عمومی

چگونه بفهمیم که آیا مهارت‌های رهبری شما بهتر از این است کسانی که از اکثر مدیران

چگونه بفهمیم که آیا مهارت‌های رهبری شما بهتر از این است
کسانی که از اکثر مدیران

یک بیماری همه گیر جهانی، شورش های نژادی، استعفای بزرگ، گسترش خشونت با اسلحه، و اکنون تورم و رکود. در حالی که تاریخچه این مسائل طولانی‌تر از زنده بودن بسیاری از ماست، اکنون بیش از دو سال است که در چرخه‌ای از عدم قطعیت و تحولات گرفتار شده‌ایم.

در طول زمان در اثر استرس زیاد و عدم اطمینان، رهبران کسب‌وکار باید قدم بردارند و محیط خود را ارزیابی کنند، به‌ویژه اینکه چگونه فرهنگ آنها به کارکنان کمک می‌کند در برابر فرسودگی. در اینجا سه ​​راه مفید و کاربردی برای انجام آن وجود دارد:

۱٫ اوقات فراغت را در اولویت اصلی قرار دهید 

فرهنگ و سبک مدیریتی که سلامتی و حمایت از سلامت روان را در کنار محرک‌های تجاری سنتی مانند سود و عملکرد در اولویت قرار می‌دهد. برای نیروی کار پس از همه گیری بسیار مهم است.

بر اساس Talkspace Stress Survey 2022، که از ۱۴۰۰ کارمند تمام وقت در ایالات متحده، ۵۷ درصد از کل کارگران – از جمله ۶۶ درصد از کسانی که می خواهند، نظرسنجی کرد. ترک کردن — اگر خدمات بهداشت روانی بیشتری ارائه دهد، احتمالاً در شغلی باقی خواهد ماند.

فراتر از ارائه دسترسی به سلامت روان مراقب باشید، کارفرمایان باید محیط هایی را ایجاد کنند که به کارگران اجازه دهد زمانی را برای استراحت و شارژ مجدد اختصاص دهند. در واقع، تقریباً ۳ نفر از هر ۴ کارگر (۷۴ درصد) می گویند که مرخصی با حقوق بیشتر، مانند روزهای سلامت روان، باعث می شود که در شغل خود بمانند.

در حالی که ممکن است ارائه روزهای اضافی امکان پذیر نباشد، بررسی کنید که آیا کارمندان شما به طور کامل از تعطیلات اختصاص داده شده یا PTO خود استفاده می کنند یا خیر و به عنوان مدیر مثالی بزنید که این روزها برای تعادل بین کار و زندگی شما حیاتی هستند.

۲٫ به افراد اجازه دهید ترس‌های خود را بیان کنند

بسیاری معتقدند نشان دادن ترس نشانه ضعف است، بنابراین انرژی بسیار زیادی را صرف تلاش برای پنهان کردن آن می‌کنند. اما ترس مانند بخار است. برای مدت طولانی نگهداری می شود، درب آن را از بین می برد. بنابراین منطقی است که شرکت‌هایی که به طور منظم درباره ترس‌ها صحبت نمی‌کنند، رفتارهای سمی و ناسالم را تجربه می‌کنند.

طبق گفته ادوارد سالیوان، مدیر عامل Velocity و یکی از نویسندگان کتاب اخیراً منتشر شده، رهبری با قلب، سمی ترین رفتارهای محل کار مستقیماً با ترس های بیان نشده و حل نشده مرتبط است. در فرهنگ های کاری ایمنی روانی، گفتگوهای سالم درباره ترس اغلب با نشان دادن آسیب پذیری و شجاعت رهبر آغاز می شود که فرصتی را برای دیگران ایجاد می کند تا ترس هایشان را به اشتراک بگذارند.

مکالمه، به گفته سالیوان، ممکن است با گفتن رهبر شروع شود، “چیزی که مرا در شب بیدار نگه می دارد ______________ است.” رهبر می تواند از کارمندان بپرسد: “از چه می ترسید؟”

۳٫ اجازه دهید مردم بیشتر استراحت کنند

بهترین راه برای مقابله با خستگی ناشی از فرسودگی شغلی، اجازه دادن به کارمندان برای استراحت بیشتر است. پیمایش تلفن و بررسی ایمیل بین جلسات به حساب نمی آید. آنها طرز فکر تعویض کار را برجسته می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند ذهن دوباره شارژ شود.

تحقیق نشان می‌دهد که استراحت‌های مکرر از هر نوعی منجر به استرس کمتر می‌شود، اما فعالیت‌های تشویقی مانند پیاده‌روی یا مدیتیشن به کارکنان کمک می کند استرس کمتری را تجربه کنند و بهره وری را افزایش دهند.

وقفه‌های آرامش‌بخش لازم نیست کار مهمی باشد. به عنوان مثال، حرکات کششی، راه رفتن در بیرون با یک همکار، نوشیدن آب، یا تمرین تنفس یا مدیتیشن، همه به عنوان اشکالی از بهبودی فعال واجد شرایط هستند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی