عمومی

چگونه بنیانگذار سریال تونی کو در تاریک ترین خود الهام گرفت روزها

چگونه بنیانگذار سریال تونی کو در تاریک ترین خود الهام گرفت
روزها

تونی کو در ۱۳ سالگی از کره به ایالات متحده مهاجرت کرد. در سن ۱۴ سالگی، او به پدر و مادرش کمک می کرد. فروشگاه های زیبایی بیش از دو دهه بعد، در سال ۲۰۱۴، زمانی که او فروخت برندی که او ۱۵ سال را صرف ساختن آن کرده بود، NYX Cosmetics، او به سختی می توانست روزی را که در صنعت لوازم آرایشی کار نکرده بود به خاطر بیاورد.

“من نمی‌دانم چگونه نتوانم کار کنم، زیرا این زندگی من بوده است. این تقریباً هویت من است.” کو، اکنون ۴۹ ساله، پادکست آنچه می دانم شرکت Inc. را گفت. اما پس از فروش NYX به L’Oreal به مبلغ تخمینی ۵۰۰ میلیون دلار، او یک قرارداد پنج ساله عدم رقابت امضا کرد. . “همه چیز از زیر شما بیرون کشیده می شود، و شما یک جورهایی دوست دارید چروکید و بروید، “یک دقیقه صبر کنید. من کی هستم؟ من اینجا هستم تا چه کار کنم؟”

هفته‌ها که گذشت، کو دریافت که بخش مهمی از چیزی که او را افسرده می‌کند، نبود پروژه‌ای است که به او اجازه می‌دهد خلاقیت و تفکر بصری خود را اعمال کند. پس از کاوش در صنایع جدید برای ورود به آن، به عینک آفتابی بسنده کرد. او دوست داشت که بازار تک جنسیتی – و گسترده بود. مگر همه صاحب یک جفت نبودند؟ کالاهای واقعی برای فروش کوچک بودند، بنابراین به فضای انبار بزرگ نیاز نداشتند. او وارد شد و Perverse، برند عینک آفتابی خود را در Coachella در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی کرد. اما از آنجا، صعود آرامی داشت.

او می گوید: “من باید کمی بیشتر تحقیقات بازار می کردم. چیزهای زیادی وجود داشت که نمی دانستم.” برای مثال، یافتن مکان‌های خرده‌فروشی یک چالش بود، زیرا Luxottica مالک حدود ۸۰ درصد از بازار عینک آفتابی و خرده‌فروشی آن است.

کو در نهایت در سال ۲۰۱۹ به برندسازی مجدد و فروش Perverse با ضرر رسید. اما، او می‌گوید، زمان و پول صرف شده به خوبی توجیه شده بود.

“این میزان پایینی که من در کسب‌وکار دومم تجربه کردم بسیار بود. کو می گوید که بیشتر برای من یک معلم ارزشی است. “برای من بسیار ارزشمندتر از اوج کسب‌وکار اولم است.”

او می‌گوید که به سادگی از خود فرصت استفاده می‌کند و دنبال کردن چیزی جدید و خلاقانه، به او کمک کرد تا انرژی و هدف خود را بازیابد. یک روز پس از پایان مهلت عدم رقابت او – ۱ اوت ۲۰۱۹ – کو به لوازم آرایشی بازگشت. جدیدترین سرمایه‌گذاری او در لس‌آنجلس Berspoke Beauty Brands است که خطوط زیبایی را برای تأثیرگذاران، طراحان، ایجاد، راه‌اندازی و توزیع می‌کند. و افراد مشهور.

برای مصاحبه کامل من با تونی کو، روی اینجا یا در پخش کننده بالا. یا می‌توانید آنچه می‌دانم را در پادکست‌های Apple بیابید ، Spotify، Stitcher، یا هر جایی که به صدا گوش می دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا