عمومی

کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند و دوباره

کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت ۵۰۰۰ را ساختند
و دوباره

Phil Dumontet

خط: ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷
نوار ترکیبی کامل سل: ۲۰۲۲

فیل دومونت Dashed را شروع کرد درست پس از فارغ التحصیلی از کالج بوستون در سال ۲۰۰۹٫ چند سال قبل از تحویل بر حسب تقاضا در همه جا رایج می شد و ایده غذا از انواع رستوران هایی که جلوی درب منزل شما نمایش داده می شد — سریع — بود یک چیز جدید در اکثر شهرها او به یاد می‌آورد: «از روز اول گفتیم که باید سریع‌تر از هر کس دیگری تحویل دهیم.» شرکت مستقر در بوستون به ۹ شهر گسترش یافت و ارتشی متشکل از ۲۰۰۰ راننده را قبل از اینکه Dumontet در سال ۲۰۱۷ با مبلغی نامشخص به Grubhub فروخت، جمع آوری کرده بود.

اما کارش تمام نشده بود. سال بعد، Dumontet و همسر تغذیه او، Alexa Squillaro، تأسیس کردند. Whole Sol Blend Bar، یک رستوران زنجیره‌ای از رستوران‌های اسموتی کاسه‌ای مستقر در دنور. امروز، دومونت اغلب به مهم ترین درس تجربه اش با دشد فکر می کند: «کمتر انجام بده تا بیشتر به دست بیاوری». در حالی که تمرکز در Dashed تحویل در ۴۵ دقیقه یا کمتر بود، Whole Sol در حال بهینه سازی مشخصات غذایی و طعم آیتم های اصلی منو است. دومونت می‌گوید: «فقط داشتن یک شایستگی اصلی برای برتری، برای Dashed تفاوت ایجاد کرد. “Whole Sol بدیهی است که یک شرکت بسیار متفاوت است، اما از روز اول ما گفته ایم که بهترین کاسه اسموتی جهان را ارائه خواهیم کرد.”
–Tom Foster

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

اسکات جونز

تکنولوژی بوستون: ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲
چاچا: ۲۰۱۱

“من در اواسط دهه ۲۰ سالگی بودم که تصمیم به ایجاد انقلاب کردم پست صوتی. سال ۱۹۸۶ بود، و من تازه از MIT Computer Science و هوش مصنوعی آزمایشگاه به عنوان یک دانشمند پژوهشی. احتمالاً سه دوجین شرکت پست صوتی زمانی که ما را راه اندازی کردیم وجود داشت. اما چیزی که من اختراع کردم این شد که بیشتر مردم جهان چگونه از پست صوتی استفاده می کنند. من بازنشسته شدم. ۱۹۹۲ در سن ۳۲ سالگی – سپس عهد کردم که دیگر هرگز بازنشسته نخواهم شد. در حالی که شرکت هایی در این بین داشتم، ایده بعدی من که بازی را تغییر می داد بیش از یک زمان طول کشید. دهه برای باردار شدن ایده ChaCha، یک موتور جستجوی هدایت‌شده توسط انسان، زمانی که کتابی درباره جستجو برداشتم، به ذهنم رسید. من را تحریک کرد.

در آن زمان، با گوشی‌های هوشمند، می‌توانستید در بزرگراه خرابی داشته باشید و سعی کنید چیزی را در گوگل جستجو کنید. غربال کردن نتایج بسیار سخت بود. تعجب کردم، چه می شد اگر بتوانم یک سری A.I قرار دهم. به جستجو؟ فکر می‌کردم پیشگامانه بود. به نظر می رسید که جهان موافق است. ۸۲ میلیون دلار جمع آوری کردیم. با این حال، در سال ۲۰۱۵، شرکت با کمبود پول مواجه شد. من متوجه شدم که زمان ایده های بزرگ مهم است. چاچا هنوز یک ایده به طور گسترده ای محبوب است، اما یک دهه جلوتر از زمان خود بود.”
– همانطور که اسکات جونز به نینا لارنس گفت، که از بنیانگذاران مارلبرو، ماساچوست، تکنولوژی بوستون در سال ۱۹۸۶؛ در سال ۲۰۰۵، در کارمل، ایندیانا، چاچا را تأسیس کرد که به چارچوب اولیه سیری و الکسا تبدیل شد. /em>

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

Iris Derke

DCINY: 2012، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۹
مشاوران سفر هنرمند: ۲۰۱۶، ۲۰۱۸
“من “بنیانگذار سریال” را می شنوم، و در ذهنم به “شخص دیوانه سریال” می رسد که این کار را بارها و بارها انجام می دهد. الان به خصوص دیوانه است. قبل از همه‌گیری، فرهنگ و ارزش‌هایی که به ما در ساختن و رشد سریع کمک می‌کردند، با کلماتی مانند «شور» و «سخت‌کوشی» تجسم یافتند. اما این لیست به شدت تغییر کرده است. اکنون کلماتی که ما را به جلو نگه می‌دارند عبارتند از «صداقت»، «شفافیت»، «طنز»، «درک» و «شادی». “
–همانطور که آیریس درک به T.F. گفت، که در سال ۲۰۰۷ شرکت مستقر در نیویورک را تأسیس کرد. DCINY، یک شرکت تولید کنسرت موسیقی کلاسیک. درک می‌گوید در سال ۲۰۱۰، او Artist Travel Consultants، مستقر در نیویورک، را برای رزرو سفرهای نوازندگان راه اندازی کرد. درک می‌گوید اگرچه صنعت کنسرت و مسافرت هم در اثر همه‌گیری نابود شدند. بازیابی در حال انجام است.

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

لاو پین

مربی سخت بدن: ۲۰۲۱، ۲۰۲۲
مکمل هارد بادی: ۲۰۲۱، ۲۰۲۲
br/>”ما با کسب و کار مربیگری خود شروع کردیم و یک گروه بزرگ و فرقه مانند ساختیم که به معنای واقعی کلمه هر کاری را که ما توصیه می کردیم انجام می داد یا می خرید. ما عمدتاً تجارت مکمل را شروع کردیم تا بتوانیم مشتریان مربی خود را به مارک های مکمل دیگر ارجاع دهیم. ما به آنچه در محصولات آنها بود اعتماد نداشتیم. اکنون می دانیم که واقعاً چه چیزی در محصولاتی که به آنها توصیه می کنیم وجود دارد. وسواس ما به رشد کسب و کارمان نیست، بلکه کمک به مشتریانمان است.”
– همانطور که لاو پین به ربکا دچینسکی گفته است که به همراه همسرش، پاتریشیا، مربی سخت بدن در سال ۲۰۱۴ و Hardbody مکمل‌ها در سال ۲۰۱۶٫ هر دو در اورلند پارک، کانزاس مستقر هستند.

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

Trevor Burgess

C1 Bank: 2012، ۲۰۱۴
سیل نپتون: ۲۰۲۲

سفر ترور برگس به عنوان یک کارآفرین سریالی با یک قمار آغاز شد. در سال ۲۰۰۹، مدیر عامل وقت مورگان استنلی تصمیم گرفت خانواده خود را به فلوریدا نقل مکان کند و یک بانک شکست خورده را بخرد. آی تی فرصتی بود – و برگس وقتی آن را می بیند، فرصت خوبی را می شناسد. این مهارت به کارآفرین کمک کرد تا دو سال بعد بانک را به عنوان یک اولین مدیر اجرایی آشکارا همجنسگرا در NYSE. او در سال ۲۰۱۶ با اکراه شرکت را به ۴۰۲ میلیون دلار به یک رقیب فروخت. سپس راه افتاد. او می‌گوید: «در آن زمان فکر نمی‌کردم سیب را دوباره گاز بگیرم.

اما فرصت است. دوباره ضربه زد، این بار در قالب یک پیام از طریق لینکدین. یک ارتباط ایده رقابت با دولت فدرال برای ارائه بیمه سیل را داشت. برگس مجذوب شد و در سال ۲۰۱۶، نپتون در سن پترزبورگ متولد شد. برخلاف رقبای پرشور DTC خود، نپتون با بیش از ۱۲۰۰۰۰ مشتری سودآور است و در مسیر رسیدن به درآمد ۱٫۵ میلیون دلاری به ازای هر کارمند در سال ۲۰۲۲ است. برگس می‌گوید: “خیلی خوشحالم که واقعاً فرصت دیگری به دست آوردم.”
–کریستین لاگوریو-چافکین

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

جیسون گوئرتاز

گروه بازرگانی متحد: ۲۰۱۶
بسته‌های وب‌سایت: ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ ، ۲۰۲۰، ۲۰۲۲

من در سالم، ایلینوی فقیر بزرگ شدم. من در سن ۱۷ سالگی به ارتش پیوستم و سپس به دانشکده حقوق رفتم – اما فقط به این دلیل که می دانستم تمرین وکالت مرا به جایی می رساند که باید باشم. از همان ابتدا من همیشه قرار بود یک کارآفرین باشم، نه هر کارآفرینی، بلکه یک کارآفرین سریالی. من خیلی بی قرارم من از بی حوصلگی متنفرم.
وقتی در سال ۲۰۱۱ حقوق شرکت را ترک کردم، دو دختر پوشک پوشک داشتم. بنابراین تصمیم آسان نبود، اما همسرم گفت: “من از شما حمایت می کنم.” بنابراین من این ریسک را پذیرفتم.

حتی گفتن این موضوع عجیب است اما من اکنون ۱۸ شرکت دارم از جمله دو شرکتی که وارد بازار شده اند. شرکت ۵۰۰۰٫ هر سرمایه گذاری موفق به من اعتماد به نفس بیشتری داده است – همراه با بودجه ای که برای رشد نیاز داریم. اما شروع کننده سریال بودن هزینه دارد. من حتی نمی توانم بروم در ساحل بنشینم. من فقط آنجا می نشینم و فکر می کنم چند ایمیل وارد می شود. این یک مشکل است!
اما من با این زندگی در صلح هستم- و همسرم نیز با آن کنار آمده است. من آن را به عنوان یک تکامل دانش می بینم. تو هیچی نمیدونی و بعد یاد میگیری و سپس شکست می خورید. و سپس دوباره بلند می شوید و دوباره این کار را انجام می دهید. اما هر بار آسان تر می شود. هر بار که سریع تر، بهتر، قوی تر می سازید. به همین دلیل است که کار می کند و چرا ما آن را انجام می دهیم.
— همانطور که به N.L. توسط Jason Guerrettaz، که در سال ۲۰۱۱ United Commerce Group را راه اندازی کرد، یک سرمایه گذار مستقر در اورلاندو در شرکت های تجارت الکترونیک. او در سال ۲۰۱۳ با کارگزاری تجاری، Website Closers، که همچنین در اورلاندو مستقر است، به مقام کارآفرینی رسید. -در کنار ران متسون تأسیس شد.

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

Leonora Valvo

Global Executive: 2007
Etouches: 2012، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷
Swoogo: 2020، ۲۰۲۱، ۲۰۲۲

فروریختن برج های مرکز تجارت جهانی در ۱۱ سپتامبر همه چیز را برای Leonora Valvo تغییر داد. به یکباره، پورسانت‌ها برای تجارت مسافرتی و رویدادهای مستقر در نیویورک در آن زمان که او ساخته بود، به اندازه خطوط هوایی ثابت بود. علاوه بر این، او می‌گوید: “همه تاسیسات ما در مرکز تجارت جهانی مستقر بودند.” او می‌گوید: «ما از آن خارج شدیم زیرا کل تجارت در حال تغییر بود». “معاصران من در اطراف ایستاده بودند و سعی می کردند بفهمند که آیا می توانند از کسی شکایت کنند.”

برای یافتن مدیر اجرایی جهانی در سال ۲۰۰۲، والوو تجربه خود را در صنعت سفر به یک شرکت رویدادهای خدماتی کامل برای مشاغل تبدیل کرد. در حالی که Global Executive مرتباً سخنرانانی مانند Marissa Meyer را رزرو می کرد، به دلیل صنعتی بودن و جغرافیایی بودن، و به لطف نرم افزاری که برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای خود ساخته بود، به سرعت افزایش یافت. اعتباری که از رسیدن به Inc. 5000 در سال ۲۰۰۷ به دست آمد، همراه با تمجید از یک مشتری، به Valvo این اصرار را داد که دوباره درباره همه چیز تجدید نظر کند. او می گوید: «فولکس واگن به ما گفت که بهترین نرم افزار را در این صنعت داریم. در عرض یک سال، او نرم‌افزار اختصاصی را به eTouches، یک راه‌حل نرم‌افزار مدیریت رویداد که درآمد آن به ۱۰ میلیون دلار رسید، ایجاد کرد. پنج سال. والوو می گوید که عمل ساختن دوباره کمی اعتیاد آور می شد. در عرض یک دهه، او و شریک تجاری اش شروع کردند به آینده ثبت رویداد و برنامه ریزی کاملا دیجیتالی. بنابراین در سال ۲۰۱۵، آنها به دنبال ایجاد Swoogo، یک شرکت کاملا مجازی بودند – وضعیتی که آن را به خوبی برای دهه آینده آماده کرد.

آخرین بار، بدون یک دلار بودجه برای شروع، ساده ترین کار بود، او می گوید: “بزرگترین ارزش برای من به عنوان من خودم و شرکت‌هایم را دوباره اختراع کرده‌ام، شهرت من است. مشتریانش بارها و بارها به او اعتماد کردند. این چیزی است که بنیان‌گذاران برای اولین بار به ندرت تجربه می‌کنند، او می‌گوید: «وقتی در هر کاری نفر اول هستید، در بالادست شنا می‌کنید، او می‌گوید: «کسی را در مورد چیزی که نمی‌داند متقاعد می‌کنید.» با این حال، او می‌افزاید: “این بخشی است که من دوست دارم. وادار کردن مردم به دیدن آینده.”
–C.L.C.

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

پیروز نیلفروش و پیمان نیلفروش

- کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوباره

عمر سلیمان

کالج HUNKS حمل و نقل آشغال و جابجایی: ۲۰۱۹، ۲۰۲۰، ۲۰۲۱، ۲۰۲۲
سطل زباله: ۲۰۱۸، ۲۰۱۹

در سال ۲۰۰۵، زمانی که عمر سلیمان کالج H.U.N.K.S. سلیمان در کنار نیک فریدمن، دوست دبیرستانی که در کلاس دهم با او آشنا شده بود، با حمل آشغال و جابجایی، می‌دانست که این کسب‌وکار سرگردان خواهد شد. و این کار را کرد. سلیمان می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود که این فرنچایز مستقر در تامپا امسال بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر سیستم درآمد کسب کند.

علی‌رغم نام تجاری گستاخانه‌اش، سلیمان می‌گوید: تجارت جابجایی جدی است این دارایی سنگین با کامیون، بیمه و ساختمان است. و با توجه به اینکه سرویسی که ارائه می‌کند اغلب یک بار است – حمل و نقل آشغال یا جابه‌جایی برای اکثر مردم یک امر روزمره نیست، پس از همه – هر ماه عملیات آنها اساساً از صفر شروع می‌شود.

با توجه به آموخته های خود از کالج H.U.N.K.S، که سلیمان و فریدمن از ابتدا آن را راه اندازی کردند، شرکت دوم خود را تأسیس کردند، ساقی زباله، در سال ۲۰۱۳٫ همه چیز کالج H.U.N.K.S. نیست: دارایی سبک، B2B و سازگار. Trash Butler که مجدداً با ضایعات معامله می کند، مدیران املاک و صاحبان ساختمان های آپارتمانی را مورد هدف قرار می دهد.
سلیمان می گوید: “جایزه واقعی درآمدهای مکرر است. این یک جریان درآمد قابل پیش بینی تر است که ما را برای سرمایه گذاران بسیار ارزشمند می کند. همچنین در برابر رکود مقاوم است.» Trash Butler در مسیر رسیدن به درآمد ۲۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۲ قرار دارد.
–N.L.

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - کارآفرینان سریالی: چگونه دوباره شرکت 5000 را ساختند
و دوبارهمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ Inc. > مجله

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی