عمومی

تیلور سویفت در یک سخنرانی 20 دقیقه ای شروع به کار توضیح داد حقیقت اساسی که همه باید بشنوند

تیلور سویفت در یک سخنرانی ۲۰ دقیقه ای شروع به کار توضیح داد
حقیقت اساسی که همه باید بشنوند

تیلور سوئیفت تحسین‌های زیادی کسب کرده است. او دوازده جایزه گرمی، یک جایزه Primetime Emmy، و یک چند صد جایزه دارد که من هرگز حتی شنیده شده است. او همچنین توانست دو آلبوم کامل در نیمه دوم ۲۰۲۰٫ ۲۰۲۰ را به خاطر دارید، درست است؟ می‌دانید، سالی که پیدا کردن فروشگاهی با دستمال توالت در انبار یک موفقیت بود.

روز چهارشنبه، او یک مورد دیگر اضافه کرد. دانشگاه نیویورک به او دکترای افتخاری اعطا کرد. در مراسم آغاز به کار، سوئیفت یک سخنرانی ۲۰ دقیقه ای به کلاس فارغ التحصیلی ارائه کرد و در طی آن آنچه را که «هک زندگی» نامید به اشتراک گذاشت.

مجله بیلبورد نمونه کل سخنرانی، و قطعا ارزش خواندن را دارد. سخنرانی‌های آغازین – به‌ویژه سخنرانی‌هایی که مهمانان مشهور ارائه می‌کنند – اغلب کسل‌کننده و مملو از رکیک و توصیه‌های کلیشه‌ای در مورد چگونگی تغییر جهان توسط این گروه از فارغ‌التحصیلان است. از سوی دیگر، سوئیفت به اندازه هر فرد دیگری با کلمات استعداد دارد و از آنها به گونه ای استفاده می کند که تقریباً با همه قابل ارتباط باشد.

به همین دلیل است که حتی اگر وقت ندارید کل مطلب را بخوانید، این بخش را از دست ندهید، درست است آنجا در وسط:  

بزرگسالی جوان شدم در حالی که به من این پیام داده می شد که اگر من هیچ اشتباهی مرتکب نشد، همه بچه های آمریکا بزرگ خواهند شد تا فرشته های کاملی شوند. با این حال، اگر من می لغزیدم، کل زمین از محور خود می افتاد و این کاملاً تقصیر من بود و من برای همیشه و همیشه به زندان ستاره های پاپ خواهم رفت. همه اینها حول محور این ایده بود که اشتباهات برابر با شکست و در نهایت از دست دادن هر گونه شانسی برای داشتن یک زندگی شاد یا با ارزش است.

این تجربه من نبوده است. تجربه من این بوده است که اشتباهات من به بهترین چیزها در زندگی من منجر شد.

باید یک ثانیه مکث کنیم. زیرا بسیاری از ما نمی‌دانیم فشار برای کسی که تقریباً تمام عمرش را با آن نوع مواجهه عمومی که سویفت داشته است، چگونه باید باشد. او در سخنرانی خود در مورد انواع شرایطی صحبت کرد که باعث می شود هر کسی بخواهد تسلیم شود. او در مورد ناامیدی، تنهایی و هزینه اشتباه گفت.

مسئله این است که اگر واقعا صادق باشیم، می توانیم ارتباط برقرار کنیم. منظورم این است که مطمئناً چیزهای زیادی در مورد ستاره موسیقی کانتری نوجوان بودن وجود دارد که برای بسیاری از ما کاملاً غیرقابل ربط است. اما، همه ما کارهای احمقانه ای انجام می دهیم. ما چیزها را به هم می ریزیم و می شکنیم. ما به مردم صدمه می زنیم، تصمیمات بد می گیریم، ریسک می کنیم و گاهی شکست می خوریم. یا، به نظر می رسد.

نکته سوئیفت این است که اشتباه مساوی با شکست نیست. و اگر این کار را می کنند، تنها به این دلیل است که ما به آنها اجازه می دهیم. از سوی دیگر، اشتباهات اغلب نحوه یادگیری ما برای موفقیت است. این است که چگونه مرز توانایی‌های خود را کشف می‌کنیم، و چگونه راه‌هایی برای پیشبرد بیشتر پیدا می‌کنیم.

کلید این است — و این مهم است — که سوئیفت انتخاب کرده است. دنبال کردن مسیر از اشتباهات خود به بهترین چیزها در زندگی شما یک انتخاب است.

این چیزی است که شما نیاز به شنیدن آن دارید. : کلید کمال نیست، این است که قدم بعدی برای شما باشد. و اگر یک قدم اشتباه بردارید – اگر پایتان را در جای اشتباهی بگذارید – آن را بردارید و قدم دیگری بردارید. و یکی دیگر.

در نهایت، راه خود را پیدا می کنید. در نهایت، ایده شما واقعی می شود. در نهایت، شما چیزی را می سازید و کار می کند.

اما، فقط در صورتی که از اشتباهات خود غافل نشوید. وقتی این اتفاق می‌افتد، دیگر به خودتان اعتماد نمی‌کنید که بدانید پایتان را کجا بگذارید، بنابراین به‌کلی قدم‌ها را بردارید. در عوض، از اشتباهات خود درس بگیرید – یا بهتر از آن، شخص دیگری را پیدا کنید که قبل از شما آنها را انجام داده است و مایل است به شما کمک کند. همانطور که سویفت گفت:

هر انتخابی که می‌کنید به انتخاب بعدی منجر می‌شود که به انتخاب بعدی منتهی می‌شود. ، و می دانم که گاهی اوقات تشخیص اینکه کدام مسیر را باید طی کرد سخت است. مواقعی در زندگی پیش می آید که باید از خود دفاع کنید. مواقعی که کار درست عقب نشینی و عذرخواهی است. زمان هایی که کار درست این است که بجنگیم، مواقعی که کار درست این است که بچرخند و بدوی. زمان هایی برای نگه داشتن تمام آنچه که دارید و زمان هایی برای رها کردن با لطف. گاهی اوقات کار درست این است که به نام پیشرفت و اصلاح، مکاتب فکری قدیمی را کنار بگذاریم. گاهی اوقات کار درست این است که به خرد کسانی که قبل از ما آمده اند گوش دهیم. چگونه می دانید که انتخاب درست در این لحظات حساس چیست؟ شما این کار را نخواهید کرد.

اشکالی ندارد. به احتمال زیاد، شما چند اشتباه مرتکب خواهید شد. و آن‌ها ممکن است بهترین بخش‌های زندگی شما شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی