عمومی

10 نشانه که کسب و کار شما از فروشنده SaaS خود پیشی گرفته است

۱۰ نشانه که کسب و کار شما از فروشنده SaaS خود پیشی گرفته است

با رشد کسب و کار شما، مهم است که مرتباً ارزیابی کنید که آیا software-as-a-service (SaaS) نیازهای شما را برآورده می کند. برخی از عواملی که می‌توانید به‌طور دوره‌ای ارزیابی کنید این است که آیا فروشنده می‌تواند با کسب‌وکار شما مقیاس‌پذیری کند، ویژگی‌های لازم را ارائه دهد و سطح پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد – و اگر پاسخ «نه» است، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به کسب‌وکار جدید بروید. ارائه دهنده.

برای کمک به شما در درک اینکه آیا از فروشنده SaaS فعلی خود پیشی گرفته اید، پانلی از اعضای شورای کارآفرینان جوان (YEC) به این سوال پاسخ دادند:

“یک نشانه که می تواند به شما کمک کند تعیین کنید آیا کسب و کار شما از یک فروشنده SaaS خاصی پیشی گرفته است یا خیر چیست، و پس از تصمیم گیری چه کاری باید انجام دهید؟”

svg%3E - 10 نشانه که کسب و کار شما از فروشنده SaaS خود پیشی گرفته است

این چیزی است که اعضای انجمن YEC باید بگویند.



۱٫ نرم افزار دیگر نیازهای کسب و کار شما را برآورده نمی کند

“بررسی کنید که آیا نرم افزار و خدمات نیازهای فعلی شما را برآورده می کنند و می توانند با رشد شما مقیاس شوند. . اگر از آنها پیشی گرفته اید، درباره فروشندگان جدید تحقیق کنید، ویژگی ها و قیمت ها را مقایسه کنید و برای به حداقل رساندن اختلالات، یک انتقال آرام برنامه ریزی کنید. برای کل هزینه مالکیت بیشتر دقت کنید – این فقط قیمت بلیط نیست. پیاده سازی، انتقال داده ها، حقوقی و آموزشی و سایر هزینه های مرتبط با سوئیچ را اضافه کنید. ~ Devesh Dwivedi، Devesh Dwivedi

۲٫ تنوع خدمات ضروری می شود

“هنگام شروع، شما فقط به نرم افزارهای اساسی مانند Excel برای مدیریت عملیات روزانه و تعداد کمی نیاز دارید. از مشتریان با این حال، مشتریان بیشتر فرصت های متنوع سازی خدمات را افزایش می دهند. این اغلب به معنای نیاز به ویژگی های بیشتر در نرم افزارهای تجاری است. نرم افزارهای تخصصی و با ارزشی را که با استراتژی های صرفه جویی در هزینه همراه هستند، در نظر بگیرید. ~ تونیکا بروس، Lead Nicely, Inc.

۳٫ هزینه ها بیشتر از مزایا هستند

“یکی از راه های تشخیص اینکه آیا کسب و کار شما از یک فروشنده SaaS خاص پیشی گرفته است، تجزیه و تحلیل استفاده و بازگشت سرمایه است. . اگر فروشنده دیگر نیازهای شما را برآورده نمی کند یا هزینه ها بیشتر از مزایای آن است، وقت آن است که برای یک تناسب بهتر خرید کنید. هنگامی که این تصمیم را گرفتید، گزینه‌های دیگر را بررسی کنید و برای یک انتقال آرام برنامه‌ای تهیه کنید.» ~ ابهیجیت کالدیت، پوسته وردپرس Astra

۴٫ ناکارآمدی ها شروع به توسعه می کنند

“یکی از دائمی ترین مسائلی که شرکت ها با آن مواجه هستند یکپارچه سازی با برنامه های SaaS خود است. با وجود برنامه‌های مختلف SaaS در بازار، یافتن راه‌حل‌هایی که به طور یکپارچه با هم کار می‌کنند برای کسب‌وکارها دشوار است. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای اتصال ابزارها و پلتفرم‌های مختلف خود هستند که منجر به ناکارآمدی و کاهش بهره‌وری می‌شود.» ~ کلی ریچاردسون، Infobrandz

۵٫ شما مکرراً با یک فروشنده با مشکل مواجه هستید

“ما اخیراً با یکی از فروشندگان خود تغییری ایجاد کردیم. این تصمیم به دلیل نشت داده های بزرگی بود که بر بسیاری از مشاغل و افراد تأثیر گذاشت و این اولین بار نبود. خوشبختانه، جایگزین های زیادی وجود داشت و ما تغییر کردیم. اگر بارها و بارها با یک فروشنده با مشکل مواجه می شوید، باید آن را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که وقت آن رسیده است که تحقیق کنید و به یک فروشنده جدید بروید. ~ سید بلخی، WPBeginner

۶٫ راه حل های دیگر مزایای بهتری ارائه می دهند

“یکی از بهترین راه ها برای تصمیم گیری آگاهانه در اینجا مقایسه راه حل فعلی با سایر جایگزین ها است. آنجا. اگر راه‌حل‌های دیگر قابلیت‌های بهتری نسبت به راه‌حلی که در حال حاضر پشته فناوری شما را شامل می‌شود، ارائه می‌دهند، وقت آن رسیده است که جایگزینی در نظر بگیرید. هنگامی که تصمیم خود را گرفتید، کار بعدی که باید انجام دهید این است که گزینه های دیگر را با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهند سنجید. ~ استفانی ولز، فرم‌های قدرتمند

۷٫ فروشنده نوآور نیست

“بررسی کنید که آیا اضافه می کند ادغام یا ویژگی های محصول جدید بهترین فروشندگان SaaS به طور مداوم پلتفرم های خود را توسعه می دهند تا ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند. در برخی موارد، ممکن است بتوانید ابزار آنها را با سایر برنامه‌ها ادغام کنید یا بتوانید به ویژگی‌های جدیدی که منتشر می‌کنند، از جمله در مجوز موجود خود دسترسی داشته باشید. اگر آنها نوآوری نمی کنند، به احتمال زیاد رقبای آنها در عوض نوآوری می کنند. ~ فراس کیتنه، تشک Amerisleep

۸٫ مدل قیمت‌گذاری دیگر رضایت‌بخش نیست

“بررسی کنید که چگونه خدمات فروشنده به خوبی نیازهای تجاری شما را برآورده می‌کند. به عنوان مثال، اگر مدل قیمت گذاری فروشنده یا لیست ویژگی دیگر نیازهای فعلی شما را برآورده نمی کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به دنبال فروشندگان دیگر بگردید. هنگامی که این تصمیم را گرفتید، فهرستی از معیارها برای مقایسه فروشندگان بالقوه و یافتن بهترین مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید. ~ اندرو مونرو، AffiliateWP

۹٫ مشتریان بازخورد منفی می‌دهند

“آیا بازخوردی از مشتریان دریافت می‌کنید که فرآیندهای شما مربوط به نرم‌افزار یا نرم‌افزار مشتق شده است؟ این یک راه آسان برای دانستن اینکه زمان حرکت فرا رسیده است. همچنین، با فروشندگان خود در نقشه راه ارتباط برقرار کنید که ممکن است وجود داشته باشد یا نباشد تا این نگرانی های مشتری را حل کند. فروشندگان ممکن است در حال کار بر روی طرح های جدیدی برای حل مشکلات باشند.» ~ متیو کاپالا، الفبایی

۱۰٫ فروشنده خدمات کافی به مشتری ارائه نمی دهد

“من معتقدم بهترین معیار ارزیابی خدمات مشتری است که دریافت می کنید. اگر خدمات مشتری کم است، ممکن است زمان تعویض فروشنده فرا رسیده باشد. وقتی متوجه شدم این مورد است، به دنبال فروشندگان دیگری می گردم که بتوانند پشتیبانی بهتری ارائه دهند. همچنین استانداردهای امنیتی، ویژگی‌ها، قیمت‌گذاری و کاربرپسند بودن آنها را بررسی می‌کنم. همه این عوامل در یافتن فروشنده SaaS مناسب برای کسب و کار من نقش دارند.” ~ بلر ویلیامز، MemberPress

تصویر: Envato Elements< /em>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی