عمومی

محاسبات فضایی: چیست و چگونه بر شما تأثیر می گذارد کار؟

محاسبات فضایی: چیست و چگونه بر شما تأثیر می گذارد
کار؟

متخصصان فناوری نمایش Lumus اخیراً با آژانس طراحی Nowsourcecing ایجاد یک اینفوگرافیک محاسباتی فضایی با داده ها داده ها بینش جالبی را در مورد اینکه چگونه محاسبات فضایی قرار است بر محیط کار تأثیر بگذارد، ارائه می دهد.

svg%3E - محاسبات فضایی: چیست و چگونه بر شما تأثیر می گذارد
کار؟

نرخ رشد محاسبات فضایی

به راحتی می توان فهمید که چرا کارشناسان انقلابی را در شیوه های کاری پیش بینی می کنند، با داده های Lumus نشان می دهد که صنعت AR و VR کسب و کار به مصرف کننده در چهار سال گذشته ۶۷ درصد رشد کرده است.

این صنعت قبلاً در سال ۲۰۲۳ ۳۱٫۱۲ میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۷ به ارزش ۵۲٫۰۵ میلیارد دلار برسید.

AR، VR یا مختلط واقعیت؟

فناوری AR شامل انواع دستگاه های نزدیک به چشم است که مانند عینک برای قرار دادن اطلاعات متنی بر دید کاربر از دنیای واقعی استفاده می شود. برخی از دستگاه‌ها به‌صورت بی‌سیم به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شوند، در حالی که برخی دیگر کاربران را قادر می‌سازند تا عملکرد AR را با نسخه بینایی خود بدون درج ترکیب کنند.< /p>

فناوری VR شامل محیط‌های دیجیتالی کاملاً فراگیر با اجزای تعاملی است که پتانسیل زیادی برای اهداف آموزشی و آموزشی دارد.

سپس واقعیت ترکیبی وجود دارد، که در آن عناصر دیجیتال بر روی واقعیت قرار می گیرند و همچنین می توان با آنها تعامل کرد. این فناوری در حال حاضر مانند عینک های اسکی بزرگی به نظر می رسد که روی چشم ها استفاده می شود، اما به تدریج کوچکتر می شود.

پیامدهای محاسبات فضایی در محل کار

محاسبات فضایی کارگران را قادر می سازد. برای انجام تماس های تجاری هولوگرافیک از هر مکانی، با مکالمات هولوگرافیک در راه در آینده نزدیک. کارگران کارخانه همچنین می‌توانند از واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی برای ساخت پروژه‌ها استفاده کنند، در حالی که کارکنان اداری می‌توانند بدون نمایشگر یا صفحه‌کلید در اسناد تایپ کنند، پیامک ارسال کنند و در اسناد همکاری کنند.

این پیامدها کار از راه دور را بسیار دور می‌سازد. مشارکتی تر و کارآمدتر است، در حالی که کار در محل کارآمدتر و سازنده تر خواهد شد.

svg%3E - محاسبات فضایی: چیست و چگونه بر شما تأثیر می گذارد
کار؟

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی