عمومی

شرکت های فلوریدا با بخشش وام PPP موافقت کردند توافق

شرکت های فلوریدا با بخشش وام PPP موافقت کردند
توافق

دو شرکت استراحتگاهی در فلوریدا موافقت کرده‌اند تا ۳۲۵۰۰۰ دلار برای رسیدگی به اتهامات مربوط به گواهی‌های نادرست که در برنامه محافظت از چک حقوق (PPP) برنامه بخشش وام.

اورلاندو رییونیون و کریستال ریور عمداً اطلاعات نادرستی برای حمایت از درخواست بخشش وام PPP کریستال ریور داده اند. علاوه بر نقض قانون ادعاهای نادرست (FCA)، این اتهامات شامل نقض قانون اصلاح، بازیابی و اجرای مؤسسات مالی (FIRREA) نیز می‌شود.

two florida companies agree to ppp loan forgiveness settlement - شرکت های فلوریدا با بخشش وام PPP موافقت کردند
توافق



شرکت های فلوریدا با PPP موافقت می کنند تسویه بخشودگی وام

احتمال کلاهبرداری از بخشش وام ناشی از قانون کمک، امداد و امنیت اقتصادی کروناویروس (CARES) است که مجاز است کسب و کار به دنبال بخشش وام های PPP در صورتی که وام ما را تامین کند دوباره برای برخی از هزینه‌های واجد شرایط، که شامل حقوق و دستمزد می‌شود، خرج می‌شود.

استراحتگاه‌های مرتبط اما جداگانه Orlando Reunion و Crystal River هر دو درخواست وام‌های PPP خود را دریافت کردند قبل از اینکه کریستال ریور با تأیید بخشی از وام خود درخواست بخشش کند. بودجه برای دستمزد کارکنان کریستال ریور هزینه شد. با این حال، برخی از کارکنان ادعا شده در واقع در اورلاندو یونیون کار می‌کردند.

متخلفان مورد توجه و شناسایی قرار خواهند گرفت

برایان ام. بوینتون، معاون اصلی، دستیار دادستان کل، رئیس بخش مدنی وزارت دادگستری بخش، در بیانیه ای در مورد وزارت دادگستری: “وام‌های PPP برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک در حفظ کارمندان و باز نگه داشتن درهای خود در طول همه‌گیری در نظر گرفته شده بود. این وزارتخانه متعهد به پاسخگویی به کسانی است که آگاهانه و نادرست به دنبال وام های PPP یا بخشش آن وام ها هستند.” McCall-Brathwaite بیشتر جنگنده بود و افزود: “این توافق نشان می دهد که تلاش برای دریافت نادرست بخشش وام بی توجه نخواهد بود و متخلفان شناسایی خواهند شد.”

خسارات و مجازات برای استراحتگاه های فلوریدا

<مجموع 325000 دلاری که باید توسط Orlando Reunion و Crystal River به عنوان بخشی از تسویه حساب پرداخت شود شامل 271,720 دلار خسارت و جریمه برای نقض FCA و همچنین 53,280 دلار جریمه مدنی برای نقض FIRREA است.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: /p>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی