عمومی

9 ایده برتر محتوای فصل تعطیلات

۹ ایده برتر محتوای فصل تعطیلات

به دنبال ایده های محتوای فصل تعطیلات هستید؟ برای آماده شدن برای فصل تعطیلات، موجودی خود را با محصولات نسخه محدود تکمیل می کنید و خبرنامه ها و کمپین های متناسب ایجاد می کنید. اما در مورد بازاریابی محتوا چطور؟

تعطیلات زمان ایده آلی برای ایجاد مقالات جذاب پیرامون فصل است. خریداران مشتاق مصرف این نوع محتوا هستند و انتظار دارند آن را به طور برجسته در وب سایت های خرده فروشان مشاهده کنند.

۹ ایده های محتوای فصل تعطیلات

با شروع زودهنگام استراتژی محتوای تعطیلات خود از رقبا پیشی بگیرید. از این ایده ها برای آماده شدن امروز استفاده کنید!

svg%3E - 9 ایده برتر محتوای فصل تعطیلات

پست های خلاصه

سال رو به پایان است. با به اشتراک گذاشتن خلاصه ای از بهترین عملکرد خود تا به امروز آن را به یاد داشته باشید. این زمان برای برجسته کردن اخبار خاص، اشاره‌ها یا دستاوردهای دیگر است.

به عنوان مثال، اگر برند شما توسط یک فرد مشهور یا شما پوشیده شده است. در یک مجله مهم برجسته شدند، آن را برای فصل تعطیلات برجسته کنید. در شلوغ ترین فصل خرید سال به الهام بخشیدن به تبدیل و رشد حضور برند شما کمک می کند.

<به طور معمول، این نوع محتوا به صورت فهرستی شکل می گیرد که در آن هر نقطه به یک مقاله اشاره می کند. هنگامی که محتوای خود را آماده کردید، تصاویر را برای نشان دادن هر نکته اضافه کنید. فهرست‌های کوتاه می‌توانند به ایجاد ترافیک وب‌سایت خوب با نرخ پرش پایین کمک کنند، که برای هر فروشگاه آنلاینی برد-برد است.

یک نوع مقاله خلاصه دیگر که باید امتحان کنید، کمپینی است که محصولات برتر سال را برجسته می‌کند. آن را به عنوان «پرفروش‌ترین محصولات سال» در نظر بگیرید.

این فهرست می‌تواند به بازدیدکنندگان جدید کمک کند تا درباره محصولات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و زمینه را برای محبوب‌ترین اقلام در فروشگاه شما فراهم کند. آن را با محتوای تولید شده توسط کاربر که به مشتریان نشان می دهد در حال تعامل با محصولات برای کوتاه کردن مسیر خرید هستند، آن را بهینه کنید.

داستان های تعطیلات پشت صحنه

تعطیلات فقط برای مصرف کنندگان خاص نیست. ، اما برای مشاغل نیز. نگاهی اجمالی به نحوه آماده سازی تیم خود برای فصل تعطیلات به اشتراک بگذارید. شاید ساخت یک محصول خاص یا دکوراسیون فروشگاه شما باشد. این نوع محتوا به مشتریان اجازه می‌دهد تا در سطح شخصی‌تری با برند شما ارتباط برقرار کنند.

به‌عنوان مثال، اگر محصول ویژه‌ای در نسخه تعطیلات دارید، داستان‌ها یا ویدیوهایی از نحوه مفهوم‌سازی آن، چالش‌های پیش‌رو را به اشتراک بگذارید، و شادی زمانی که در نهایت ساخته شد. این کار آن محصول را برای مشتریان شما خاص تر می کند و آنها ممکن است بخواهند با خرید آن بخشی از آن داستان باشند.

به طور مشابه، ویدیوها یا تصاویری از تیم شما در حال جشن گرفتن تعطیلات، شاید یک جشن کریسمس کوچک ، یا بسته بندی هدایایی برای مصرف کنندگان می تواند به اشتراک گذاشته شود. این داستان‌ها نام تجاری شما را قابل ربط می‌کنند و اعتماد و وفاداری را در بین مصرف‌کنندگان القا می‌کنند.

این داستان‌ها را به گونه‌ای گسترش دهید که نکات برجسته کارمندان را نیز شامل شود، و نشان دهید که تیم شما چگونه به روحیه تعطیلات کمک می‌کند. سنت های مورد علاقه خود در تعطیلات یا نحوه آماده سازی آنها برای فصل را به اشتراک بگذارید. این امر به مشتریان کمک می‌کند تا با افرادی که در پشت نام تجاری قرار دارند، ارتباط برقرار کنند.

تعزیه‌های سال آینده

مشتریان خود را با نگاهی اجمالی به آنچه برای سال آینده در انتظارشان است، هیجان زده کنید. این شانس شما برای دریافت پیش فروش یا RSVP برای رویدادهای راه اندازی آینده است. مطمئن نیستید سال آینده چه محصولاتی را معرفی کنید؟ از این به عنوان فرصتی برای سنجش علاقه مشتریان خود به یک محصول خاص استفاده کنید.

لیستی از محصولاتی را که ممکن است برای سال ۲۰۱۹ در نظر دارید به آنها ارائه دهید و از آنها بخواهید که بازخوردشان را بگویند. این داده ها می توانند به شما کمک کنند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری داشته باشید و از هدر دادن پول برای مواردی که ممکن است در دراز مدت موفق نباشند جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید از طریق استوری‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک از نظرسنجی یا نظرسنجی استفاده کنید.

یک سری پست‌های تبلیغاتی یا ویدیوهایی ایجاد کنید که به آرامی آنچه را که در راه است آشکار کنید. این می تواند نگاهی گذرا به محصولات، خدمات جدید یا حتی تغییراتی در کسب و کار شما باشد. از عناصر تعاملی مانند نظرسنجی یا آزمون‌ها استفاده کنید تا مخاطبان خود را درگیر کنید و آنها را در مورد آینده هیجان‌زده کنید.

آزمون‌های تعطیلات تعاملی

مخاطبان خود را با محتوای سرگرم‌کننده و تعاملی مانند آزمون‌ها درگیر کنید. آنها می توانند در مورد کمک به آنها در تصمیم گیری برای خرید محصول، تعیین شخصیت تعطیلات خود، یا حتی یک چیز بی اهمیت در مورد فصل تعطیلات باشند.

به عنوان مثال، مسابقه ای با عنوان “کدام هدیه تعطیلات برای شما مناسب است؟” می تواند مشتریان شما را بر اساس پاسخ های آنها به سمت یک محصول راهنمایی کند. این روشی ظریف برای تبلیغ محصولات شما و در عین حال سرگرم نگه داشتن مخاطبان است.

آزمون‌ها نه تنها جذاب، بلکه قابل اشتراک‌گذاری نیز هستند. مردم دوست دارند نتایج خود را به اشتراک بگذارند، و این می تواند دید برند شما را در فصل تعطیلات افزایش دهد. و با داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی خود را بیشتر تنظیم کنید.

انواع آزمون‌ها را برای پوشش جنبه‌های مختلف تعطیلات ایجاد کنید. فصل به عنوان مثال، مسابقه ای ایجاد کنید که به مشتریان کمک کند هدیه مناسبی را بر اساس شخصیت گیرنده پیدا کنند، یا یک مسابقه سرگرم کننده در مورد سنت های تعطیلات در سراسر جهان.

راهنماهای هدیه تعطیلات

همه در تعطیلات به دنبال هدیه هستند، اما همه نمی دانند چه می خواهند خرید افراد مختلف زیادی در لیست هدایا وجود دارند که ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد! اعضای خانواده، دوستان، همکاران، شرکا، بچه ها وجود دارند و این لیست ادامه دارد! به مشتریان خود کمک کنید تا با ارائه یک راهنمای دقیق از آنچه برای هر فرد در لیست خود خرید کنند، کارآمدتر خرید کنند.

کلید ساخت راهنماهای هدیه مخصوصاً مفید است که آنها را تا حد امکان تقسیم بندی کنید. به عنوان مثال، می توان آن را بر اساس بودجه، نوع رابطه، علایق، سن و سرگرمی ها فیلتر کرد. بخش‌های دقیق بر اساس مشخصات مشتری و محصولات شما متفاوت خواهد بود.

اگر میانگین ارزش سفارش شما حدود ۵۰ دلار است، می‌تواند مکان خوبی برای استفاده به‌عنوان قیمت اولیه باشد و سپس مواردی با قیمت بالاتر را شامل شود یا اضافه کند. -روی محصولات برای افزایش میانگین ارزش سفارش (AOV).

برای مثال، ببینید goop چگونه راهنماهای هدیه متفاوتی را با توجه به شخصیت‌های خریدار مختلف ایجاد کرد:

svg%3E - 9 ایده برتر محتوای فصل تعطیلات

همراه با راهنماهای هدیه تقسیم‌بندی شده، راهنماهای تعاملی ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند محصولات را بر اساس معیارهای مختلف مانند قیمت، سن یا علایق فیلتر کنند. برای ارائه اطلاعات بیشتر و تشویق به خرید، نظرات ویدیویی یا نمایش‌های نمایشی محصول را در راهنما بگنجانید.

راهنماهای سبک تعطیلات

تعطیلات پر از جشن‌ها هستند. مهمانی هایی در محل کار، خانه، خانه دوستان، همسایه ها و غیره برگزار می شود. بهترین لباس برای هر یک از این مناسبت ها چیست؟ با ارائه یک راهنمای سبک در مورد لباس پوشیدن در هر نوع رویداد، به مشتریان خود کمک کنید تا آن را بفهمند.

لباس‌های کامل بسازید و همه محصولات را در یک راهنمای سبک ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر شلوار، پیراهن و لوازم جانبی می فروشید، می توانید با استفاده از انواع محصولات خود بر اساس مناسبت های مختلف لباس های متعددی را به نمایش بگذارید.

به این فکر کنید که کدام لباس برای یک گردهمایی خانوادگی مناسب تر است. به عنوان مثال، جشن تعطیلات اداری.

فراموش نکنید که به همه محصولات خود پیوند اضافه کنید تا خوانندگان بتوانند به راحتی از صفحات محصول شما بازدید کرده و محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند. مانند راهنمای هدایای تعطیلات، راهنما را تا حد امکان با تمرکز بر جمعیت‌شناسی مختلف تقسیم کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید راهنما را بین لباس‌های مردانه، زنانه و کودکان تقسیم کنید. در اینجا نحوه راه اندازی QVC l آمده است راهنمای سبک تعطیلات امسال:

svg%3E - 9 ایده برتر محتوای فصل تعطیلات

با اینفلوئنسرها یا افراد مشهور محلی برای نمایش این سبک‌های تعطیلات همکاری کنید. ایجاد ویدیوهای چالش برانگیز سبک یا لوک‌بوک‌ها با این همکاری‌ها می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند و تعامل را افزایش دهد.

محتوای تولید شده توسط کاربر

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به هر نوع محتوایی اشاره دارد که مستقیماً توسط برند ایجاد نشده باشد. این محتوا واقعاً در تأثیرگذاری بر مصرف‌کنندگان مؤثر است زیرا معمولاً نسبت به تبلیغات سنتی معتبرتر و قابل اعتمادتر تلقی می‌شود.

این نوع محتوا باید در تمام طول سال به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی شما برجسته شود. با این حال، در طول تعطیلات، ایده خوبی است که از نسخه ویژه UGC با استفاده از کالاهای تعطیلات و پیام‌های فصلی استفاده کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید پستی از لباس‌های برتر تعطیلات خود ایجاد کنید که اینفلوئنسرها در این فصل پوشیده‌اند. . همچنین می‌تواند حاوی نکاتی در مورد نحوه پوشیدن آن لباس‌ها در سبک‌های مختلف باشد، بنابراین چیزی برای خوشایند هر استایلی وجود دارد.< /p>

مسابقه UGC با موضوع تعطیلات را میزبانی کنید که در آن مشتریان می‌توانند عکس‌ها یا ویدیوهایی را با استفاده از محصولات شما در جشن‌های تعطیلات خود به اشتراک بگذارند. برای خلاقانه ترین یا دلچسب ترین مطالب، مشوق هایی ارائه دهید. این نه تنها محتوا را ارائه می دهد، بلکه به طور فعال پایگاه مشتری شما را در بازاریابی تعطیلات شما درگیر می کند.

مزایای محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای بازاریابی تعطیلات:

  • اصالت و اعتماد: UGC یک دیدگاه واقعی و واقعی از نحوه استفاده یا تجربه مشتریان از محصولات یک برند ارائه می دهد. مشتریان بیشتر به بازخوردهای همتایان خود اعتماد می کنند تا پیام های بازاریابی یک برند، که UGC را به ابزاری قدرتمند برای تقویت اعتماد تبدیل می کند.
  • افزایش تعامل: محتوایی که توسط کاربران واقعی به اشتراک گذاشته می شود، به ویژه در طول مدت زمان های جشن، تمایل به مرتبط بودن دارد، که منجر به نرخ مشارکت بالاتر می شود. مشتریان تمایل بیشتری به تعامل با پستی دارند که نشان می دهد افرادی مانند آنها از یک محصول یا خدمات لذت می برند.
  • مقرون به صرفه: تشویق UGC اغلب می تواند مقرون به صرفه تر از ایجاد تبلیغات حرفه ای باشد. کمپین ها با اجرای کمپین‌ها یا مسابقات UGC، برندها می‌توانند محتوای زیادی را جمع‌آوری کنند که می‌توان آن را در کانال‌های مختلف تغییر کاربری داد.
  • نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد: دیدن افراد واقعی که از یک محصول استفاده می‌کنند یا آن را تأیید می‌کنند، می‌تواند به میزان قابل توجهی انجام شود. بر تصمیمات خرید خریداران بالقوه تاثیر می گذارد. UGC می تواند به عنوان اثبات اجتماعی عمل کند و منجر به افزایش نرخ تبدیل شود، به ویژه در طول فصل تعطیلات با هدف خرید بالا.
  • ارتباط عمیق تر با مشتریان: وقتی برندها محتوای مشتری خود را به نمایش می گذارند، ارسال می کند. پیامی را ارسال می کنند که برای جامعه خود ارزش و قدردانی می کنند. این نه تنها وفاداری را تقویت می کند، بلکه پیوند بین برند و مخاطبانش را نیز عمیق تر می کند.

داستان های الهام بخش تعطیلات

فصل تعطیلات پر از داستان های عشق، امید و مهربانی است. داستان‌های واقعی از اینکه محصول یا برند شما چگونه در زندگی شخصی تغییر ایجاد کرده است را به اشتراک بگذارید. این می تواند داستان یک مشتری یا حتی یکی از اعضای تیم شما باشد.

به عنوان مثال، اگر بخشی از فروش تعطیلات شما صرف امور خیریه می شود، داستان افرادی را که از آن سود برده اند به اشتراک بگذارید. یا اگر مشتری یکی از محصولات شما را به عزیزانش هدیه کرد و تأثیر خاصی داشت، آن داستان را روایت کنید.

داستان‌های دل‌انگیز در بین مردم طنین‌انداز می‌شوند و باعث می‌شوند احساس خوبی نسبت به خرید از شما داشته باشند. این یک لایه احساسی به سفر خریدار اضافه می کند، که می تواند در طول فصل تعطیلات فوق العاده قدرتمند باشد.

با یک خیریه محلی یا پروژه اجتماعی برای فصل تعطیلات شریک شوید و داستان هایی را در مورد اینکه چگونه همکاری شما تفاوت ایجاد می کند به اشتراک بگذارید. این نه تنها شادی تعطیلات را گسترش می دهد، بلکه تصویر برند شما را به عنوان مسئولیت اجتماعی افزایش می دهد.

تبلیغات روز تعطیلات

svg%3E - 9 ایده برتر محتوای فصل تعطیلات

این محتوا مشابه راهنمای محصول و سبکی باشد که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. تنها تفاوت در قالب است. این نوع محتوا بیشتر شبیه شمارش معکوس برای کریسمس است، جایی که هر روز یک لباس یا محصول متفاوت را برجسته می کند. همچنین می‌توانید در روزهای مختلف تخفیف‌های خاصی را انتخاب کنید.

Ulta Beauty اغلب از این استراتژی استفاده می‌کند و بر اساس مفاهیمی مانند “فروش ۲۱ روز زیبایی.” مشتریان را تشویق می کند تا برای سفارشات مکرر به فروشگاه بازگردند، که می تواند در طول زمان آنها را به یک مشتری مادام العمر تبدیل کند.

این تبلیغات روزانه را با عناصر تعاملی ترکیب کنید. شمارش معکوس تعطیلات یا یک تقویم ظهور در وب سایت یا رسانه های اجتماعی شما. هر روز می‌تواند یک معامله جدید را نشان دهد یا محصول متفاوتی را ارائه دهد و مخاطبان شما را در طول فصل درگیر کند.

خلاصه ایده‌های محتوای فصل تعطیلات

ایده محتوا توضیح
پست های خلاصه به نکات برجسته سالانه، مطالب برتر و دستاوردها فکر کنید.
داستان های تعطیلات پشت صحنه نگاهی اجمالی از آماده سازی جشن کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید و لحظات خاص.
تیزهای سال آینده چه خواهد شد پیش‌نمایش پیشنهادهای آینده، دعوت به بازخورد و ایجاد علاقه اولیه.
آزمون های تعاملی تعطیلات کاربران را با آزمون های جشن درگیر می کند و آنها را به سمت محصولات یا اطلاعات بینش هدایت می کند.
راهنماهای هدایای تعطیلات راهنماهای بخش بندی شده را برای ساده کردن خرید تعطیلات برای مشتریان تنظیم کنید.
راهنماهای سبک تعطیلات ایده هایی برای لباس های مختلف ارائه دهید رویدادهای تعطیلات، پیوند مستقیم به محصولات.
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)< /td> محتوای کاربر معتبر را در کانون توجه قرار دهید، با تاکید بر اعتبار و تعامل آن.
داستان های الهام بخش تعطیلات داستان های دلگرم کننده مرتبط با برند یا محصول خود را در طول تعطیلات روایت کنید.

چگونه نتیجه را به حداکثر برسانیم

همه این ایده‌های بازاریابی محتوا عالی هستند، اما فقط نیمی از تلاش لازم برای ایجاد تبدیل در طول تعطیلات را نشان می‌دهند. بقیه کار باید روی توزیع و ترویج محتوا سرمایه گذاری شود تا به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کند.

بدون این تلاش های اضافی. ، محتوای شما فقط در بازار شلوغ گم می شود. بنابراین، برای توزیع و تبلیغ محتوای خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ بیایید چند استراتژی موثر را بررسی کنیم تا به شما کمک کند در فصل شلوغ پیش رو به برتری برسید.

با استفاده از رسانه های اجتماعی برای انتشار پست های ارگانیک و پولی که محتوای شما را تبلیغ می کنند، شروع کنید. به خاطر داشته باشید که می توانید چندین پست را بر اساس یک محتوا ایجاد کنید. فقط باید قالب را تغییر دهید.

به عنوان مثال، می توانید یک ویدیو ایجاد کنید و یک سری پست با استفاده از تصاویر مختلف و کپی. نکته کلیدی این است که پست‌ها را مخلوط کنید تا تنوع ایجاد کنید تا تعامل بالا حفظ شود.

یکی دیگر از تاکتیک‌های مهم بازاریابی بازاریابی ایمیلی. ROI در بازاریابی ایمیلی همچنان در سال ۲۰۱۸ قوی است، هنوز هم دوبرابر از همه کانال های دیجیتال دیگر.

این پیام جایگزین رسانه های اجتماعی نمی شود. این یک استراتژی اضافی است که می‌تواند تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی شما را با ارائه فرصتی دیگر برای حضور در مقابل مشتریان بالقوه‌تان تقویت کند.

معرض بیشتر برند، شانس بیشتری برای فروش محصولات به همراه دارد. مشابه تعداد دفعات ارسال در رسانه های اجتماعی، می خواهید چندین کمپین ایمیل حاوی محتوای مربوط به تعطیلات ارسال کنید تا دسترسی خود را به حداکثر برسانید. در این فرآیند، تست A/B را تا حد امکان به خاطر بسپارید، مخصوصاً خطوط موضوعی.

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات، زمان آن رسیده است که از قدرت بازاریابی محتوا برای به حداکثر رساندن درآمد و رشد نام تجاری خود به صورت آنلاین استفاده کنید. .

با داشتن یک استراتژی برنده، پیام های تعطیلات شما به شما کمک می کند از رقبا پیشی بگیرید و درصد بیشتری از فروش فصلی را به خانه ببرید.

راهبردهای توزیع و تبلیغ محتوا

  • کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی: کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی مضمونی ایجاد کنید که با هر ایده محتوا همسو باشد. از قالب‌های مختلف مانند داستان‌ها، پست‌ها، حلقه‌ها یا جلسات زنده استفاده کنید تا محتوا را پویا و جذاب نگه دارید.
  • بازاریابی ایمیل: مجموعه‌ای از خبرنامه‌های ایمیلی با موضوع ایجاد کنید که محتوای مختلف را برجسته می‌کند. . فهرست ایمیل خود را برای ارسال محتوای شخصی‌شده بر اساس علایق مشتری یا رفتار خرید قبلی تقسیم‌بندی کنید.
  • همکاری‌ها و مشارکت‌ها: برای تبلیغ متقابل خود با سایر برندها، تأثیرگذاران یا مشاغل محلی همکاری کنید. محتوا. این می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان گسترده‌تری دست پیدا کنید و به بخش‌های مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.
  • SEO و وبلاگ‌نویسی: وب‌سایت و پست‌های وبلاگ خود را با کلمات کلیدی مرتبط با تعطیلات بهینه کنید تا دید در موتور جستجو بهبود یابد. نتایج. به طور منظم وبلاگ خود را با محتوای تازه ای که به موضوعات بازاریابی تعطیلات شما مرتبط است، به روز کنید.
  • بازاریابی ویدیو: با ایجاد ویدیوهای جذاب با موضوع تعطیلات که می توانند در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شوند، از قدرت ویدیو استفاده کنید. پلتفرم های مختلف این می‌تواند شامل نمایش‌های محصول، تبریک تعطیلات از طرف تیم شما، یا توصیفات مشتری باشد.

 

عکس از طریق S


بیشتر در: تعطیلات
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی