خبر

مدیرعامل جدید مپنا انتخاب شد

مدیرعامل جدید مپنا انتخاب شد

به گزارش بازار، هیأت مدیره گروه مپنا، به منظور تعیین سمت اعضا و به استناد مواد شماره ۱۱۹، ۱۲۴ و ۱۲۸ قانون تجارت، روز سه‌شنبه ششم تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور کامل اعضا تشکیل جلسه داد. در این نشست که با حضور اعضای هیأت مدیره به نمایندگی از سهام‌داران برگزار شد، از زحمات اعضای سابق هیأت مدیره به ویژه عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت که در دوران تصدی خود در گروه مپنا، مجدانه موجبات اعتلا و توسعه چشمگیر این مجموعه را فراهم آوردند تقدیر و تشکر شد.

در ادامه محمد اولیاء مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل جدید گروه مپنا انتخاب شد.

همچنین بر اساس مصوبات این جلسه، آقایان علیرضا خجسته وهاب‌زاده به عنوان رئیس هیأت مدیره، خلیل بهبهانی به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و محسن امیری به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب شدند.

مدیرعامل جدید گروه مپنا، متولد سال ۱۳۴۹ و دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک به ترتیب از دانشگاه‌های فردوسی مشهد و صنعتی شریف است. او تحصیلات خود را در مقطع دکتری در رشته سیستم‌های تولید دانشگاه بیرمنگام انگلستان به پایان رسانده است. محمد اولیاء از سال ۱۳۷۸ در گروه مپنا در سمت‌های مختلف اجرایی، مدیریتی و همچنین هیأت مدیره شرکت‌های مختلف گروه مپنا اشتغال داشته است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی