجود در جاده را به حداقل برسانید.

مجموعه ها.

در مورد تبدیل‌های سخت، مجموعه‌ها حوزه دیگری هستند که بسیاری از صاحبان کسب‌وکار دوست دارند از ترس تصمیم‌گیری سخت، امور اجتناب‌ناپذیر را به تعویق بیندازند. اما اجازه دادن به مشتری برای عقب انداختن پرداخت خود به مدت ۳۰، ۶۰، ۹۰ یا بیشتر می تواند واقعاً به درآمد شما و توانایی شما برای پرداخت به کارمندان و فروشندگان آسیب برساند. و برای پیچیده‌تر کردن موضوع، اگر ارسال مشتری به مجموعه‌ها را به تعویق بیندازید و به آنها اجازه دهید در این مدت از شما خرید کنند، در درازمدت ممکن است پول بیشتری را از دست بدهید، اگر آنها تصمیم بگیرند که همه با هم پرداخت را به تأخیر بیندازند.

سناریوهای زیادی وجود دارد که روش انتظار و دیدن راهی عالی برای آزاد کردن زمان و انرژی شماست. روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً برای تجارت شما مهم هستند. اما وقتی نوبت به مسائل فروش و بازاریابی، کارکنان یا مجموعه می رسد، بهتر است به محض اینکه متوجه شدید که مشکلی وجود دارد، به طور مستقیم به این موضوع بپردازید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی