عمومیمقالات

اما هرنان ستاره فیلم «Selling Sunset» در دنبال کردن اشتیاق شما و یافتن تعادل

اما هرنان ستاره فیلم «Selling Sunset» در دنبال کردن اشتیاق شما
و یافتن تعادل

اگر در میان میلیون‌ها نفری هستید که Selling Sunset نتفلیکس را می‌خورند، اما هرنان را می‌شناسید. و اگر هرنان را می شناسید، در مورد امپانادای هرنان هم می دانید.

هرنان ۳۱ ساله از زمان پیوستن به این برنامه، که اتفاقات شرکت کارگزاری سطح بالای هالیوود غربی The Oppenheim Group را دنبال می کند، در فصل چهارم، جایگاه خود را تثبیت کرد به عنوان مورد علاقه طرفداران. امپاناداهای او، در عین حال، تبدیل به یک بازیگران مورد علاقه شده‌اند، و به طور قابل اعتمادی در کنار ستاره Selling Sunset در انواع گردهمایی‌ها، بزرگ و کوچک – از جمله قرار ملاقات در فصل پنجم، ظاهر می‌شوند.

هرنان در مورد همبازی های آشپزی خود می خندد: «امپاناداها قطعاً در برنامه پخش شدند، و مانند هر صحنه به «امپاناداهای اما» تبدیل شد. او می‌گوید: «از آنجایی که همیشه هوا آفتابی است، وقتی چنین روزهایی را می‌گذرانیم، در واقع مخفیانه به طرز عجیبی رضایت‌بخش و دنج است.»

روح اولیه کارآفرینی اما هرنان 

امپاناداها-معروف (یا بدنام بسته به اینکه از چه کسی بپرسید) همانطور که اکنون ممکن است، به لطف نمایش، فقط بخشی از دیدگاه کارآفرینی هرنان هستند، که جرقه ای زده شد مدت ها قبل از اینکه او یکی از بازیگران Selling Sunset و نماینده گروه اوپنهایم شود. او که در ماساچوست بزرگ شد، دختر یک پدر آتش نشان و یک مادر خانه نشین، دید که چگونه داشتن کسب و کار خود راهی به سوی آزادی مالی است. پدربزرگ او شرکتی به نام Yankee Trader Seafood را تأسیس کرد که هنوز در خانواده است. هرنان سرمایه گذاری کرده و به اجرای عملیات غذاهای دریایی کمک کرده است.

او می‌گوید: «من همیشه یک کارآفرین بوده‌ام. من همیشه می دانستم که می خواهم روزی مدیرعامل شوم. می‌دانستم که می‌خواهم به سطحی از موفقیت برسم که در آن ثروت نسلی ایجاد کنم، بنابراین از سن بسیار پایین شروع کردم.»

هرنان ممکن است زمان و پول خود را در تجارت خانوادگی سرمایه‌گذاری کرده باشد. اما حتی در جوانی آرزوهایی فراتر از غذاهای دریایی داشت. او می دانست که می خواهد شرکتی برای خودش راه اندازی کند، و او نیز چنین کرد—یک برند مواد غذایی منجمد به نام Emma Leigh & Co.

در حال رشد امپراتوری کارآفرینی خود

اما او فقط شرکت غذایی خود را راه اندازی نکرد. او می‌گوید: «بسیاری از مردم به آن نگاه می‌کنند و می‌گویند: «اوه، امپاناداهای اما» و فکر می‌کنند این یکی از مواردی است که من دارم. “اما من در واقع تعداد زیادی اقلام دارم و نه تنها مالک شرکت، بلکه تاسیسات تولیدی ام هستم – بنابراین برای همه این برندهای بزرگ و سراسری در ساحل شرقی بسته بندی می کنم.”

عملیات بسته بندی مشترک (بسته بندی قراردادی) یکی از چندین جریان درآمد برای هرنان بوده است. او می‌گوید: «جعبه بعدی من که باید بررسی شود املاک و مستغلات بود. “این برای من بسیار مهم بود که شروع به ساختن پورتفولیوی خود کنم و هر چه زودتر بهتر باشد.”

او مجوز املاک خود را دریافت کرد، شروع به سرمایه‌گذاری در ملک کرد و اکنون ستاره‌ای در Selling Sunset است که به‌تازگی فصل ششم آن در ماه می پخش شد. (نگران نباشید: ما در اینجا هیچ یک از درام‌ها را برای شما خراب نمی‌کنیم، هرچند اگر انتظار داشتید که با کریستین کوین، کارگزار گروه Oppenheim، صحبت‌های بیشتری داشته باشید، حق با شماست.)

به نظر می‌رسد. مانند بسیاری از کارها، و خوب، اینطور است. او همچنین یک سرمایه گذار فرشته است—آیا ما به آن اشاره کردیم؟ وقتی از او پرسیده شد که چگونه با مسئولیت‌های مسکن، حضور در Selling Sunset، اجرای عملیات تولید مواد غذایی و سرمایه‌گذاری در حین همه توپ‌ها را در هوا نگه می‌دارد، او به شوخی می‌گوید: “خب… من احتمالاً چند توپ را رها کرده‌ام.” او اولین کسی است که اعتراف می‌کند: کار زیادی است.

«بعضی روزها هستند که در پایان روز، به ساعت نگاه می‌کنم و می‌گویم: «وای، من ۱۸ ساعت است که روی پاهایم ایستاده‌ام. من نمی‌دانم چگونه این امکان وجود دارد،» او می‌گوید. برخی از هفته‌ها بیشتر از هفته‌های دیگر چالش برانگیز هستند، و تعهد زمانی یکی از دلایلی است که او در وهله اول برای اجرای برنامه به این سو رفت و آمد کرد.

اما. توصیه هرنان برای زنان جوان

اما او می‌گوید که حضور در Selling Sunset نیز بسیار ارزشمند بوده است و ارزش آن را دارد. او می‌گوید: «من از افراد زیادی نیامده‌ام، بنابراین زندگی‌ای را که تقریباً دارم به تنهایی ایجاد کردم. در حالی که حضور در برنامه‌ای که توسط افراد زیادی تماشا می‌شود که تقریباً به طور قطع درباره شما قضاوت می‌کنند و در مورد شما نظر می‌دهند، دلهره‌آور است، او احساس می‌کند که هرنان واقعی – اصیل، سخت‌کوش، صادق، یک دوست خوب – حتی در میان همه‌چیزها می‌درخشد. درام. و به عنوان یک تاجر خودساخته و ستاره تلویزیون واقعیت، او اغلب پیام هایی از مردم دریافت می کند – بسیاری از آنها خود زنان جوان هستند – که از داستان او در برنامه الهام گرفته شده اند.

اغلب، آنها در حال درخواست مشاوره هستند، که هرنان از ارائه آن بسیار خوشحال است. “یک توصیه بزرگ این است که هر علاقه ای که دارید، بیرون بروید و . برای او، امپاناداس بود، یکی از چیزهایی که در کنار مادربزرگش با آشپزی بزرگ شد – هرنان می‌گوید «بهترین دوست من در تمام دنیا».

بسیاری از پیام‌هایی که او می‌فرستد از سوی زنانی است که فقط دارند. نمی دانم از کجا و چگونه شروع کنم، و بازخورد هرنان ساده است: فقط شروع کنید! او می‌گوید: «احساس می‌کنم بسیاری از مردم از برداشتن اولین قدم می‌ترسند، و این بزرگترین چیز من است.

اگر احساس می‌کنید گیر کرده‌اید، هرنان همچنین توصیه می‌کند که از ذهن خود خارج شوید و تغییر دهید. در هر محیطی که هستید بالا بروید. به یک کافی شاپ یا پارک جدید بروید و فقط بنشینید و در یک فضای جدید طوفان فکری کنید. او می افزاید: «همه چیز را بنویسید – من یک نویسنده هستم، بنابراین برای من، وقتی کسب و کارم را شروع کردم، همه چیز را یادداشت کردم. “من یک دفترچه بزرگ داشتم.”

اما هرنان در مورد رعایت تعهدات…

به طور کلی، او فردی بصری و خلاق است: «حتی امسال، من یک تابلوی چشم انداز ایجاد کردم! به نظر می رسد، اوه، شما در دبیرستان هستید و یک تابلوی بینایی درست می کنید – نه، من امسال یک تابلوی دید درست کردم.» او می خندد. “کریشل به خانه من آمد و با هم تابلوهای دید درست کردیم.”

یک کاری که هرنان را در حال انجام آن نخواهید گرفت؟ با وثیقه دادن به افرادی که دوست دارد، آرزوهای شغلی خود را به واقعیت تبدیل کند. با برنامه‌ای که به اندازه برنامه او شلوغ است – به ساعت ۱ صبح قبل از خواب بعد از روزهای طولانی کار فکر کنید – می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که به تقویم اجتماعی خود نگاه کنید و برنامه‌ها را به عقب برگردانید، شام و نوشیدنی‌ها را با دوستانتان تنظیم کنید و جنبه تجاری را در اولویت قرار دهید. اما این راه هرنان نیست.

او می‌گوید: «من یک برنامه‌ریزی مجدد نیستم. “من یک دختر ساختگی هستم، و فکر می کنم خیلی مهم است… زیرا داشتن روابط قوی در زندگی شما بسیار خوب است.” هرنان هنوز هم به طرز باورنکردنی با والدینش صمیمی است. او می خندد: «اگر آنها برای بازدید اینجا نیستند – که به معنای واقعی کلمه هر دوی آنها فقط برای بازدید اینجا بودند – من احتمالاً سه بار در روز بین تمام تماس های مشغله ام با هر یک از آنها تلفنی صحبت می کنم.

…و یافتن تعادل در زندگی

البته، حتی چند هفنیت های بلندپرواز نیز نیاز به کمی زمان برای رها شدن دارند. برای هرنان، اغلب به نظر می رسد که برای مدتی از برق بکشد تا با سگ هایش پیاده روی کند. امسال، او همچنین شروع به پرورش بچه گربه‌ها کرد – دو گربه نر نارنجی کوچک و یک دختر خاکستری. بعد از ظهر امروز، در بین نمایش ها و جلسات کاری، او در حال فشردگی زمان است تا سه نفر را نزد دامپزشک ببرد.

بله، این کار دیگری است، علاوه بر هر چیز دیگری. اما این نیز برای او احساس درمانی دارد و پس دادن به این طریق چیزی است که او را خوشحال می کند.

​​او می‌گوید: «برای خودت وقت بگذار،» در حکمت دیگری برای کارآفرینان بالقوه، «هر چه که معنی داشته باشد».

بیش از همه، هرنان می‌گوید که این مهم است که از شکست ها دلسرد نشوید، که برای هر صاحب کسب و کاری اجتناب ناپذیر است، به خصوص کسی که به تازگی سفر کارآفرینی خود را آغاز کرده است. او از افرادی که تازه شروع کرده اند می خواهد انتظار داشته باشند که چالش هایی وجود داشته باشد و از آنها عبور کنند.

او متولد شده است که با مشغله بودن شکوفا می شود، کار را دوست دارد و عمیقاً با ساختن ثروت نسلی برای خود و خانواده اش هدایت می شود. بنابراین، می‌دانید، اگر تا زمانی که در اوایل سی سالگی خود هستید، یک مشاور املاک/کارآفرین/ستاره تلویزیونی واقعی/سرمایه‌گذار فرشته نیستید، خودتان را مورد ضرب و شتم قرار ندهید.

«اگر آدم هوس‌باز نبودم و اینقدر سخت کار نمی‌کردم، با شما پشت تلفن نمی‌نشستم – به صدای جیر جیر پرندگان گوش می‌کردم و به این بچه گربه‌های بامزه نگاه می‌کردم. هرنان می گوید به جایی که امروز هستم برسم.

عکس توسط جیسون کنت

191485455cb5041b8d912bf19ab2eb48?s=150&d=mp&r=g - اما هرنان ستاره فیلم «Selling Sunset» در دنبال کردن اشتیاق شما
و یافتن تعادل

کاسل یک نویسنده ساکن مینیاپولیس است. و ویراستار، یکی از مالکین Racket MN، و یک کلکسیونر VHS.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی