عمومی

چگونه این بنیانگذاران لحظه شکست خود را تبدیل کردند پیشرفت های تجاری

چگونه این بنیانگذاران لحظه شکست خود را تبدیل کردند
پیشرفت های تجاری

آلیسیا لانگ که در چین بزرگ شد، شیر گیاهی خانگی می‌نوشید. هنگامی که او در سال ۲۰۰۸ برای دانشگاه به ایالات متحده نقل مکان کرد، متوجه شد که یافتن شیر بدون لبنیات ارگانیک که هزینه یک دست و پا نداشته باشد دشوار است. بنابراین دو سال پیش، او تصمیم گرفت که کاری در مورد آن انجام دهد.

به همراه همسرش، مهندس مکانیک، لانگ Nutr Machine را اختراع کرد، یک پارچ فولادی ضد زنگ با تیغه ای که آجیل را پودر می کند تا شیر بدون لبنیات تولید شود. وادار کردن مردم به خرج کردن ۱۶۹ دلار برای این دستگاه نیاز به هوش و ذکاوت بازاریابی داشت، و لانگ، ۳۵ ساله، یک استخدام‌کننده سابق گوگل، این مهارت‌ها را به خوبی در اختیار دارد.

او دستگاه ها را به صورت رایگان برای تقریباً ۳۰ میکرو اینفلوئنسرها با حدود ۵۰۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام یا TikTok. او در مورد اینکه بیشتر شیرهای آجیل فقط ۲ درصد آجیل هستند، توضیح داد. بقیه بیشتر آب، شکر و مواد نگهدارنده است.

تمام چیزی که مدیر عامل Nutr لانگ از آنها خواست این بود که تجربیات خود را با آنها به اشتراک بگذارند. مخاطبان آنها بیش از ۹۰ درصد آنها این کار را انجام دادند و به شرکت مستقر در کلمبوس در اوهایو کمک کردند تا از اولین دوره تولید ۱۰۰۰ دستگاهی خود بفروشد و با ویلیامز سونوما، نوردستروم، و بلومینگدیل در میان سایر خرده فروشان قرارداد ببندد. این زوج همچنین در Shark Tank ظاهر شدند. قیمت آنها: ۵۰۰۰۰۰ دلار برای ۵ درصد از شرکت. کوسه ها آنها را رد کردند، اما این قرار گرفتن در معرض همچنان منجر به افزایش فروش ۲۰۰۰۰۰ دلاری در ژانویه شد. Nutr انتظار دارد به زودی با یک دور بذر ۱٫۵ میلیون دلاری بسته شود و امسال به ۲۵ میلیون دلار درآمد برسد. این را بگیرید، آقای شگفت‌انگیز.— بریت مورس 

دیگر بنیان‌گذاران زن برگزیده‌شده در کلاس‌های زیر وزن می‌کنند:

به تنهایی ادامه نمی دهیم
“بعد از اینکه سری A خود را مطرح کردیم، یکی از اعضای هیئت مدیره ما به من گفت: “هی، شما کارهای زیادی را به تنهایی انجام می دهید. این یک تعارف نبود، اگرچه من آن را به عنوان یک نشان افتخار به تن می کردم. مثلاً، “آره، من خیلی کارها را به تنهایی انجام می دهم. من رانده هستم. من می توانم این کار را انجام دهم.” آن موقع بود که فهمیدم باید بیرون بروم و به دنبال یک تیم شگفت انگیز بگردم.”
کیمبرلی شنک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل پلتفرم تجارت الکترونیک مستقر در سانفرانسیسکو Novi Connect< /p>

در حال مطرح کردن خودم
“در سال ۲۰۱۹، وزارت دفاع درخواستی برای پیشنهادات برای خدمات امنیت سایبری. حتی با وجود اینکه برخی شک داشتند که شرکت کوچکی مانند ما می تواند قرارداد دولتی بگیرد، ما یک پیشنهاد ایجاد کردیم. این یک روند طولانی و دو ساله بود، اما در نهایت، ما بزرگترین معامله تاریخ منلو را بردیم: ۲۰۰ میلیون دلار طی پنج سال برای ایمن کردن کل وزارت دفاع.”
پورنیما دیبول، یکی از بنیانگذاران شرکت امنیت سایبری Mountain View، مستقر در کالیفرنیا Menlo Security

تمرکز خود را به داخل معطوف کردم
“ما تنها با دو کارمند تمام وقت به اولین میلیون دلار درآمد سالانه خود رسیدیم. در آستانه فرسودگی شغلی بودیم. بنابراین در سال ۲۰۲۱ مکث کردیم تا بر روشن کردن ارزش‌هایمان تمرکز کنیم. ما یک مربی اجرایی استخدام کردیم تا با هر یک از اعضای تیم کار کند و هنوز هم به هر یک از اعضای تمام وقت تیم مربیگری اجرایی تک به تک ارائه می دهیم. با تمرکز بر خودمان ابتدا می‌توانیم رشد کنیم و یک تیم خلاق بسازیم.”
لولو جی، موسس و مدیر عامل برند سلامتی مستقر در نیویورک Elix

آزمایش هوشمندانه پلتفرم من
“ساخت Maven ابتدا به عنوان یک پلتفرم مستقیم به مصرف کننده به ما کمک کرد تا موفق شویم. با اثبات اینکه مدل مراقبت مجازی ما بیماران را درگیر نگه می دارد و نتایج بهتری را به همراه دارد، ما یک تجارت B2B ایجاد کردیم که در نهایت بسیار بزرگتر از تجارت B2C ما بود.”
کیت رایدر، موسس و مدیر عامل شهر نیویورک- شرکت بهداشت از راه دور زنان و خانواده Maven Clinic

قبل از اینکه “آماده” باشم شروع کردم
هنگامی که برای سیا کار می کردم، در حال پرواز برای یک جلسه با خطر بالا بر فراز اقیانوس هند بودم که هواپیمای من از کنترل خارج شد و شروع به چرخیدن به پهلو به سمت آب کرد. تمام چیزی که فکر می کردم سه پسر کوچکم در خانه بودند. و تنها کاری که می توانستم انجام دهم این بود که دعا کنم. هیچ وقت زمان مناسبی برای شروع یک کسب و کار وجود ندارد. اما هر چیزی بهتر از این بود. من به محض رسیدن به خانه Petite Plume را شروع کردم.”
امیلی هیکاد، موسس و مدیر عامل شرکت برند پوشاک خواب شیکاگوی Petite Plume

یافتن مسیر درست
“من به عنوان آرایشگر کار می کردم و محصولاتم را در کنار هم می فروختم. یک روز، به یاد دارم که مردم مدام می‌خواستند محصولاتی بخرند، اما موهایشان را اصلاح نمی‌کردند. می دانستم که باید تصمیم بگیرم: آیا قرار بود ۵۰ درصد انرژی خود را به هر بخش از حرفه ام اختصاص دهم یا ۱۱۰ درصد را فقط به یکی؟ من تصمیم گرفتم روی خط تولیدم تمرکز کنم.”
تالیا واجید بنیانگذار خط مراقبت از موی طبیعی فایت ویل در گرجستان است تالیا واجید

بیشتر ۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن را کاوش کنید gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه این بنیانگذاران لحظه شکست خود را تبدیل کردند
پیشرفت های تجاریمستطیل

از شماره آوریل ۲۰۲۳ مجله Inc.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی