عمومی

HostRooster استعدادهای یکپارچهسازی با سیستمعامل و فرصتهای تازه را برای صاحبان مشاغل کوچک

HostRooster استعدادهای یکپارچهسازی با سیستمعامل و فرصتهای تازه را برای
صاحبان مشاغل کوچک

در میان یک چشم انداز دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است، یک پلت فرم نوآورانه با طراحی قدیمی و عملکرد کاربر پسند، قدمی به سمت سادگی برداشته است. با HostRooster آشنا شوید، یک بازار جدید خدمات فریلنسری که قرار است انقلابی در بخش مشاغل آزاد ایجاد کند. رویکرد این شرکت برای کاربرانی که قدردان یک تجربه فریلنسینگ ساده و ساده هستند که می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک که به دنبال خدمات فریلنسینگ مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند، مفید باشد.

راه اندازی شده توسط مدیر پروژه جهانی و مدیر سابق پروژه ها در دانشگاه کرانفیلد ، Dean Jones، HostRooster محیطی با قابلیت پیمایش آسان ارائه می دهد که یادآور روزهای اولیه اینترنت است. برخلاف دنیای امروزی که تحت سلطه الگوریتم‌های پیچیده و پلت‌فرم‌های پیچیده مبتنی بر هوش مصنوعی است، اخلاق HostRooster تماماً در مورد جذابیت ساده فناوری یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

«ما معتقدیم که فریلنسرها فقط چرخ‌دنده‌های یک ماشین نیستند. جونز می گوید: آنها شرکای ما در موفقیت هستند. ما ذهنیت خط مونتاژ را کنار گذاشته‌ایم و یک جامعه مشارکتی ایجاد کرده‌ایم که در آن مهارت‌های منحصربه‌فرد همه مورد تجلیل قرار می‌گیرد.»

«Pecking-Order: Levels System» HostRooster این پلت‌فرم را از همتایان خود متمایز می‌کند. این سیستم یک چارچوب پیشرفت را برای فریلنسرها ارائه می دهد که به آنها امکان می دهد در سطوح مختلف حرکت کنند، مزایای ارزشمندی را باز کنند و درآمد خود را افزایش دهند زیرا تعهد و مهارت استثنایی خود را نشان می دهند. از سطح ابتدایی “Hatchling” تا بالاترین سطح “Supreme Roost”، فریلنسرها می توانند در این اکوسیستم منحصر به فرد شکوفا شوند.

“ما جونز بیان می‌کند که بازی مستقل را تکان دهید، با نرخ‌ها شروع کنید. «ما نرخ کمیسیون را برای سوپریم روسترها به تنها ۵ درصد کاهش داده‌ایم، زیرا همه ما به دنبال تقویت پرهای فریلنسرها هستیم و به آنها اجازه می‌دهیم بیشتر از آنچه کسب می‌کنند نگه دارند!»

HostRooster نیز به خاطر خود متمایز است. طراحی کاربر پسند این پلتفرم با گزینه‌های فیلترینگ ساده، تجربه‌ای بی‌نظیر و بدون دردسر را هم برای مشتریان و هم برای فریلنسرها ارائه می‌دهد. چه به دنبال طراحی گرافیک، نوشتن محتوا، توسعه وب یا سایر خدمات مستقل باشید، HostRooster فضایی راحت و با کاربری آسان را برای یافتن و کار با افراد با استعداد فراهم می کند.

«چرا گم شوید. در اقیانوس وسیع فریلنسرهای تثبیت شده وقتی می‌توانید در آسمان تازه HostRooster اوج بگیرید؟ جونز اضافه می‌کند که ما بچه جدید این بلوک هستیم و به فریلنسرها این فرصت را می‌دهیم که سر و صدا ایجاد کنند و از گله متمایز شوند.” ، HostRooster به کاربران این امکان را می دهد که از جذابیت عصر ساده تری لذت ببرند و در عین حال از بازار خدمات مستقل مستقل بهره مند شوند. صاحبان مشاغل کوچک می توانند به راحتی خدمات مورد نیاز خود را بیابند و فریلنسرها این فرصت را دارند که مهارت های خود را در یک محیط دوستانه و در دسترس به نمایش بگذارند. HostRooster می‌تواند هوای تازه‌ای باشد که صنعت مستقل و کسب‌وکارهای کوچک منتظر آن بوده‌اند.

از آنجایی که کسب‌وکارهای کوچک دائماً به دنبال راه‌های مقرون‌به‌صرفه برای منبع تخصص هستند، HostRooster ممکن است منبع مفیدی باشد. ارائه یک جایگزین با طعم قدیمی برای بازارهای سنتی مستقل. تمرکز آن بر سادگی، همکاری و ساختار کمیسیون عادلانه تر می تواند ترکیبی برنده برای صاحبان مشاغل کوچک و فریلنسرها باشد.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: hostrooster


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی