عمومی

چگونه برای رکود اقتصادی آماده شویم

چگونه برای رکود اقتصادی آماده شویم

با شروع افزایش تورم و نرخ بهره، ممکن است شنیده باشید که کارشناسان مالی درباره رکود اقتصادی احتمالی هشدار می دهند. صحبت از رکود ممکن است باعث شود برخی افراد ترس و سختی های رکود بزرگ در سال ۲۰۰۸ یا حتی اختلال در رکود کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ که تنها دو ماه به طول انجامید.

در حالی که نمی‌توانیم بازارها را کنترل کنیم و نمی‌دانیم که آیا واقعاً در رکود هستیم تا زمانی که چندین ماه رکود اقتصادی اتفاق افتاده باشد، می‌توانیم از هم‌اکنون اقدامی انجام دهیم تا به ما کمک کند تا از هر مشکلی به بهترین شکل عبور کنیم. موقعیت ممکن یک راه خوب برای آماده شدن این است که وضعیت مالی فعلی خود را ارزیابی کنید و در عین حال برنامه ریزی کنید که چگونه مشکلات اقتصادی گسترده تر ممکن است بر شما تأثیر بگذارد. به این ترتیب، اگر آنها اتفاق بیفتند، از قبل برنامه ای خواهید داشت در جای خود و لازم نیست نگران اقدامی باشید.

به قسمت این هفته rich & REGULAR پادکست و خواندن را ادامه دهید تا به خودتان کمک کنید برای یک رکود احتمالی آماده شوید، مهم نیست چه زمانی پیش می آید.

پول و ذهن خود را آماده کنید

رکودها معمولاً به‌عنوان بخشی از سیستم اقتصادی ما. برخی از اقتصاددانان ممکن است استدلال کنند که رکود ممکن است اجتناب ناپذیر نباشد، اما معمولاً هر ده سال یک بار رخ می دهد و معمولاً دوره هایی از رشد اقتصادی قوی را دنبال می کند. اگر در رکود اقتصادی بزرگ (۲۰۰۷-۲۰۰۹) زندگی کرده اید، ممکن است در حال حاضر دچار ابهاماتی شده باشید زیرا در این فکر هستید که آینده چه خواهد بود.

در حالی که بعید است هر رکودی در آینده مانند رکود بزرگ ادامه یابد، آماده بودن برای اقدام در صورت بروز مشکلات می تواند به شما کمک کند آرامش خاطر داشته باشید. برای اطمینان از اینکه در بهترین وضعیت مالی ممکن با هر مشکلی مواجه هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید: 

پرداخت بدهی

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای آماده شدن برای هر گونه رکود مالی انجام دهید این است که پرداخت کارت اعتباری یا سایر بدهی های با بهره بالا. حذف پرداخت بدهی از بودجه شما، وجوه را برای مصارف مختلف آزاد می کند و به این معنی است که شما به مانده های معوقه بهره پرداخت نمی کنید.

بهره بدهی شما طرف دیگر سود مرکب در سرمایه گذاری است. در حالی که سرمایه گذاری در بلندمدت می تواند به شما کمک کند پول درآورید و سبد سهام خود را رشد دهید، سود بدهی شما در جهت مخالف عمل می کند. به کل موجودی بدهی شما می افزاید و شما را مدت بیشتری در بدهی نگه می دارد، به خصوص با افزایش نرخ بهره.

اکنون برای پرداخت هر چه بیشتر بدهی کار کنید تا در طول یک رکود بالقوه نگران آن نباشید. برنامه ای برای تسریع بازپرداخت ایجاد کنید و ببینید آیا مکان هایی در بودجه شما وجود دارد که بتوانید آنها را کاهش دهید یا به فکر حمله جانبی یا شغل دوم برای کمک به پرداخت بدهی.

صندوق اضطراری خود را افزایش دهید

وقتی تا حد امکان بدهی‌های با بهره بالا را پرداخت کردید، شروع به روی صندوق اضطراری خود تمرکز کنید. داشتن یک حساب پس انداز سالم می تواند شرایط سخت اقتصادی را آسان تر کند. هدفتان این باشد که حدود شش ماه هزینه زندگی در صندوقی با دسترسی آسان داشته باشید تا در صورت اخراج، مجبور نباشید صرفاً به بیکاری یا سایر برنامه های کمکی متکی باشید.

صرفه جویی در هزینه های زندگی شش ماهه ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما بر روی افزایش تدریجی پس انداز خود در طول زمان تمرکز کنید. اهداف پس انداز کوچک و افزایشی داشته باشید تا در حین حرکت به سمت هدف بزرگتر انگیزه خود را حفظ کنید، یا مشارکت های پس انداز خود را خودکار کنید تا بدون نیاز به فکر کردن در مورد آن اتفاق بیفتد.

مکان‌هایی را که باید کاهش دهید را شناسایی کنید 

هنگامی که صندوق اضطراری خود را ایجاد می‌کنید و برنامه‌ای برای پرداخت بدهی ایجاد می‌کنید، کمی وقت بگذارید و هزینه هایی را در بودجه خود شناسایی کنید که می توانید آنها را کاهش یا حذف کنید. اگر بودجه رسمی دارید یا از نرم‌افزار بودجه‌بندی استفاده می‌کنید، سعی کنید یک بودجه اولیه فقط برای موارد ضروری ایجاد کنید تا ببینید واقعاً به چه مقدار در ماه نیاز دارید. پس از به دست آوردن آن تعداد، بقیه دسته بندی های بودجه خود را به دقت در نظر بگیرید و ترتیبی را که در صورت لزوم آنها را حذف خواهید کرد، تعیین کنید.

هنوز نیازی به کاهش ندارید، اما شناسایی اینکه از کجا می‌خواهید شروع کنید می‌تواند به شما در جلوگیری از ایجاد تغییرات در هراس کمک کند. انجام این کار می تواند پیگیری را در مواقعی که نیاز به برش دارید آسان تر کند زیرا قبلاً هزینه و فایده هر دسته را سنجیده اید و می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

مهارت ها و تحصیلات خود را توسعه دهید

ممکن است تمرکز بر آنچه تحت کنترل ما است چالش برانگیز باشد. /a> زمانی که احساس می کنیم دنیا در حال فروپاشی است. قبل از اینکه ترس و عدم اطمینان به وجود بیاید، مدتی را به طوفان فکری اختصاص دهید که اگر شغل خود را از دست دادید، چه کاری انجام می‌دهید و سعی کنید عناصر موقعیتی را که در کنترل شما هستند شناسایی کنید.

نمی‌توانید از رکود اقتصادی یا اخراج‌ها جلوگیری کنید، اما می‌توانید مطمئن شوید که در بهترین موقعیت ممکن برای جلوگیری یا آمادگی برای از دست دادن شغل هستید. فکر کنید اگر از کار بیکار شوید چه اتفاقی می افتد. تغییراتی را که باید ایجاد کنید و هر مهارتی که یافتن شغل جدید را آسان‌تر می‌کند، در نظر بگیرید. اگر به بازگشت به مدرسه فکر می کردید یا زمانی را برای ارتقاء مهارت اختصاص می دهید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای دنبال کردن آن باشد تا نه تنها در شغل فعلی خود کارمند جذاب تری باشید، بلکه مهارت های جدیدی نیز داشته باشید. در صورت از دست دادن شغل مورد تقاضا.

سعی کنید اخبار را نادیده بگیرید

تمام تلاش خود را بکنید تا به فراز و نشیب های روزانه در اخبار مالی واکنش نشان ندهید. سبد سهام شما ممکن است در کوتاه مدت ضرر کند، اما به یاد داشته باشید که برای مدت طولانی سرمایه گذاری کرده اید. در اولین نشانه مشکل از فروش وحشتناک خودداری کنید و مطمئن شوید که اگر نیاز به بیرون کشیدن پول از بازار دارید، متوجه هرگونه مالیات، کارمزد یا جریمه‌ای که ممکن است بر اساس نوع حساب‌های خود و همچنین هزینه‌ها دارید، متوجه شوید. از دست دادن هزینه فرصت برای رشد آینده

افکار نهایی

از آنجایی که نمی‌توانیم اقتصاد را کنترل کنیم، تمرکز بر آنچه می‌توانیم کنترل کنیم، مانند پرداخت بدهی، افزایش پس‌اندازهای اضطراری، ضروری است، مهارت های خود را افزایش دهیم، و از نظر ذهنی آماده باشیم تا تصمیم های سخت بگیریم. اطمینان از اینکه برای هر چیزی که در آینده پیش می‌آید آماده هستید، می‌تواند کمک زیادی به اطمینان حاصل شود که با وضعیت مالی و سلامت عقل دست نخورده از طرف مقابل خارج می‌شوید.

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - چگونه برای رکود اقتصادی آماده شویم

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=100&d=mp&r=g - چگونه برای رکود اقتصادی آماده شویم

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی