عمومی

IRS به کارشناسان مالیاتی در مورد افزایش کلاهبرداری EFIN هشدار می دهد تهدید ایمیل

IRS به کارشناسان مالیاتی در مورد افزایش کلاهبرداری EFIN هشدار می دهد
تهدید ایمیل

در یک هشدار حیاتی که اخیراً صادر شده است، سرویس درآمد داخلی (IRS) با همکاری شرکای اجلاس امنیت، هشدار را برای متخصصان مالیاتی در سراسر کشور در رابطه با یک کلاهبرداری ایمیل پیچیده به صدا درآورده است. هدف این طرح فریبنده، به دست آوردن شماره‌های شناسایی پرونده الکترونیکی (EFIN) از طریق ظاهر شدن به عنوان شرکت‌های نرم‌افزار مالیاتی معتبر است.

این کلاهبرداری با ارسال ایمیل‌هایی به متخصصان مالیاتی عمل می‌کند و به دروغ ادعا می‌کند که برای ادامه پردازش اظهارنامه‌های مالیاتی نیاز به تأیید EFIN دارد. . این ترفند بخشی از یک استراتژی بزرگ تر مجرمان سایبری برای دسترسی به داده های حساس مشتری و اطلاعات شخصی تهیه کنندگان مالیات است و بدین وسیله راه هایی را برای ارائه ادعاهای تقلبی اظهارنامه مالیاتی برای بازپرداخت باز می کند.

در پاسخ به این تهدید در حال ظهور، IRS تلاش های خود را برای مسلح کردن متخصصان مالیاتی با دانش لازم برای محافظت در برابر این حملات افزایش می دهد. مجموعه ویژه ای از وبینارهای آموزشی که قرار است از ۱۲ فوریه آغاز شده و در طول هفته بعد برگزار شود، اعلام شده است. این جلسات برای تقویت آگاهی از امنیت سایبری جامعه مالیاتی طراحی شده است و کارشناسان امنیت سایبری IRS بحث ها را رهبری می کنند.

دانی ورفل، کمیسر IRS، بر زمان بندی کلاهبرداری، همزمان با اوج فصل تشکیل پرونده، به عنوان یک حرکت استراتژیک کلاهبرداران برای سوء استفاده از متخصصان مالیاتی و مالیات دهندگان تاکید کرد. او بر اهمیت افزایش تدابیر امنیتی در شیوه های مالیاتی تاکید کرد و خواستار هوشیاری در برابر ایمیل هایی شد که ممکن است مشروع به نظر برسند. ورفل اظهار داشت: “کمی احتیاط بیشتر می تواند به معنای دنیایی از تفاوت برای متخصصان مالیاتی در این دوره شلوغ باشد.”< /p>

گزارش‌های مربوط به این کلاهبرداری از سوی متخصصان مالیاتی در سراسر کشور هجوم می‌آید، که با ایمیل‌هایی هدف قرار می‌گیرند که به آنها دستور می‌دهد اسناد EFIN را به شماره‌های مستقر در ایالات متحده فکس کنند یا آنها را از سایت خدمات الکترونیک IRS بازیابی کنند. این ارتباطات تقلبی اغلب حاوی نشانه‌هایی از نیت پلیدشان است، مانند تناقضات زبانی و عناصر غیرمنتظره مانند پاورقی آلمانی.

IRS اکیداً به هر کسی که این ایمیل‌ها را دریافت می‌کند توصیه می‌کند که از پاسخ دادن یا پیروی از هر دستورالعملی خودداری کنند. در عوض، متخصصان مالیاتی تشویق می‌شوند که کلاهبرداری را به بازرس کل خزانه‌داری برای اداره مالیات (TIGTA) گزارش کنند و ایمیل را برای اطلاعات بیشتر به phishing@irs.gov ارسال کنند. بررسی.

علاوه بر اقدامات فوری برای مقابله با ایمیل های کلاهبرداری، IRS راهنمایی در مورد استراتژی های گسترده تر برای متخصصان مالیاتی ارائه کرد تا از خود و مشتریان خود در برابر طیف وسیعی از کلاهبرداری های فیشینگ محافظت کنند. این شامل مراقبت در برابر تلاش‌ها برای سرقت نه تنها EFIN، بلکه شماره شناسایی مالیاتی آماده‌کننده (PTIN) و اعتبارنامه‌های خدمات الکترونیکی نیز می‌شود.

همانطور که سرقت هویت مربوط به مالیات به تکامل خود ادامه می دهد، آگاه ماندن و برداشتن گام های فعال برای ایمن سازی اطلاعات حساس به طور فزاینده ای حیاتی می شود. وبینارهای آتی فرصت ارزشمندی را برای متخصصان مالیاتی فراهم می کند تا دفاع خود را در برابر چنین تهدیدهایی تقویت کنند. جزئیات ثبت نام برای این وبینارها، که برای هر کسی در صنعت تهیه مالیات ضروری است، در وب سایت IRS موجود است. در حالی که فضاها محدود است و اعتبارات آموزش مداوم در دسترس نیست، دانش به دست آمده می تواند در جلوگیری از سرقت داده ها و تضمین یکپارچگی فرآیند تشکیل پرونده مالیاتی مفید باشد.

برای صاحبان مشاغل کوچک و متخصصان مالیاتی مستقل، این هشدار به عنوان یک یادآوری حیاتی از همیشه عمل می کند. هوشیاری لازم برای محافظت در برابر تهدیدات سایبری اجرای شیوه‌های امنیتی قوی و آموزش خود در مورد جدیدترین کلاهبرداری‌ها، گام‌های حیاتی برای محافظت از کسب و کار و اعتماد مشتری‌شان است.

تصویر: IRS


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی