عمومی

اپل به خاطر بدترین چیزی که در مورد آن وجود دارد مورد انتقاد قرار می گیرد آیفون — توسط گوگل

اپل به خاطر بدترین چیزی که در مورد آن وجود دارد مورد انتقاد قرار می گیرد
آیفون — توسط گوگل

جنجال حباب های آبی و سبز واقعی است. اگر نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم، احتمالاً از آیفون استفاده نمی کنید — یا برای پیام های متنی برای هر کس دیگری که این کار را انجام می دهد ارسال کند. از آیفون استفاده نکنید اگر این کار را کردید، پیام‌های آنها در حباب‌های سبز کوچک، نشانه‌ای از این که حتی اگر از برنامه پیام‌ها استفاده می‌کنید، بسیاری از ویژگی‌هایی که هنگام ارسال iMessages به کاربر دیگری از iPhone دریافت می‌کنید، در دسترس نیستند.

درباره وضعیت کل حباب سبز، از جمله ادعاهایی مبنی بر استفاده اپل از حباب های سبز به منظور پرچم گذاری غیر کاربران آیفون به عنوان شرکای درجه دوم پیام رسانی در پلتفرم آن. اگر مضحک به نظر می رسد، در نظر بگیرید که این ننگ واقعی است.

بیشتر به این دلیل است که ارسال پیام از آیفون به هر دستگاه دیگری تجربه بسیار بدی است. پیام های شما به جای استفاده از پروتکل رمزگذاری شده اپل که iMessage نامیده می شود، به عنوان پیام های متنی اصلی ارسال و دریافت می شوند. می دانم، گیج کننده است – iMessage سرویس است، و Messages برنامه ای است که در آن پیام ارسال می کنید، هم متنی و هم iMessages.

وقتی در برنامه پیام‌ها پیام‌هایی ارسال می‌کنید که iMessages نیستند، بسیاری از ویژگی‌هایی که ممکن است از آن‌ها استفاده کنید، اینگونه نیستند. پشتیبانی می شود – یا حداقل، به خوبی پشتیبانی نمی شود. اگر فردی در گروه اندروید باشد، نمی‌توانید در رشته‌ها پاسخ دهید. شما نمی توانید فردی را به یک گروه اضافه کنید. روی Backs ضربه بزنید – قابلیتی که به شما امکان می‌دهد پیامی را “پسند” یا “قلب” کنید – هنوز هم درست کار نمی‌کند. آنها بهتر شده اند اما فقط به این دلیل که Google تلاش کرده است تجربه را بهبود بخشد – نه اپل.

نکته این است که ارسال پیام به فردی با حباب های سبز فقط یک تجربه کلی ضعیف است. با توجه به اینکه ارسال پیامک به طور کلی کاری است که اکثر کاربران آیفون چند ده یا صد بار در روز انجام می دهند، این یک مشکل بزرگ است.

به گفته گوگل، جایگزین، RCS است که مخفف عبارت Rich Communications Services است. این قرار است جانشین پروتکل قدیمی SMS باشد که امکان ارسال پیامک را در سال ۱۹۹۲ فراهم کرد. 

مشکل — دوباره به گفته گوگل – این است که اپل خوب بازی نمی کند و از RCS استفاده نمی کند، در نتیجه همه ما را مجبور می کند تا با تجربه پیام رسانی بسیار بدتری زندگی کنیم. این شرکت حتی یک وب‌سایت ایجاد کرد تا مردم را تشویق کند که «یک پیام به اپل بفرستند» تا «تعمیر پیامک» را انجام دهند.

- اپل به خاطر بدترین چیزی که در مورد آن وجود دارد مورد انتقاد قرار می گیرد
آیفون — توسط گوگل

“این در مورد رنگ حباب ها نیست.” “این ویدیوهای تار، گپ‌های گروهی شکسته، دریافت‌های خواندنی از دست رفته و نشانگرهای تایپ، عدم ارسال پیامک از طریق Wi-Fi و موارد دیگر است. اینها مشکلات وجود دارد زیرا اپل از پذیرش استانداردهای مدرن پیامک زمانی که افراد دارای آیفون و تلفن های اندرویدی به یکدیگر پیام می دهند، امتناع می ورزد.”

به جز، و این مهم است، اگر فقط برای افرادی که دارای آیفون هستند پیام ارسال کنید، واقعا بدتر نیست. اگر هر کسی که برای آنها پیامک ارسال می کنید از iMessage استفاده می کند، همه چیز عالی است.

البته، در دنیای واقعی، موارد کمی وجود دارد. بیش از ۱٫۵ میلیارد دستگاه iOS و چیزی در حدود ۳ میلیارد دستگاه اندرویدی. این به این معنی است که شما در نهایت مجبور خواهید بود پیامی را به یک همکار، یا دوست یا یکی از اعضای خانواده تصادفی ارسال کنید که ارزان‌ترین گوشی هوشمندی را که می‌توانستند در فروشگاه Verizon خریداری کنند.

وقتی این اتفاق بیفتد، تجربه واقعاً وحشتناک است.

اگرچه، اکنون که از Verizon نام بردیم، جالب است که گوگل به بزرگترین شرکت مخابراتی بی سیم کشور اشاره ای نمی کند. Verizon دقیقاً از RCS حمایت نمی کرد – هیچ یک از اپراتورهای اصلی این کار را نکردند. گوگل اساساً ابتکار عمل را در دست گرفت. بیشتر کار می کرد، حتی سامسونگ اکنون از برنامه پیام‌های Google به عنوان گزینه پیش‌فرض استفاده می‌کند.

البته، iMessage فقط تجربه بهتری برای کاربران آیفون نیست. همچنین برای اپل بهتر است – همانطور که این شرکت قبلاً اذعان کرده است – قفل کردن ایجاد می کند. والدین پول بیشتری را صرف خرید یک آیفون برای دانش آموز دبیرستانی خود می کنند زیرا می خواهند آنها iMessage داشته باشند. اگر پیام‌های متنی آنها در حباب‌های سبز نشان داده شود، دوستان احساس فشار همسالان می‌کنند. حتی داستان هایی وجود دارد که نشان می دهد افراد عمداً از چت های گروهی کنار گذاشته می شوند زیرا از آیفون استفاده نمی کنند.

همه این فشارها. یک دلیل واقعی مردم برای خرید آیفون است، به این معنی که انگیزه اپل تغییر نیست، بلکه این است که مردم را به خرید آیفون ادامه دهد. اپل می‌تواند کاملاً مشکلاتی را که در پیام‌ها اشتباه است برطرف کند، اما این امر مستلزم کنار گذاشتن برخی از مزایای رقابتی آن است.

در اینجا نکته: RCS اساساً شامل همه بهترین ویژگی‌های سرویس iMessage می‌شود – با این استثنا که رمزگذاری سرتاسر نیست. با این حال، به طور قابل توجهی بهتر از پیامک است، با این مزیت اضافه که نسبت به برنامه پیام‌رسانی خاصی که استفاده می‌کنید نیز بدبین است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی