خبر

پیگیری راهکارهای تحقق رشد تولید و شعار سال

پیگیری راهکارهای تحقق رشد تولید و شعار سال

به گزارش بازار، علی رسولیان در جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت که با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارتخانه و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد، راهکارهای رشد تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور و تحقق شعار سال را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

وی، همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد سازمان در حوزه‌های مختلف، آمادگی و عزم جدی این سازمان را برای تحقق شعار سال و رشد تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حمایت دولت و وزارت صمت اعلام کرد.

ارایه آخرین عملکرد پروژه احیاء و بازفعالسازی واحدهای راکد تولیدی از دیگر محورهای این نشست بوده است.

در این نشست همچنین مسایل مرتبط با دستورالعمل واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه همچنین برنامه‌های سال ١٤٠٢ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مورد بررسی قرار گرفت و نقطه نظرات و دستورات وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با نحوه فعالیت و برنامه‌های سازمان در سال ١٤٠٢ ارایه شد.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۸۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی و ۶ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره‌برداری، ۸۶ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۷ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۵۰ هزار و ۳۷۳ واحد صنعتی و چهار هزار و ۲۶۰ واحد کارگاهی تکمیل شده، زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و ۱۲ هزار و ۴۹۳ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی