عمومی

چگونه نرم افزار به کسب و کارهای کوچک امکان می دهد اولین بار خود را راه اندازی کنند وبینار

چگونه نرم افزار به کسب و کارهای کوچک امکان می دهد اولین بار خود را راه اندازی کنند
وبینار

وقتی وبینارها به طور متفکرانه تولید می شوند و به آرامی اجرا می شوند، وبینارها راهی عالی برای کسب و کارهای کوچک برای انتشار این کلمه در صنعت و در میان مشتریان بالقوه آنها همچنین به تلاش زیادی نیاز دارند و ممکن است مملو از اشکالات فنی، حضور ضعیف و بی‌علاقگی عمومی از سوی شرکت‌کنندگان باشند – به خصوص اگر نرم‌افزاری که وبینار را اجرا می‌کند خیلی باریک یا مبهم باشد که مفید نباشد.

خوشبختانه، فناوری وبینار حتی از چند سال پیش، زمانی که مجازی به صورت پیش فرض و عادی تبدیل شد، راه درازی را طی کرده است. آنچه در گذشته نیاز به دانش دیجیتالی کافی داشت، اکنون به راحتی، سریع و گاهی از طریق اتوماسیون قابل انجام است. کسب‌وکارهای کوچکی که اولین وبینار خود را راه‌اندازی می‌کنند، می‌توانند انتظار بیشتری از عملیات کلید در دست و موانع کمی برای ورود داشته باشند—به‌علاوه، مجموعه‌ای از ویژگی‌های متمرکز بر وبینار بعدی و فراتر از آن.

در اینجا نحوه ورود مشاغل کوچک به فضای وبینار و استفاده از آنها آورده شده است. فن آوری جدید برای ایجاد تأثیر قابل توجه فورا:

به دنبال ساختارهای قیمت گذاری مناسب باشید

اولین مانعی که یک کسب و کار کوچک باید بر آن غلبه کند، علاوه بر تعیین اینکه وبینار آنها باید در واقع در مورد چه چیزی باشد، یافتن بهترین نرم افزار برای نیازهای خود است. مطمئناً این شرکت‌ها باید چیزی متناسب با نیاز خود پیدا کنند، اما باید به ساختار قیمت‌گذاری پیشنهادی توجه زیادی داشته باشند. اجرای وبینار عالی نیاز به کمی آزمون و خطا دارد و یک قرارداد مناسب با یک فروشنده نرم افزار این سطح از اصلاح را ممکن می کند.

در نگاه اول، به نظر می‌رسد که اکثر فروشندگان قیمت‌ها را خیلی دور از رقابت خود تعیین کرده‌اند. طبقات بر اساس حداکثر تعداد شرکت کنندگان. اما کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به تعداد سطوح ارائه شده توجه کنند و آستانه‌های سطوح جدید در چه مواردی تعیین شده است.

برای مثال، برنامه‌های وبینار Zoho با ۱۰۰ شرکت‌کننده در سطح رایگان شروع می‌شود و هر مرحله تقریباً این مجموع را دوبرابر می‌کند—۲۵۰، ۵۰۰ و به همین ترتیب حداکثر تا ۵۰۰۰٫ با این حال، Salesforce چند سطح را در ۱۰۰ شرکت‌کننده و برخی در ۳۰۰ شرکت‌کننده ارتقا می‌دهد، اما شرکت‌ها باید برای اعداد بالاتر با بخش فروش خود تماس بگیرند که حداکثر به ۱۰۰۰ می‌رسد.

کسب و کارهای کوچکی که به دنبال برگزاری اولین وبینار خود هستند، باید فروشندگانی را با بیشترین تعداد وبینار در اولویت قرار دهند. طبقات موجود هر یک نشان دهنده یک نقطه انعطاف پذیری برای یک کسب و کار کوچک است که ممکن است نیازهای وبینار خود را کمتر یا بیش از حد برآورد کرده باشند. آخرین چیزی که آنها می خواهند این است که بودجه محدود خود را افزایش دهند تا برای مکان های وبینار که استفاده نمی کنند بپردازند. در همین راستا، برای کسب‌وکارهای کوچک ضروری است که فروشندگانی را پیدا کنند که شرایط قرارداد انعطاف‌پذیری را به نام «زمین و گسترش» ارائه می‌دهند – که امکان تعدیل برنامه‌ها را بدون تحمیل هزینه‌های اضافی یا نیاز به انجام یک بازه زمانی دلخواه فراهم می‌کند.

فروشندگانی که زیر ۱۰۰ نفر را پیشنهاد می کنند طرح ها نیز برای مشاغل کوچک بسیار مطلوب هستند. بله، افزایش حضور در یک وبینار کاملاً یک کودتا است، اما تکامل بیشتر از اندازه است. (در غیر این صورت، ما در باغ های زیردریایی اربابان برتر نهنگ آبی خود زحمت می کشیدیم.) یک وبینار موفق ممکن است الهام بخش مجموعه ای از رویدادهای مجازی کوچک برای مدیران C-suite باشد، یا اعضای تیم ممکن است الهام گرفته شوند تا خودشان را اجرا کنند. مهمتر از همه، رویدادهای مجازی موفق اغلب تلاش می کنند تا رویدادهای حضوری موفق باشند، شاید با یک جزء یا مکمل مجازی متوسط. اندازه‌های طرح انعطاف‌پذیر در هر دو جهت به کسب‌وکارهای کوچک این امکان را می‌دهد که خلاقانه فکر کنند بدون اینکه مالیاتی برای آن دریافت کنند.

شرکت کنندگان را سرپا نگه دارید

علی رغم شیوع بیشتر در طول همه گیری، تماس ها و جلسات مجازی همچنان مانند یک جایگزین ضعیف به نظر می رسند. برای رویدادهای حضوری، همکاری یا مکالمه. با این حال، این گزینه همچنان ادامه دارد، زیرا کنفرانس ویدیویی ارزان و در دسترس باقی می‌ماند و به مردم امکان می‌دهد در رویدادهایی که ممکن است در غیر این صورت از آن صرفنظر کرده‌اند شرکت کنند. متأسفانه، این بدان معناست که کسب‌وکارهای کوچکی که وبینار برگزار می‌کنند باید با هرج و مرج در زندگی شرکت‌کنندگان خود دست و پنجه نرم کنند. کوچک کردن یک پنجره در مقابل ترک یک جلسه زنده در حال انجام بسیار آسان است.

به لطف به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، شرکت‌هایی که وبینارها را اجرا می‌کنند، مجموعه‌ای از ابزارهای تعامل را در اختیار دارند تا از برخی از مشکلات بالا جلوگیری کنند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به دنبال نرم‌افزار وبینار بگردند که تعامل را در لحظه امکان‌پذیر می‌سازد. گزینه‌های فعلی عبارتند از نظرسنجی، واکنش‌ها، ارسال فوری برای اشتراک‌گذاری صفحه، و توانایی جمع‌آوری سؤالات برای عقب و جلو کردن هیجان‌انگیز.

در واقع، مشاغل کوچک ممکن است بخواهند به سازگاری مجازی متمایل شوند. فرمت کنید و به شرکت کنندگان اجازه دهید برخی از دستور کارها را در همان لحظه تنظیم کنند یا فرصت های کافی برای ارتباط با مدیران اجرایی (که احتمال شرکت در این نوع رویدادها نیز بیشتر است) در اختیار آنها قرار دهند. به شرکت‌کنندگان آژانس پیشنهاد دهید، و آنها به صفحه‌نمایش خود می‌چسبند.

اول از همه به حریم خصوصی احترام بگذارید

یک وبینار موفق می تواند برای شهرت یک کسب و کار کوچک مفید باشد، اما یک مشکل امنیتی واحد می تواند این حسن نیت را از بین ببرد. مفهوم “بمب افکن های زوم” حقیقت بزرگتری را بیان می کند: شرکت کنندگان برای محافظت از اطلاعات شخصی که ارائه کرده اند، از جمله هر چیزی که در طول ارائه گفته می شود، اعتماد زیادی به کسب و کار کوچک دارند.

نرم افزار مدرن وبینار مجهز به محافظت در برابر مزاحمت های مدرن است. مطمئناً، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند یک فروشنده بالقوه را بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که کلمات اختصاری بسیار مهم را ارائه می‌کنند – مطابق با GDPR، SO/IEC 27001 (انطباق‌های بین‌المللی)، و غیره – اما آنها باید فراتر از ویژگی‌ها نگاه کنند و توجه کنند که فروشنده چگونه با مرکز داده خود رفتار می‌کند. . همانطور که فضای SaaS رشد کرده است، فروشندگان از چند روش مختلف برای میزبانی داده استفاده کرده اند. گاهی اوقات، در ابر زندگی می کند. در مواقع دیگر، کار به شخص ثالثی که داده ها را برای تعداد مناسبی از مشتریان نگهداری می کند، برون سپاری می شود. هیچ یک از این سناریوها اعتماد به نفس زیادی ایجاد نمی کند، به خصوص اگر شرکت کنندگان در وبینار مجبور به دانلود نرم افزار جدید برای شرکت در آن باشند.

در عوض، به خاطر ارائه قوی ترین محافظت، کسب و کارهای کوچک باید فروشندگانی را پیدا کنند که مراکز داده خودشان را میزبانی کنند. برای مثال Zoho را در نظر بگیرید. این شرکت میزبان مراکز داده در سرتاسر جهان است و از انطباق در سراسر مناطق و عملکرد در یک سیستم بسته که می‌توان آنی را نظارت و رفع کرد، اطمینان حاصل می‌کند، و این امکان را از بین می‌برد که یک تهدید جدید قبل از به‌روزرسانی رخ دهد. علاوه بر این، ضبط‌ها و رونویسی‌های جلسات برای حفظ حریم خصوصی بیشتر از چشم فروشنده محافظت می‌شوند.

کسب و کارهای کوچک اگر می خواهند در زمینه شلوغی که برای مشکلات آماده شده است، برجسته شوند، باید بر خلاف بالاترین استانداردهای حفظ حریم خصوصی عمل کنند.

آماده راه اندازی

فروشنده نرم افزار مناسب نه تنها به کسب و کارهای کوچک امکان می دهد تا به راحتی وارد بازی وبینار شوند، بلکه می توانند قبل و بعد از پایان وبینار پشتیبانی ارائه دهند. نرم‌افزار جدید می‌تواند پست‌های رسانه‌های اجتماعی و قطع کردن ویدیوها را برای قرار دادن بالقوه در YouTube خودکار کند. متاسفانه چیزی که نمی تواند به SMB ها کمک کند این است که در طول خود وبینار چه باید گفت. برای این کار، کسب‌وکارهای کوچک به تنهایی کار می‌کنند، اگرچه عملکرد نرم‌افزار مناسب و شرایط قرارداد پس از آماده شدن آماده می‌شوند.


بیشتر در : نرم‌افزار و برنامه‌ها، Zoho Corporation
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی