عمومی

بدون عجله طلا Metaverse، اما فرصت های تجاری وجود دارد در حال ظهور

بدون عجله طلا Metaverse، اما فرصت های تجاری وجود دارد
در حال ظهور

آمریکایی‌ها به طور مداوم نسبت به متافورس در نظرسنجی ها. با این حال، یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که بیش از نیمی از افراد ۱۳ تا ۶۰ ساله فکر می‌کنند راه‌های متعددی وجود دارد که محیط مجازی می‌تواند زندگی آن‌ها را آسان‌تر کند – که یک اشاره قوی به کسب‌وکارها درباره نحوه ایجاد ارزش در فضای مجازی ارائه می‌دهد.

در نظرسنجی که توسط UTA و Vox Media، همراه با مشاوره داده The Circus گردآوری شده است، ۵۹ درصد از بیش از ۴۰۰۰ پاسخ دهنده گفتند که متاورس روند خرید ملک را بهتر می کند. همین درصد انتظار دارند که روند پیدا کردن یک تناسب اندام یا ورزش روتین را بهبود بخشد.

مصرف‌کنندگان نیز در خرید خرده‌فروشی در این منطقه خوش‌بین به نظر می‌رسند. متاورس، از مبلمان و کالاهای خانگی (که ۵۳ درصد گفتند در یک محیط مجازی به طور قابل توجهی بهتر است) تا لباس (۵۳ درصد) تا آرایش و زیبایی (۵۰ درصد). بیش از نیمی از آنها گفتند که انتظار داشتند برنامه ریزی برای سفر یا تعطیلات نیز بهبود یابد. و پاسخ‌دهندگان نظرسنجی کسب‌وکارها را تشویق کردند که وارد آن شوند: ۸۰ درصد گزارش دادند که به روی مارک‌هایی که در ساختن متاورس دخیل هستند باز هستند.

خیلی زیاد است. گفتمان درباره متاورس شامل ایده کسب‌وکارهایی است که واقعیت را با شکوفایی خلاقانه تقویت می‌کنند. اما این داده‌ها نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان بیشتر به تجربیاتی علاقه‌مند هستند که مرور و خرید را ساده‌تر می‌کنند، و نشان می‌دهد که برندها باید به جای آن بر ایجاد تجربیات مجازی سودمند تمرکز کنند.

برای اینکه این کار را به طور موثر انجام دهید، شرکت شما باید برای جلوگیری از بیگانه کردن خریداران، به آرامی قدم بگذارد. شک و ترس گسترده در مورد متاورژن هنوز فراوان است. در نظرسنجی هریس که در ژانویه و فوریه انجام شد، اکثر پاسخ دهندگان گفتند که می‌ترسند ارتباطشان با واقعیت از دست برود. و در همان مطالعه UTA/Vox، ناباوران متاورز ظاهر شدند: یک سوم باور نمی‌کنند که این چیزی است که در طول زندگی خود تجربه می‌کنند.

به‌علاوه، تقریباً نیمی از پاسخ‌دهندگان نگران این بودند که متاورژن منجر به «بی‌توجهی به محیط فیزیکی آنها شود و آنها روابط از قبل موجود و توانایی ایجاد روابط جدید را از دست بدهند». چیزهای بسیار سنگینی که برای تجربه بهتر خرید از مبل به خطر می افتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی