عمومی

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند بر چالش به دست آوردن غلبه کنند پرداخت شده

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند بر چالش به دست آوردن غلبه کنند
پرداخت شده

بسیاری از زمانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنند، دریافت دستمزد برای کار خود را دست کم می گیرند. آنها درآمد و هزینه ها را درک می کنند، اما چالش مدیریت جریان نقدی اغلب فقط زمانی قدردانی می شود که از قبل مشکل باشد. این چیزی نیست که فقط در روزهای اولیه بر تجارت تأثیر می گذارد، و همیشه راه هایی برای بهبود جریان نقدی وجود دارد.

بر اساس نظرسنجی اخیر از ۳۱۳۹ کوچک یکی از سه چالش بزرگی که SMB ها در سال ۲۰۲۱ با آن مواجه بودند، «مدیریت جریان نقدی و جمع آوری پرداخت ها» بود. این مشکل توسط ۲۳٫۴ درصد از کل شرکت کنندگان شناسایی شد که اقلیت قابل توجهی است. یک برنامه مدیریت کسب و کار برای مشاغل کوچک به نام vcita این تحقیق را برای مستندسازی وضعیت تحول دیجیتالی در میان کارآفرینان خرد فعال در بخش خدمات.

می‌خواستم درباره موانع کلیدی که باعث ایجاد اصطکاک در فرآیندهای صاحبان مشاغل کوچک برای دریافت حقوق می‌شوند، بیشتر بدانم. آیا کمبود ابزار دیجیتال بود؟ آیا این بود که شرکت های کوچک اهرم کمتری برای اجرای وصول مطالبات دارند؟ من با Itzik Levy مدیرعامل vcita تماس گرفتم تا راهنمایی های او را در مورد کارهایی که کسب و کارهای کوچک می توانند برای ساده کردن فرآیندهای خود انجام دهند، دریافت کنم. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.

شرایط خود را روشن کنید

بسیاری از مشاغل مبتنی بر خدمات را دیده ام که برای بیان شرایط پرداخت خود تلاش می کنند. مشتریان ممکن است فکر کنند مشخص نیست که چگونه و چه زمانی باید پرداخت کنند، که به ناچار منجر به کندی آنها در انتقال پرداخت می شود. با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر، ما به درخواست‌های رسمی برای پرداخت عادت کرده‌ایم، اما این ممکن است برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که مشتاق حفظ مشتریان هستند، ناراحت کننده باشد.

توصیه می‌شود از درخواست پرداخت به صورت مکالمه در برنامه‌هایی مانند Microsoft Teams یا Slack، که ممکن است به‌عنوان مرکز اصلی ارتباط خود در طول فعالیت کاری خود استفاده کنید، خودداری کنید. ممکن است مشتری آن را ببیند اما سپس با اعلان های دیگر حواسش پرت شود.

بعداً ممکن است فراموش کنند که درخواست از کجا آمده است که منجر به تأخیر بیشتر شود.

لوی به کسب و کارهای کوچک توصیه می کند که یک فاکتور واضح، به طور ایده آل از طریق ایمیل، با تفکیک هزینه هایی که از مشتری دریافت می شود، ارسال کنند. چرا. خوب است زمانی که انتظار پرداخت را دارید تعیین کنید. اگر با یک مدل اشتراک کار می کنید، مهم است که بیان کنید در صورت عدم دریافت پرداخت، خدمات قطع می شود یا خیر.

پرداخت را برای مشتریان آسان کنید

دریافت سریع پول برای خدمات ارائه شده به سختی چالش جدیدی است، اما صاحبان مشاغل کوچک نیز باید این موضوع را از دیدگاه تجربه مشتری در نظر بگیرند. همانطور که کاهش اصطکاک در هنگام تلاش برای بستن فروش بسیار مهم است، هنگام جمع آوری پرداخت نیز بسیار مهم است.

اگر در چرخه های ارسال یادآوری فاکتورها گیر کرده اید و منتظر رسیدن چک هستید، ممکن است مسائل را بیش از حد پیچیده کنید هم خودتان و هم پایگاه مشتریانتان.

لوی توصیه می‌کند که در مورد راحت‌تر خرید آنلاین از فروشندگان عمده و میزان استفاده ما فکر کنید. برای پرداخت با استفاده از کارت های اعتباری یا کیف پول دیجیتال ما. این همان نوع تجربه ای است که می خواهید به مشتریان خود بدهید.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز درخواست حواله بانکی می کنند، که مملو از موانع است و اغلب به کار بیشتری برای مشتری نیاز دارد. به هر حال می‌خواهید پولی دریافت کنید، مطمئن شوید که تا حد امکان برای مشتری ساده و بدون درز باشد. افزایش اندک در اصطکاک پرداخت می تواند تأثیر بسیار بیشتری بر جریان نقدی داشته باشد.

صورتحساب خودکار را تنظیم کنید

می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و بسیاری از صورت‌حساب‌های خود را به‌ویژه برای مدل‌های اشتراکی خودکار کنید.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک به فرآیندهای دستی وقت گیر متکی هستند و این بدان معناست که آنها کار بیشتری نسبت به خودشان انجام می دهند. باید، مرتکب اشتباه شده و باعث تاخیر در مسیر می شود. لوی می‌گوید که عاشق شنیدن صحبت‌های کارآفرینانی است که زمان مورد نیاز برای مدیریت امور مالی خود را به‌طور چشمگیری کاهش داده‌اند.

اگر به استفاده از نرم‌افزار CRM یکپارچه تغییر دهید، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که چه مشتریانی دارای پرداخت هستند. یا عقب افتاده و به این واکنش نشان می دهند. از اینجا، می‌توانید اتوماسیون‌های مبتنی بر قانون را تنظیم کنید تا به طور خودکار فاکتورها و یادآوری‌هایی برای پرداخت به مشتریان ارسال شود.

برای کسب‌وکارهای کوچکی که تیم اغلب نیاز دارد کارهای مختلف را به‌طور هم‌زمان انجام دهد، می‌تواند خوشایند باشد. خودکارسازی این جنبه‌ها کمک می‌کند تا انرژی بیشتری برای کار روی سایر بخش‌های کسب‌وکار داشته باشند.

اکوسیستم دیجیتال خود را بیش از حد پیچیده نکنید

<.>

غافلگیرکننده ترین خبری که از این نظرسنجی برای من به دست آمد این بود که ۶۰ درصد از کارآفرینان خرد از سه یا کمتر ابزار دیجیتال استفاده می کنند. کسب و کار خود را اداره کنند. هر صاحب کسب‌وکاری می‌داند که وقتی شروع به جستجوی ابزارهای کسب‌وکار خود می‌کنید، ناگهان بمباران تبلیغات برای انواع برنامه‌ها می‌شوید. اغلب احساس می‌کنید ابزارهایی را از دست می‌دهید که باعث رشد کسب‌وکارتان می‌شوند.

توضیحات لوی با این حال. اینکه چرا اکثر کسب و کارها فقط از چند ابزار اصلی استفاده می کنند برای من منطقی بود. برای یک تجارت کوچک، آموزش نرم افزار جدید می تواند هزینه قابل توجهی داشته باشد و سردرگمی جابجایی بین برنامه های مختلف می تواند باعث اتلاف وقت شود. بیشتر کسب‌وکارها برنامه‌های کمتری را ترجیح می‌دهند که دارای ویژگی‌های کامل‌تر باشند، زیرا در این صورت می‌توانند در استفاده از آن اکوسیستم متخصص شوند.

به جای خرید تعداد زیادی ابزار مختلف برای مدیریت کسب و کار خود، باید از برنامه های چند منظوره استفاده کنید که به شما امکان می دهد هر کاری را که برای مدیریت جریان نقدی خود نیاز دارید انجام دهید. داشتن تمام اطلاعات و فرآیندهای مورد نیاز در یک مکان می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی زیادی کند.

هرچه پیچیدگی کمتری داشته باشید. اضافه کنید، درک امور مالی و برنامه ریزی درست برای آینده آسان تر است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی