عمومی

در سال جدید یک برند معتبر بسازید

در سال جدید یک برند معتبر بسازید

آغاز سال جدید همیشه بسیار با طراوت است. ۳۶۵ روز دیگر فرصت دارید تا دوباره با ارزش‌ها و اهداف شخصی و حرفه‌ای خود ارتباط برقرار کنید و راه‌های خلاقانه‌ای را برای گنجاندن آن ارزش‌ها و اهداف در تصمیم‌های کاری آینده خود کشف کنید. این فرصتی است برای بهبود برداشت مخاطبان از آنچه شرکت شما برای آن مطرح است – بالاخره برند شما داستانی است که مردم وقتی در اتاق نیستید تعریف می کنند.

پس از ترک چت چه پیامی را می‌خواهید باقی بماند؟

به همان اندازه که “اصالت” یک کلمه کلیدی است، این معیاری است که شرکت شما برای برنده شدن در هر تعاملی باید از آن عبور کند. اصالت برند به طور فزاینده ای به یک عامل تعیین کننده برای تعامل یا عدم مشارکت با یک برند تبدیل شده است. یافتن یک محصول یا خدمات با کیفیت در سال جدید کافی نخواهد بود. خریداران اکنون به دنبال تجربیات واقعی و شفاف هستند – چیزی که باعث می شود احساس خوبی در مورد برندهایی که انتخاب می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند، داشته باشند.

در حالی که وارد سال ۲۰۲۳ می شویم، در اینجا چند نمونه از روش هایی وجود دارد که می توانید اعتبار را به برند خود بیاورید.

درباره داستان های خود واقعی باشید.

داستان سرایی برند واقعا آینده است. از بازاریابی نه تنها مشتریان بالقوه و مشتریان می توانند به آنچه که دیگران از سر گذرانده اند احترام بگذارند، بلکه بیشتر آنها می توانند به آنها نیز ارتباط برقرار کنند. یک داستان معتبر برند در مورد معنای پشت کسب و کار شما، چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو هستید و چگونگی غلبه بر آنها به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید و اعتماد و شهرت خود را بهبود بخشید.

قبل از اینکه دانا پرات مالکیت  را در دست بگیرد NBPure، یک شرکت شکست خورده، با رهبری خود به عنوان مدیر عامل، به تجارت جهانی مکمل های چند میلیون دلاری تبدیل شد، او چیز زیادی در مورد تغذیه مناسب نمی دانست، زیرا در یک شهر کوچک تگزاس بزرگ شد. در واقع، او در کودکی اضافه وزن داشت و اغلب توسط همسالانش شرمنده و مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. تا زمانی که پرات در سال اول تحصیلاتش در کالج بود، علاقه مند به تغییر اوضاع شد و می خواست بهتر بفهمد که چگونه تغذیه بر سلامتی تأثیر می گذارد. این علاقه در زندگی او، زندگی خانواده‌اش و کسب‌وکاری که اکنون مالک و اداره می‌کند ریشه دوانده است. در سال ۲۰۱۹، برای ادامه ماموریت خود در بهبود سلامتی، پرات یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت The Candidly، یک سلامتی شد. نام تجاری برای ایجاد محتوا برای زنان بالای ۳۵ سال که خواهان راه حل های عملی برای زندگی خود هستند.

جسارت و عزم پرات برای از بین بردن کامل یک شرکت ابهام نسبت به یک تجارت مشهور بین المللی توسط اشتیاق برای بهبود زندگی دیگران، همانطور که او از طریق رویکرد طبیعی خود به سلامت و تندرستی انجام داد، تقویت شد. در حالی که بیشتر شرکت ها هنوز از پرکننده ها و مواد مصنوعی غیر ضروری استفاده می کنند، پرات وظیفه خود را خالص نگه داشتن محصولات خود قرار داده است. او تصمیم گرفت فقط از مواد ۱۰۰٪ کاملاً طبیعی و غیر GMO متفکرانه استفاده کند که خودش کمک کرده است.

مصرف‌کنندگان به داستان‌های بازتر و صادقانه‌تر در مورد اینکه چرا کاری را انجام می‌دهید – و به آنها نگاهی پشت صحنه می‌دهند، اهمیت می‌دهند. باعث می شود آنها احساس کنند بخشی از ماموریت شما هستند. مشتریانی که به برند شما اعتماد دارند، بیشتر با شما تجارت می کنند و شما را به دیگران توصیه می کنند.

متخصص مورد نیاز افراد باشید.

بخش بزرگی از اصالت آسیب‌پذیری و صداقت است – گفتن حقیقت شما. هیچ کس بهتر از شما در مورد تجربیات زندگی شما متخصص نیست و برخی از مردم باید این پیام را بشنوند. تبدیل نام تجاری خود به چیزی که نیست یا ارائه پیامی که به آن اعتقاد ندارید آسیبی به مخاطبان و برند شما است. داستان شما ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که کسی برای خرید از برند شما یا ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز به شنیدن دارد.

مارسی هاپکینز، مجری تلویزیونی برنده جایزه، خالق و تهیه کننده اجرایی با مارسی بیدار شوید، دارای بینش، خرد، و دانش عملی در مورد موضوعاتی است که در مورد آنها بحث می کند. مارسی مادر دو فرزند، نیکوکار، نویسنده، بازمانده سوء استفاده جنسی، شش سال هوشیار است و به یک متخصص شناخته شده بهبودی تبدیل شده است. گفتگوهای صریح او با قهوه شامل مسائل مختلفی مانند سلامت روان، خشونت خانگی، طلاق، ضربه روحی، تأثیر اجتماعی، سلامتی و موارد دیگر است.

او می‌تواند صحبت‌هایش را پیش ببرد و دیگران را از تجربیات خود الهام بخشد و آموزش دهد تا بینندگان بتوانند شادترین و رضایت‌بخش‌ترین زندگی خود را داشته باشند. او معتقد است که کارآفرینان باید در کنار کسانی باشند که از آنها حمایت می کنند و آنها را بالا می برند. اگر فردی در زندگی شما انرژی منفی به ارمغان بیاورد، این بر عملکرد شما در تمام جنبه های زندگی شما تأثیر می گذارد.

در حالی که ممکن است نام تجاری شما اینطور نباشد. بر تجربیات شخصی خود تمرکز کنید، همچنان می توانید از آن تجربیات به عنوان بخشی از داستان برند خود استفاده کنید. سوابق شما و چیزهایی که شما را وادار به راه اندازی یک کسب و کار کرده است، کلیدی برای نشان دادن تخصص شما در صنعت و در عین حال ارتباط با خریداران بالقوه شما است.

اصالت چیزی است که برند شما نمی تواند جعل کند. سعی نکنید یکی را به سمت مردم بکشانید. دانا و مارسی هر دو ارتباطات شخصی عمیقی با ماموریت کسب و کار خود دارند که به آنها امکان می دهد برندهای تاثیرگذار و موقعیت های قدرتمندی در بازار داشته باشند. برندهای آن‌ها به لطف داستان‌های بنیان‌گذار شخصی و تمایل به کمک به دیگران برای زندگی واقعی‌تر به‌طور تصاعدی رشد کرده‌اند. از تجربیات خود و تیمتان الهام بگیرید تا مطمئن شوید که نام تجاری شما با ارزش ها و اهداف شما برای سال جدید مطابقت دارد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی